Monday, April 5, 2010

APA MAT SABU KATA...!!


Betoi Mat Sabu…PAS bukan setakat tak berwibawa tapi terus tak bermaruah..lebih-lebih lagi pas sanggp menolak amanat Hadi,menolak hokum Ulama sendiri..berdakap dengan kapiaq harbi..lebih-lebih lagi PAS sanggup berkompromi dengan agenda lompat parti ..lebih-lebih lagi Hadi yang bermimpi nak jadi TPM…

Terbukti Mat sabu lebih cerdik dari pemimpin PAS yang ada termasuk ulama King Leather yang mampu dibeli hanya dengan janji kosong untuk ditabal menjadi Timbalan Perdana Menteri bila dapat menawan Putra Jaya..Allahuakbar betapa bangangnya Ulama King leather tersebut berbanding Mat Sabu….!!

PRK hulu Selangor bukan setakat orang Asli…Mat Sabu sendiri pun tidak pecaya dengan agenda Mat King Leather dan ulama kulitnya..
Sini

Cuma Mat sabu saja yang dapat mengesan temberang Anwar dan Agenda PAS yang sanggup menelan segala tipu daya Anwar…Mat sabu lebih mengenali Anwar..berbanding Ulama King Leather dan ulama Slipar…dan seluruh badut-badut ingusan dan fir’un-fir’un muda yang baru saja menyertai perjuangan PAS bersama kapiaq harbi DAP dalam PRU12 yang lepas…

Lebih-lebih lagi ulama-ulama mee segera,mee goreng dan ulama laksa cina yang cukup berselera dengan masakkan nyonya cina yang tidak pasti haram dan halanya menjadi idola penyokong PAS hari ini..!! Allahuakbar !! betapa jijiknya nafsu pemimpin mereka..sanggup menelan apa saja….tanpa mengambil kira haram halal…

Hari ini PRK hulu Selangor tidak ada lagi ….Istilah ke Putra Jaya..Istilah Negara Kebajikan..Istilah kapiaq kerana berkogsi kuasa,istilah menegah maaruf menentang mungkar..istilah menegak hukum..istilah kepimpinan ulama..Istilah BN melompat parti,istilah pemimpin UMNo yang akan lari…dan akhir sekali Isu pembunuhan Altantuya wanita Mongolia, bukan lagi menjadi modal mainan untuk Anwar berseloka.

Dan Hulu Selangor bukan pentas untuk PAS terus bertepuk dan bertakbir….. kerana apabila pekong dan cabuk terbuka maka terserlah lah bertapa bahlol dan bangangnya pemimpin PR terutama PAS selama ini yang terus bermimpi bersama Anwar….!!

Hulu Selangor rakyat tidak lagi dungu,jahil dan termakan dengan umpan fitnah serta angan-angan Anwar dan Ulama King Leather melalui projek ke Putra Jaya bersama Timbalan Perdana Menteri kulitnya….

Hulu Selangor PAS bukan setakat kekeringa modal dan umpan untuk terus menipu pengudi…tetapi PAS akan berdepan dengan ranjau dan duri yang mereka cipta selama ini….

Lebih-lebih lagi Zul4 telah membuka segala pekong Fir’un-fir’un kecik…Apa kata Zul4 sini

Projek mee segera di hulu Selangor…sudah tentulah PR tidak terdaya untuk menghidangkan pada pengundi yang ada..melainkan PAS akan menghidangkan dengan berbagai sabda dari ulama mee segera, mee goreng dan ulama laksa cina untuk menjadi santapan fitnah pada penyokong –penyokong mereka..

Selain Gobala dengan wama karu…wama karu lah..nya..Ulama Nga Ko Meng dengan pantun sebelum membaca ayat 90 yang diajar oleh ulama sliar padanya..dan Ulama Guan Eng dengan khalipah cinanya…

Akhir sekali mantan MB Perak yang separuh gila mendendangkan lagu mawi untuk menghibur seluruh pengundinya …yang menjadi tetamunya pula seluruh ulama laksa cina, mee segera ,mee rebus yang cakap mereka tidak pernah serupa…yang berkhiblat pada fatwa ulama slipar…yang dilantik semula untuk mereka cipta fatwa.

Betuahnya Projek mee segera pada rakyat hulu Selangor kerana dapat juga rakyat merasainya…dari terus menelam pembohong Anwar selama ini..

Berbanding projek laksa cina,mee segera yang dihidang oleh PAS yang hanya menjadi sendaloka penyokong-penyokongnya saja… SINI

Apa tidaknya…selain pembohong Anwar..penyokong dihidang pula dengan sabda Ulama keling batu Cave masih dengan wama..garu…wama garu lah..nya dan ulama cina masih menjunjung gaharunya….dan ulama laksa cina masih mencari warung kegemarannya….

Manakala ulama king leather masih tercari-cari fatwa barunya dan ulama slipar dengan Agenda baru…Islam demokrasi

“ …….yang mengajar penyokongnya supaya mempertahankan diri sekiranya ada pihak yang mengambil tindakan tanpa mengikut undang-undang dan perlembagaan yang mereka ditetapkan”…

Inilah fatwa baru ulama Slipar…..setelah dinobatkan semula jawatan yang tidak dapat dipisah dari hidupnya.. …….hingga kalpal Singh pun tak sanggup nak terima Agenda Mat King Leather..dengar apa kata Karpal Singh.

Komentar :

ada 1
Admin CCZ said...
pada hari 

Ulama yang zalim banyak akhir zaman ni..

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.