Friday, April 9, 2010

ABU BAKAR CHIK – KURANG AJAR?


"Nik Aziz dah tua dan nyanyuk, lebih baik letak jawatan sebagai Mursyidul Am PAS dan Pesuruhjaya PAS Kelantan".

Tidak hairanlah jika Zul4,Mohsin,Zahrin dan lain-lain yang sudah berpaling tadah dari PAS menerima berbagai tomahan ,cacian,maki hamun sumpah seranah dan berbagai gelaran yang jijik dan keji yang dilemparkan oleh penjilat-penjilat PAS yang didik oleh ulama-ulama Politik Dajjal .

Dan mungkin inilah juga HAMPAS atau produk yang telah berjaya PAS hasilkan selama berpuluh-puluh tahun mempejuangkan Islam dan mentarbiyah seluruh pengikut-pengikutnya.


Hari ini Abu Bakar Chik yang tidak asing pada Politik Dajjal PAS juga seorang aktivis Parti Islam Se-Malaysia (PAS) dan pernah memimpin Dewan Pemuda PAS Pusat pada tahun 1987-1997 dan sekarang bergiat sebagai Ahli Jawatankuasa Kerja PAS Pusat.... Juga menerima padah yang sama dengan mereka yang melompat parti …..beliau di cop “KURANG AJAR” gara-gara kerana menyergah Ulama Slipar…..sini

Persoalannya benarkah ada pemimpin PAS “KURANG AJAR”? …

Jika benar ada pemimpin PAS yang “KURANG AJAR” tidak hairanlah jika pengikut dan penyokong PAS hari ini berlebih-lebih lagi kurang ajarnya..terhadap pemimpin mereka maupun bekas pemimpin sendiri.
.sini.

Setrusnya diakui oleh bekas pengampu mereka disini

Komentar :

ada 0 comments ke “ABU BAKAR CHIK – KURANG AJAR?”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.