Sunday, April 25, 2010

HULU SELANGOR - JAUHI PEMIMPIN MUNAFIK !!!


Para Muslim dan muslimat… pilihlah calon yang TIDAK memiliki ciri-ciri pemimpin munafik…

Kerana munafik itu lebih kapiaq daripada kapiaq….!!


Bukankah berbaik sangka pada bukan Islam juga dituntut oleh agama kita ???

Kecuali awas jangan memilih pemimpin yang munafik…..!! Moga-moga Allah swt memberi hidayah pada pengundi-islam dihulu selangor hari ini.Amin.

Apakah puak-puak sekutu Kapiaq Harbi harbi hari ini merujuk kepada al-quran dan sunnah hari ini?

Seandainya sekutu kapiaq harbi PAS hari merujuk kepada al-quran dan sunah ,tunduk dan patuh pada hukum Allah swt sudah pasti hari ini mereka tidak samasekali menolak hukum yang di telah digariskan oleh Dewan Ulama mereka….dan tidak sesekali mereka mengkianati amanat Amanat Dajal ciptaan mereka…dan tunduk dan tersungkur pada dikaki DAP.[kapiaq harbi]

Hari ini untuk menegak hukum Allah swt yang mereka canang selama ini …dan untuk melaksanakan amaal maaruf Nahi mugkar disegenap bidang …bila diberi kuasa oleh Allah swt juga tidak lebih dari tipu daya golongan munafik semata-mata.

Bukankah munafik itu lebih kapiaq daripada kapiaq???? dan hari ini mereka meyimpang dari al-quran dan hadith dan bukankah mereka adalah terdiri dari golongan ulama as-su’(jahat) ???

Muslim dan muslimat hari ini hendak mengukur perkara ini dari sini…sebelum membuat pemilihan pemimpin yang benar-benar bebas dari sifat-sifat golongan munafik…bukankah Saidina umar sendiri pernah berkata…

“Aku dipilih menjadi ketua bukan bererti aku kalangan orang yang terbaik diantara kamu”…jika aku betul berilah pertolongan pada,jika aku melaku kesilapan perbetulkan lah aku”- Khaifah Umar Al-Khattab”

Tetapi apa yang belaku dan dipraktik oleh sekutu Kapiaq Harbi [PAS] hari ini adalah sebaliknya dari apa yang dilakukan oleh Saidina Umar Al-Khattab itu sendiri..mereka diarah mentaati pemimpin mereka membabi buta…!!!

"Taat diwaktu senang dan susah. Mentaati dalam semua keadaan. Setuju kita taat dan tidak setuju pun kita taat. Apa sahaja arahan yang diberi oleh pemimpin”

Lihat bertapa pukimaknya cara mereka….!!!


Benarkah amalan dan mandate yang dibawa oleh puak-puak kapiaq harbi[PAS] pada ummat Islam hari ini.?.


Apakah pemimpin PAS hari lebih hebat peribadinya beranding Khalifah Umar al-khattab dan apakah mereka merasa mereka adalah golongan yang terpilih dari kalangan orang-orang yang baik-baik dianrata rakyat yang ada?

Sehingga tidak tibul lagi.. "jika aku betul berilah pertolongan pada,jika aku melaku kesilapan perbetulkan lah aku”????


Siapa sebenarnya puak-puak pemimpin Pukimak PAS hari ini???

Sedarkah mereka tidak lebih dari puak-puak ulama mee segera ciptaan politik dajal.

Itupun jauh sekali untuk mencapai ilmu setaraf yang dimiliki oleh T.S Lawrence yahudi yang meranapkan pemerintahan Khalifah Uthmaniah di Turki?


Sedarkah puak-puak pukimak PAS ini…bahawa kebanyakkan mereka hanyalah ulama,ust dan lebai-lebai sangkut yang berada bersama PAS itupun kebanyakkannya yang hadzir setelah PAS memiliki kuasa setelah berkongsi kuasa bersama DAP untuk mencari ruang dan peluang.

Tidak kurang pula ada yang baru mengenali ketayab dan serban hadith dan ayat al-quran..itupun puas menghafal berbulan-bulan semata-mata untuk beceramah dimalam buta untuk mendapat sekupang dua dari penyokong yang ketagih untuk mendegar segala maki hamun dan celaan dari lidah mereka yang cukup berbisa !! terhadap bangsa sendiri…

Kononnya mereka pewaris nabi…hakikatnya mereka pewaris babi. hari ini.!!

Lain ilmu dan lain pula amalan mereka…. kepimpinan ulama atau kepimpinan ular dalam semak....Islam atau yahudi..islam atau munafik setelah berpelok dan berkongsi kuasa bersama orang-orang kapiaq yang menentang islam selama ini????

Tiba-tiba hari ini muncul dimusim mengundi merayu agar memilih calun setaraf cici-ciri munafik seperti mereka hari ini…

Allauakbar !!

Pemimpin Munafik dan hipokrit!

Hadis riwayat Zaid bin Arqam ra., ia berkata:

Kami pernah keluar bersama Rasulullah saw. dalam suatu perjalanan di mana orang-orang banyak yang tertimpa musibah. Lalu Abdullah bin Ubay berkata kepada para pengikutnya: Janganlah kamu memberikan perbelanjaan kepada orang-orang Muhajirin yang ada di sisi Rasulullah saw. supaya mereka bubar meninggalkan Rasulullah saw. dari sekitarnya Zuhair berkata: Sesungguhnya jika kita telah kembali ke Madinah, benar-benar orang yang kuat akan mengusir orang-orang yang lemah daripadanya. Kata Zaid bin Arqam selanjutnya: Lalu aku datang melaporkan kepada Nabi saw. tentang ucapan Abdullah bin Ubay itu. Rasulullah saw. memanggil Abdullah bin Ubay untuk menanyakan hal itu. Tetapi, Abdullah bersumpah tidak pernah berkata demikian. Dia berkata: Zaid berbohong kepada Rasulullah saw. Aku merasa sangat susah mendengar perkataan itu, sampai Allah menurunkan ayat yang menyatakan kebenaranku: Apabila orang-orang munafik datang kepadamu. Kemudian Nabi saw. memanggil mereka (Abdullah bin Ubay dan para pengikutnya) untuk dimintakan ampun, tetapi mereka membuang muka (menolak dan berpaling), Mereka adalah seakan-akan kayu yang tersandarkan. Mereka sebenarnya adalah orang-orang yang bertubuh bagus.

Mudah-mudah kita diberi hadayah oleh Allah swt dapat dijauhi dari puak-puak munafik ini yang tediri dari orang-orang yang bertubuh bagus hari ini!

wassallam. Selamat Megundi!!

Komentar :

ada 0 comments ke “HULU SELANGOR - JAUHI PEMIMPIN MUNAFIK !!!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.