Thursday, March 11, 2010

TELINGA SATU, LIDAH PULA BERCABANG DUA...DALAM KEADAAN MATANYA BUTA !!


Ahli parlimen Bagan Serai Mohsin Fadzli Samsuri bersedia tampil ke hadapan bagi mendedahkan “perkara sebenar" yang berlaku dalam PKR sehingga mendorong beliau keluar parti dan menjadi wakil bebas.

“Saya sedia untuk ditemubual minggu hadapan,” Mohsin Fadzli Samsuri.




Inilah petunjuk dari Allah swt setelah Ust Ahmad Awang bersolat hajat 7 hari,7 malam maka minggu depan akan terburailah segala pekong dan cabuk seluruh politik dalaman kapiaq harbi setelah Mohsin Fadzli Samsuri akan membongkarkan seluruh misteri mereka selama ini sehingga mendorong beliau da lainnya meninggalkan perjuangan sekutu kapiaq harbi hari ini..



Jika Mohsin Fadzil Samsuri meninggalkan perjuangan sekutu kapiaq harbi mungkin alasan kepincangan politik dalaman kapiaq Harbi…manakala Zul4 Kulim disingkir dari sekutu kapiaq harbi sendiri gara-gara menyaman Khalid samad bukan atas alasan mempertahankan kalimah Allah swt…dan tidak kurang pula yang melontar kata Zul4 dibeli UMNO seperti rakan-rakannya juga…


Tapi berapa pula nilainya hamba Allah ini, yang sudah berpuluh tahun memberi undi dan menyokong mereka..dan berapa pula harganya yang dibeli oleh umno yang tidak mempunyai secubit kuasa jauh sekali bertaraf YB..hanya sekadar berpuluh tahun menjadi pecacai politik mereka…

Tapi beliau lebih awal meninggalkan politik kapiaq harbi tanpa ada sebarang tawar menawar harga….dan apa pula fitnah dan lontaran kesat yang PAS perlu bersabda atau berfirman kepada mereka berbanding Zul4,Mohsin Fadzli Samsuri serta lain-lainnya.

Hamba Allah ini tidak pernah menagih kuasa,jauh sekali menagih simpati… apa lagi jawatan EXCo yang sedang menjadi rebutan dan idaman setiap mereka yang bijak bermuka-muka dengan hukum allah ta’ala.


Tapi hamba allah yang dianggap jahil ini dengan rela hati meninggalkan politik dajjal tanpa sebarang paksaan..

Cuma Allah ta'ala bekalkan sedikit kesedaran kepada mereka, bahawa politik kapiaq harbi hari hari ini sudah wajib ditinggalkan tanpa sebarang tawaran….!!!

Kerana telinga seluruh pemimpin mereka hanya satu, lidah sudah bercang dua mata yang celik tiba-tiba "BUTA" kerana kemaruk pada kuasa...membohongi hukum allah ta'ala.

Apakah hamba allah tersebut juga patut menerima sabda,dan firman maki hamun dari pemimpin PAS…seperti yang dilontarkan pada Zul4 dan lain-lainnya.

Inilah politik Fir'un-fir'un yang sanggup menjadi barua pada kapiaq harbi hari ini demi kuasa !!!

wassallam.

Komentar :

ada 0 comments ke “TELINGA SATU, LIDAH PULA BERCABANG DUA...DALAM KEADAAN MATANYA BUTA !!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.