Monday, March 29, 2010

‘ SESUATU PASTI AKAN BELAKU' !!


Jika sebelum ini Zul4 Kulim membuat kejutan berkuatkuasa serta merta daripada hari ini, saya ZULKIFLI BIN NOORDIN, Ahli Parlimen Kulim Bandar Bharu P-018 tidak lagi menjadi Ahli Parlimen mewakili Parti Keadilan Rakyat; sebaliknya bertindak sebagai Ahli Parlimen Bebas tanpa ikatan kepada whip mana-mana parti.

Kemudian diikuti menarik diri dan terhenti daripada mewakili dan/ atau bertindak sebagai peguam syarie YB Dato’ Sei Anwar Bin Ibrahim berkuatkuasa serta merta.

Hinggalah 15 Mac 2010 Parlimen akan mula bersidang sumula Zul4 tidak lagi mewakili PKR tetapi sebaliknya sebagai Ahli Bebas….yang kononnya persidangan musim baru ini akan berlaku satu perkara yang bakal meletupkan !!

BOMmmmm !!!!

Memang meletup !! hingga ada yang mengalami kencing tidak lawas dan terpaksa Zul4 menyediakan pampers ! dan lubang telinga perlu disumbat kapas semahunya…..

Apa tidaknya segala pekong dan cabuk serta sikap bahlol jahlun-jahlun atau badut ingusan terserlah bila mana ada yang sudah bermimpi dengan janji untuk menduduki kurusi Timbalan Perdana Menteri …

Fuuulamak !! kail sejengkal laut jgn diduga..bukan ujiannya sekadar dapat menyelamat mangsa lemas dilautan bergelora…itu tidak cukup membuktikan kemampuan kita mampu menyelamat Negara dari lemas tipu daya 16 september !!

Dan besok di Perak sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) akan bermula bagi yang pertama kali setelah Mahkamah Persekutuan mengisytiharkan Datuk Seri Dr. Zambry Abd. Kadir sebagai Menteri Besar yang sah…dimana sebelum ini segala gelagat sigila ini sudah melebihi sudu dari kuah Sini!!

Dan kini report polis (ADUN) Tronoh V. Sivakumar kerana menyamar sebagai Speaker”…

Dan akhirnya Menteri Pasola terpaksa diberi amaran oleh Seri Paduka Sultan Perak..agar segala siamang-siamang yang dibawa dari hutan ulu Perak menghormati titah baginda jangan terus membuat gila !!
Sini.

Apakah besok Pakatan Kapiaq Harbi di Perak akan menjemput penyanyi yang mirip suara “ MAWI “ akan membuat persembahan dibawah Pokok Sini (perhatian yang lemah semangat jgn menonton klip vedio ini) ..tempat sejarah persidangan Raja Pasola yang kini juga dikatakan sudah “Short Wire” hingga satu lapuran polis terpaksa dibuat gara-gara Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Tronoh V. Sivakumar kerana menyamar sebagai Speaker.sini.

Komentar :

ada 0 comments ke “‘ SESUATU PASTI AKAN BELAKU' !!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.