Monday, March 15, 2010

ZUL4 TIDAK BERBASIKAL LAGI .....


Kehadiran Zul4 Kulim pagi ini agak ganjil tidak seperti musim dulu!

Jika dulu Zul4 dengan penuh semangat berbasikal ke Parlimen menarik ribuan atau jutaan peminat PKR..dan sekutu kapiaq harbi menyanjung dan mejilatnya..

Kini kehadiran Zul4 amat berbeza sekali!!!


Kini dimisim kedua kehadiran Zul4 agak berbeza yang tidak pernah belaku dalam mana-mana sejarah sebelumnya baik didalam Negara maupun di luar Negara..

Kehandiran Zul bagai menungang seekor singa dan bukan lagi berbasikal mengikut Style lama…

Kali ini kehadirannya agak berbeza yang akan bertarung dengan segala Fir’un-fir’un dan badut-badut hingusan beraksi fir’un kecil yang beria-ia ingin menyingkirnya.Terutama Ering yang menanti bangkai buruannya selama ini….


Itulah hebatnya Zul4 kulim mencipta Glomour ingin menyerang Boss dan segala badut2 serta Fir’in-fir’un musuh utamanya hari ini…

Pelik cukup pelik keberanian Zul4 Kulim kali ini, agak berbeza dari sebelumnya yang mengampu dan menjilat bossnya.Kini anak didik Anwar yang sudah dipecat berada dalam situasi berbeza...kini bebas !! yang akan bertarung dimusim kedua menentang sekutu bossnya !! terutama yang mencawat ekor dalam isu kalimah Allah yang dipertahankannya...

Semalam Zul4 mula bersuara dalam blognya,.. bukan irama menyerah tapi dengan irama menyanggah mengatur langkah untuk bersuara di Parlimen dimusim ke dua…

Gaya dia menyusun langkah agak rapi bagai seekor singa yang sedang mengintip mangsa..maklumlah disana nanti segala Fir’in,badut Hyena dan Ering sedang menanti kehadirannya yang lantang bersuara sebelum ini…

Persoalannya mampukah Zul4 bertarung menghadapi segala fir’un,badut ,hyena dan segala Ering yang menanti bangkai buruannya….


Inilah suara amaran Zul4 yang petama disana nanti.. yang sudah tersedia hanya menanti dia bersuara !!

“YB Tan Sri Speaker tidak boleh mengiktiraf Pakatan Rakyat kerana PR bukan sebuah badan berdaftar, ia sekadar kerjasama politik yang tidak mempunyai entiti perundangan, tidak saperti BN yang berdaftar”

“Mengikut konvensyen berparlimen dan nilai demokrasi, seharusnya YB DSAI mengosongkan kerusi Ketua Pembangkang dan menyerahkannya kepada YB Lim Kit Siang”

“Jawatan Ketua Pembangkang seharusnya dipegang oleh ketua DAP, iaitu YB Lim Kit Siang (Ipoh Barat) kerana DAP mempunyai kerusi terbanyak”
“DAP mendahului dengan 28 kerusi, PKR 26, PAS 23, PSM 1 dan Bebas 7”

Setrusnya…

“saya percaya peringkat awal sidang kali ini akan berlaku satu perkara yang bakal meletupkan suasana politik negara.

Apa dia? Tunggu dan lihat!”

“Jangan kemana-mana, dan jangan betulkan antenna telinga anda..apa yang bakal terjadi pasti akan menyebabkan anda semua memerlukan pampers..hehehe !!”-Zul4 Kulim Bandar Bahru.

Hebat cara ngaumannya…memberi amaran awal kepada musuhnya..dan mengiklan kepada seluruh bangsa.

Apapun kita sama-sama tunggu hasil pertarungannya hari ini …..!!

Komentar :

ada 0 comments ke “ZUL4 TIDAK BERBASIKAL LAGI .....”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.