Sunday, April 25, 2010

AMANAT IBLIS POLITIK ….MENIPU MELAYU....


"DAP kalau hina Islam pasal dia bukan Islam. Yang orang Islam tolak Islam itu lebih menghina Islam," – Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 12 Ogos 2009

PAS kalau menolak amanat Dajal,serta Hukum Dewan Ulama Sendiri ,bersekutu dengan kapiaq harbi,sanggup menafi pelembagaan sendiri,dan hari ini berselindung disebalik DAP pasal PAS nak perintah Negeri,dari Islam sudah menjadi munafik hari ini..

“Jika Nabi Muhammad boleh menandatangani perjanjian dengan musuh tradisi Islam, iaitu kaum Yahudi, sebaik tiba di Madinah, PAS juga sanggup bekerjasama dengan DAP.” – Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian, 12 Mei 1999.

Hari ini PAS menandatangani perjanjian dengan musuh tradisi ia itu kapiaq harbi[DAP] sebaik saja PRU12 kerana kemaruk untuk untuk memerintah negeri sanggup menolak hukum Allah swt kerana sensitiviti pada DAP..kerana kapiaq harbi PAS dapat memerintah Negeri..kesudahannya..

“Menteri Besar Kedah Datuk Seri Azizan Abdul Razak berkata beliau akan menghadap Sultan Kedah untuk memohon agar DUN Kedah dibubar” MB Kedah Belanda saya tak tau pa..paa.mungkin akan gigit jari …ampulah telor DAP…

"Ini penting kerana kita juga mahukan sokongan dan undi bukan Islam dalam usaha memenangi pilihanraya umum akan datang" - Nik Aziz Nik Mat, Ucapan di Muktamar Dewan Pemuda PAS ke-31, Petaling Jaya, 24 Mei 2004.

"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

"Jika tahu calon dahulu baru hendak taat, itu bukan ajaran dari Allah SWT. Kita tidak menang jika ada golongan macam ini dalam PAS. Jika hendak dengar 'amanat' kena taat dan patuh."

Amanat Presiden PAS.

Komentar :

ada 0 comments ke “AMANAT IBLIS POLITIK ….MENIPU MELAYU....”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.