Wednesday, March 24, 2010

TPM YANG BANGANG !!


Menyokong kerajaan 16 september bererti PAS menyokong putaq belit Anwar untuk menipu bangsa.

"Celaka baginya, celaka baginya, celaka baginya.

Iaitu SESEORANG YANG BERDUSTA AGAR ORANG2 TERTAWA." Hadith Rasulullah yang diriwayatkan Imam Ahmad Musnad dengan sanad Jayid

Inilah agenda putaq belit PAS hari ini yang saggup bersekongkol dengan tipu daya
Anwar terhadap bangsa.

Dan Inilah juga sebuah perjuangan yang Maha Putaq belit yang kononnya perjuangan menegak maruf menentang mungkar...akhirnya ditabal sebagai bakal TPM yang bangang !!

Hari ini apa yang dibongkarkan oleh Zahrin sudah sah satu strategi tipu daya Anwar untuk meyakinkan bangsa sedangkan ianya satu muslihat untuk memperdaya bangsa semata-mata untuk menawan Putra Jaya dengan cara yang cukup biadap dan kurang hajar untuk memujuk MP lompat pati yang dianggap oleh mereka ibarat Anjing buruan direstui pula oleh ulama pencipta amanat dajjal sendiri.

Selama ini PAS seolah-olah telah bersedia untuk diperalatkan oleh sesiapa saja termasuk DAP demi untuk mencapai cita-cita tanpa lagi mempeduli haram dan halalnya…akhirnya ulama pencipta Amanat Dajjal ini mengaku PAS bersekongkol dengan tipu daya Anwar untuk ke Putra Jaya..

Inikah amal maaruf dan nahi mungkar yang diperjuangkan oleh ulama pewaris nabi bila sanggup bersekongkol menipu bangsa sendiri..

Hari ini berbohong dan menipu tidak menjadi kesalahan pada pemimpin PAS lagi..kerana disebalik pembohongan PAS beri janji jawatan yang tinggi Timbalan Perdana Menteri..

Allahuakbar murahnya politik PAS yang kemaruk dengan jawatan Timbalan Menteri sanggup PAS menghalalkan apa yang sudah diharam dan mengharamkan apa yang Allah halalkan..

Kesudahannya Timbalan Perdana Menteri di tipu oleh Perdana Menteri..alahai bangangnya Timbalan yang berangan-angan menjadi Menteri….!!!!

Pas akui sokong 'Kerajaan 16 September'

KUALA LUMPUR 22 Mac - Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang mengaku mengetahui serta menyokong pembentukan 'Kerajaan 16 September' yang diusahakan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 2008.

Katanya, rancangan itu tidak menyalahi undang-undang ataupun etika berpolitik sekalipun Anwar turut mengaitkan nama Yang di-Pertuan Agong serta Angkatan Tentera Malaysia (ATM) dalam usaha memujuk wakil rakyat Barisan Nasional (BN) menyertai pembangkang”

Kesimpulannya sebelum berperang PAS sudah diperdaya......inilah jika nafsu memerintah mengatasi ilmu yang ada
.

Komentar :

ada 0 comments ke “TPM YANG BANGANG !!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.