Friday, April 30, 2010

BILA SI BAHLOL MEMUJI SI BANGANG !!


ISU yang dibangkit oleh penulis blog Kickdefella, Syed Azizi Syed Abdul Aziz PAS yang terkapit dan terdesak mencabar pula orag yang menuduh…kononnya puak-puak yang bertaraf kaki lima tak tau apa2…[SINI]

““Kita tidak tahu perkara tersebut (isu peruntukan RM4 juta), mungkin pihak atasan tahu. Kita tidak tahulah,”

Begitu juga dengan kes Usul PAS kawasandi Kedah adakah semua penyokong bertaaf kaki lima dalam PAS mengetahui apa yang terkandung dalam setiap diusul PAS kawasan tersebut dan apa yang dicadang dan apa yang dikomen oleh penyokong tidak puas hati….

Sudahkah apa yang dicadang…dan apa yang di komen sudah dibaiki atau sudah dilaksanaka hari ini..?


Hanya kaki ampu dan kaki jilat saja yang mengetahui kegagalan pemimpin PAS di Kedah hari ini…Akhirnya dari 115 janji dalam Manifesto kononnya PAS sudah tunai 80% dari padanya…

WOW !!!!! PEMBOHONGnya Puak-puak Munafik ini…

Tapi tau kah penyokog PAS bertaraf kaki lima yang meramaikan ceramah mereka…dengan isu-isu fitnah dan memaki hamun ini sedar bahawa pemimpin mereka hari ini pembohong?

Contohnya:

1- Hari ini tahukah penyokong PAS bahawa Azizan Razak sendiri menolak hukum Allah ta’alla kerana UNDI cina dan India telah membantu memenagkan PAS?…

2- Kenyataan pembohong pemimpin mereka ia itu belum pun sampai setahun PAS memerintah 7 billion hutang kerajaan Negeri berjaya di langsaikan?

3- Kegagalan pemimpin PAS dalam isu,maksiat,pusat hiburan,pusat perjudian,pusat karaoke dan PAS kawasan Kuala Kedah sendiri mengakui masih banyak perkara yang Pemimpin PAS belum selesaikan.

4- Sedarkah penyokong PAS bawaha yang bertakbir..Take..beer !! Take Bee,Take Beer! Sudahkah Tesco,Pasifik dan Giant di kedah hari mengumumkan masuknya waktu sembahyang? Yang sudah setahun di cadangkan oleh PAS Kawasan Kuala Kedah..

5- Sedarkah penyokong2 PAS klas bawahan sejak tujuh bulan PAS perintah hingga kesaat ini “APA perubahan2 mengenai Islam yang telah dilakukan oleh kerajaan Kedah Belanda?

6- Sedar jugakah ahli-ahli PAS klas bawahan….bahawa perkara[22] Usul PAS kawasan Alor setar berkaitan Pelakanaan Islam,Khususnya “NAHI MUNGKAR” bahawa PAS Kedah masih GAGAL laksana pekara2 tersebut hingga saat ini.

7- Tahukah seluruh penyokong PAS kelas bawahan pelaksanaan ammal maaruf Nahi mungkar itu sekadar retorik pemimpin PAS saja..???

8- Tahukah penyokong-penyokong PAS bahawa pemimpin PAS lebih penting pengundi kapiaq harbi dari pengundi melayu PAS sendiri…

9- Tahukan Isu 50 % kuota perumahan …dalam diam PAS bersetuju dengan kuota lama?

10- Tahukah penyokong2 PAS kelas bawahan yang bersorak dan betakbir bila dengar saja pemimpin PAS pembohog bersabda bahawa mereka telah menunai 80% janji..dalam masa satu setengah tahun…sedangkan dalam masa 7 bulan petama…ini k0men dari puak-puak yang dekat dengan pemimpin yang tertinggi mereka..

[ “Rata-rata rakyat tertunggu-tunggu nak melihat dasar kerajaan kepimpinan PAS,Janji dala manifesto pilihan Raya dilaksana ATAU tidak.Rakyat “BELUM NAMPAK”.kata mereka apa yang mereka nampak keadaan yang lebih terok”]

[DPMPKP/DMPNK]


Masakan 7 BULAN PETAMA PAS tadbir Kedah kenyataan dari Usul PAS Kawasan belum Nampak apa2 janji...

Tiba-tba PAS Kedah melalui EXCO 'BANGANG' NYA mengeluar kenyataan yang cukup pembohong seperti kenyataan ini......spesis apa pemimpin jenis ini???

“PADANG SERAI, 24 Jan: Kerajaan Negeri Kedah yang diterajui oleh Pakatan Rakyat (PR) telah berjaya melaksanakan 80 peratus janji dalam manifesto pilihan raya umum yang lalu walaupun belum mencapai tempoh pemerintahan negeri selama 24 bulan”

Ini membuktikan bahawa kerajaan PR yang dipimpin oleh Datuk Seri Azizan Abdul Razak, mampu untuk mentadbir dan mengurus selia negeri dengan baik dalam tempoh yang singkat” Aishah Ghazali Exco PAS”

Bermakna dalam 1 bulan PAS kedah atau PR berjaya langsai 5/6 janji pilihan Raya…

Janji KEPALA BAPAK apa yang PAS tunai satu bulan 5/6 janji ini…dari baki 17 bulan yang ada?

Tujuh [ 7] bulan yang pertama belum tertunai satu apa pun jani lagi..baki 17 bulan berikut nya…PAS melalui EXCO yang bangang ini membuat kenyataan..

“Pakatan Rakyat (PR) telah berjaya melaksanakan 80 peratus janji dalam manifesto pilihan raya umum yang lalu walaupun belum mencapai tempoh pemerintahan negeri selama 24 bulan”


Walaupun benar pun….kenyataan EXCO bangang PAS tersebut dalam masa 24 bulan 80% janji telah PAS tunaikan dari 115 janji bermana dalam satu [1] bulan…3/4 janji yang PAS telah berjaya tunai…?

MUNASABAH atau MUNAFIK ?? kenyataan EXCO PAS ini ???

Janji “KEPALA BAPAK” apa yang PAS telah tunai hingga satu bulan tertunai tiga ke Empat Janji…. ??

Apakah EXCO tersebut buta matamatic atau bangang dengan matamatik..?Pengiraan semudah ini hendak dibohongnya pada rakyat Kedah di Bumi yang dia mengemis Undi..

Itu pun apakah seluruh penyokong PAS masih….dengan kenyataan..bahlol…
““Kami Pemuda PAS negeri tidak tahu menahu.”

Sebenarnya dalam kenyataan EXCO PAS tersebut jumlah 115 janji dalam manifesto PAS PRU12 tidak dinyatakan berapa jumahnya…bertujuan untuk memutaq belit bangsa…!!

Mereka beranggapan Rakyat sebangang mereka tidak tahu menahu berapa janji yang telah mereka jaja…

Bila sampai masa terdesak…keluarlah kenyataan macam orang “GILA” …..dari lidah yang tak betulang ditambah pula bercang dua membuat kenyataan PR telah Tunai 80% p janji pilihan Raya…

Yang bangang setaraf kayu terus pecaya kerana “BUTA” juga kira-kira..setaraf EXCOnya juga..menelan bangkai macam buaya terus pecaya…dan beria-ria bijaknya pemimpin mereka kononnya PAS...

“…mampu mentadbir dan mengurus selia negeri dengan baik dalam tempoh yang singkat” EXCO PAS

Insyaallah GMC akan mendedah kemungkaran termasuk pembohongan dan putaq belit segelintir pemimpin berlidah bewak di Kedah ini…agar Masyarakat melayu yang sudah lama BUTA dapat celik semula…melainkan yang Allah swt telah BUTA kan hati perutnya sampai kemampih…tidak dapat lagi membeza mana lidah nabi dan mana lidah babi!!

Komentar :

ada 3 comments ke “BILA SI BAHLOL MEMUJI SI BANGANG !!”
tamingsari said...
pada hari 

Terrornya kerajaan Pas Kedah. Kalau macam ini dah boleh tambah janji baru.Tapi pusat hiburan jangan usik sebab nanti abang DAP marah. Soal Tesco dan Giant senang je. Gi buat surau dan pembesar suara kuat2 bila azan. Mana muslim tak solat tangkap masok Pas. Pas je yg terbaik. Kena buat ranting kt Arab Saudi,Libya,Iraq dan negara islam lain sebab takut mereka tak masuk syurga pulak.

titaniumtroopers said...
pada hari 

dok tgk dibaling setiap kali dipasar malam dok azan dgn speaker haram xda perubahan..orng dok bli serupa tu jgk...yg penguatkuasa daerah yg rmai dok sruh ttup lmpu depa pon xblik smyg ka???stakat buat bg nmpk hebat tapi xda kesan...bercakap lebih dari kerja..inilah PAS... terpijak kuman tapi cerita lebih besar dari terpijak gajah..inilah kerja buat PAS

Anonymous said...
pada hari 

INILAH DIA CERDIKNYA PUAK-PUAK PAS,APAKAH INI BUKAN TIPU DAYA DAN PUTAQ BELIT MEREKA.APAKAH ISLAM YG DIAJAQ OLEH ULAMA SLIPAR DAN ULAMA KING LEATHER MACAM NI CARANYA MENIPU PENGUNDI DAN RAKYAT UNTUK MENUNJUKKAN MEREKA HEBAT DIMATA RAKYAT SEDANGKA LEBIH BANGANG DARI YG MEMILIH MEREKA...ITUPUN ADA HATI NAK PERINTAH NEGARA.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.