Wednesday, March 10, 2010

TERIMA ATAU TIDAK. YANG PASTI PAS TETAP TAK BERMARUAH .


Hari ini DAP sedang memerhati rentak dan tari pemimpin PKR terutama Al-juboq dan pemimpin PAS sekutu kapiaq Harbi yang kononnya berertika dalam berpati dan memperjuangkan Islam dan berpegang kapada prinsip kepimpinan dan berdemokrasi! mereka adalah dikalangan yang berserban dan berketayap diatas kepala….

“Tergambar di bawah kopiah yang dipakainya itu dipenuhi najis yang teramat busuk dan meloyakan. ” ..DAP.



Bila bapak- segala Fir’un kecil mula bersuara ….

"Tidak wajar kita terima, tiada pertimbangan langsung... saya tidak melihat apa-apa yang boleh membantu meninggikan imej Pas dengan kehadiran Zulkifli ke dalam Pas... ini akan memberi keburukan dan mencalarkan nama baik parti," Mahfus Omar


“Sebenarnya tidak wajar dan pertimbangan langsung..untuk PAS menerima Zul4 Kulim kerana Zul4 tidak lansung dapat membantu meningkatkan mojoriti dan tidak mampu melompatkan seluruh DUN dan MP BN kedalam PAS.

Andainya Zul4 mampu meningkat majority kerusi pakatan kapiaq harbi..bukan setakat lompat parti..melompat ke agama yahudi ,PAS sanggup berkompromi..bukan sekadar menolak ertika dan disiplin parti…malah PAS sanggup menukar agamanya sendiri..

Benarkah Zul4 terhegeh-hegeh merayu untuk menjadi Ahli PAS,atau ia satu sandiwara Fir’un-fir’in besar yang ingin mencari publisi murahan saja….apa kata Zul4.

“Salam 2 all.

Teman agak gelihati dan pelik bin hairan nengok beberapa badut-badut ingusan dok terkinja-kinja melenting tak tentu pase konon membantah teman masuk PAS, sedang teman mohon masuk pun tak! http://zul4kulim.blogspot.com

Barmaruahkah lagi PAS dengan kenyataan Zul4 ini..??



Buktinya bila ujud kerjasama PAS dan kapiaq harbi(DAP) hari ini.PAS sanggup menolak hukum kerana undi…menolak Amanat Dajjal Hadi,menolak Hukum Ulama sendiri..menolak dan menyepak segala firman dan sabda nabi ..tidak ada lagi ayat-ayat al-quran dan nas-nas yang menghalang mereka terus berkompromi dengan kapiaq harbi..

Hari ini seluruh pemimpin PAS menjilat segala yang haram dan kapiq selama ini..tidak ada yang haram dan keji lagi..hukum haram dari Allah ta’ala sudah halal dan menjadi wajar segala-gala nya pada mereka..

Yang bergelar Mat Juboq oleh Mat Sabu pun sudah diampu dan dijilat oleh PAS kembali..apa jadahnya dengan mereka yang lompat parti….kononnya masih berprinsip dan berertika lagi.

POOOODAH !! FIR’UN-FIR’UN kecik berlidah bewak !!


Contoh hari ini… wajar pula PAS menerima kapiaq harbi yang terang-terang menentang Islam ?

Wajar pula PAS menolak Negara Islam kerana DAP..
Wajar pula PAS tidak bertukar menjadi kapiaq hari ini…
Wajar pula hukum haram arak disepak ketepi demi undi..
Wajar pula PAS menerima kapiaq harbi berkongsi kuasa hari ini…
Wajar pula PAS mengulamakan seluruh kapiaq harbi menipu bangsa hari ini..
Wajar pula bermusuh dengan bangsa sendiri…demi kapiaq Harbi..
Wajar pula mengumpul seluruh kapiaq harbi berada dalam kelab sendiri..
Wajar pula PAS hari ini menolak hukum ulama sendiri…

Kewajarannya semata-mata DAP atau kapiaq harbi dapat membantu PAS mengekal kuasa hari ini..walaupun terpaksa menggadai maruah perjuangan Islam PAS selama ini..

Pada seluruh pemimpin PAS termasuk ulama-ulama politik kapiaq harbi…janganlah Isu menolak dan menerima zul4 dijadikan dana untuk melindungi maruah PAS yang sudah berada lubang taik !!


Sedarlah sekelian pemimpin PAS termasuk ulama politik Dajjal hari ini PAS hanya mampu mengkal imej yang berserban,berjubah berketayap senipis jangut dan jambang tetapi….

”di bawah kopiah da n jubah yang dipakainya itu dipenuhi najis yang teramat busuk dan meloyakan. ” seperti yang dimaksudkan oleh penyokong PAS sendiri.http://wfauzdin.blogspot.com..


Pendapat serta pegangan seluruh Fir’un besar dalam PAS hari ini lebih hina jika melompat parti daripada menolak hukum Agama sendiri.

Dan lebih berertika dan berprinsip jika terus mempertahan disiplin parti demi menghurmati hubungan kapiaq harbi,dari menerima pejuang agama sendiri


Sedarlah sekelian pemimpin PAS termasuk ulama politik Dajjal hari ini PAS hanya mampu mengkal imej yang berserban,berjubah berketayap senipis jangut dan jambang tetapi…

.”di bawah kopiah da n jubah yang dipakainya itu dipenuhi najis yang teramat busuk dan meloyakan. ” seperti yang dimaksudkan oleh penyokong PAS sendiri.http://wfauzdin.blogspot.com..

Jadi tidak hairanlah demi sensitive kaum MB Kedah Belanda sanggup menolak Hukum Haram Judi dan Arak di Kedah dengan alasan “undi merek(puak2 kapiaq harbi) adalah penentu penting dalam memenangkan PAS.

Terbukti hari ini PAS lebih mementingan kuasa dan sanggup menolak apa saja demi mempertahan prisip sekutu kapiaq harbi..hari ini apa yang belaku pada Zul4 lebih meyakinkan kita PAS bukan memperjuangkan kedaulatan Islam.

Perjuangan Islam pada PAS sekadar retorik mereka semata-mata sekadar untuk membuta mata bangsa sahaja !!

Komentar :

ada 0 comments ke “TERIMA ATAU TIDAK. YANG PASTI PAS TETAP TAK BERMARUAH .”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.