Friday, April 2, 2010

CUKUP !! JIKA TIDAK MEI,JUNE.JIKA TIDAK JUNE JULY….TIPU LAGI…


Maka gegak gempitalah dengan sorak –sorai para sekelian badut-badut yang telah berjaya dilembukan oleh Anwar selama ini…bila mendengar…auta Anwar jika tidak mei,,june..jika tidak june july…inilah pembohongan yang maha hebat oleh Al-juburi yang telah berjaya menipu ..bukan sekadar pada bangsa Melayu yang dahagakan pembelaan dari seorang Penipu..

Tetapi termasuk Ulama King Leather yang kemaruk untuk menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri sanggup bersekongkol dengan Penipu ini untuk meyakinkan bangsa melayu khususnya..

Hari ini Anwar ingin menegak benang yang sudah basah dengan air lior pembohongannya yng kini sudah mula terdedah dan terkopak segala putaq belitnya…!!

Kini Anwar cuba pula membuat pengakuan pernah menghantar surat pada Agong…sedangkan sebelum ini pendedahan yang dibuat Oleh Zahrin bukan soal Anwar pernah mengutus surat pada Agong….

Tetapi Anwar sudah berjumpa dan berbincang dengan Agong…kononnya Agong telah merestui Anak kelahiran Tok Kun Bukit Mertajam ini menjadi Perdana Menteri !!

Dan inilah pembohongan Anwar sebelum ini yang berjaya mengkaldaikan ratusan ribu penyokongnya.sini.

Inilah kelebihan Anak kelahiran Bukit Mertajam yang berjaya membuat peniuan bersirinya....kini dia memutaq belit pula ...kononnya pernah mengutus surat pada Agong pula !!

Komentar :

ada 0 comments ke “CUKUP !! JIKA TIDAK MEI,JUNE.JIKA TIDAK JUNE JULY….TIPU LAGI…”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.