Friday, March 26, 2010

SAH ZUL4 DAPAT GANJARAN MENGOYANG IMAN !!


Mac 25, 10


“Polis akan mengambil keterangan Ahli Parlimen Bebas, Zulkifli Noordin, berhubung pendedahannya di Dewan Rakyat semalam bahawa beliau ditawarkan ganjaran besar untuk mengaitkan Datuk Seri Najib Razak dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor dengan kes pembunuhan wanita Mongolia, Atantuya Shaariibuu”


[GAMBAR SEKADAR HIASAN]..........

Dalam kenyataan Zul4 sebelum ini …

Tunggu dan lihat! Jangan kemana-mana, dan jangan betulkan antenna telinga anda..apa yang bakal terjadi pasti akan menyebabkan anda semua memerlukan pampers..hehehe !!!………..”- Zul4 Kulim.


Setelah Ahli Parlimen Bebas Bayan Baru Datuk Seri Zahrain Hashim membuat pendedahan panas di Dewan Rakyat Rabu lalu mengenai Pelan 16 September Datuk Seri Anwar Ibrahim, pagi ini tiba giliran Ahli Parlimen Bebas Kulim Bandar Bharu, Zulkifli Nordin pula membuat pendedahan seperti berikut..

"Ganjaran yang ditawarkan boleh menggoyangkan iman.

“Saya bersyukur kerana Allah melindungi saya daripada terlibat dalam fitnah tersebut," kata Zulkifli.

Dari kenyataan Zul4 gajaran yang bakal diterimanya tidak semistinya berbentuk wang …mungkin dalam bentuk barangan….

..terbukti sah Zul4 akan menerima ganjaran berbentuk barangan seperti yang dinyatankannya sebelum ini

“..apa yang bakal terjadi pasti akan menyebabkan anda semua memerlukan pampers..hehehe !!!………..”- Zul4 Kulim

Ya !! Sah Zul4 menerima gajaran dalam bentuk barangan dari Dato’Najib untuk dibekalkan pada bekas penyokong-penyokongnya terutama Pas dan PKR diNegeri Kedah seawal april ini.

Kerana dalam kenyataannya Zul4 telah menjelaskan lebih awal keperluan yang diperlukan sebelum beliau membuat kejutan di Parlimen..!!

“…anda semua memerlukan pampers” !!

Memandangkan rakyat Kedah Belanda khususnya penyokong PAS dan PKR agak ramai di Negeri Kedah Belanda sudah tentulah Zul4 memerlukanratusan ribu Pampers untuk penyokong PAS dan PKR setiap seorang akan dibekalkan sekotak Pampers bersaiz XXXlL.

Ramalan tsunami akan melanda Negeri Kedah Belanda seawal april ramai penyokong-penyonkong PAS dan PKR dijangka akan terkencing..dan tidak kurang akan mengalami kencing tidak lawas akibat dari bencana tersebut.

Selain untuk memudahkan mereka yang akan berbaring diatas jalan raya untuk beberapa hari dan beberapa malam agar tidak membuang untuk bagun ketandas !! dengan adanya pampers yang dipakai ..mereka boleh terus berbaring semahunya..

Inilah prihatinnya Dato’Sri Najib pada rakyat Negeri Kedah terutama pada penyokong-penyong PAS dan PKR…untuk merealisasikan Slogan “One Malaysia” Rakyat didulukan pencapaian diutama.

Tahniah Dato’Sri Najib !!


Oleh itu persedian awal dirasakan perlu oleh Zul4 ..sebelum mala petaka yang di jangka akan melanda Kedah Belanda.

Kata perpatah sediakan payung sebelum hujan..

Selain Pampers untuk kegunaan penyokong-penyokong lelaki . “pampers/tuala wanita” juga turut dibekalkan juga untuk penyokong penyokong wanita pula… berdasarkan prinsip “demokrasi dan keadilan” yang diperjuang oleh Zul4 dalam PR sebelum ini bersama PAS..

Inilah ganjaran yang dimaksudkan oleh Zul4 yg boleh `menggugat iman' agar beliau membuat akuan bersumpah, yang bakal diterimanya dari pusat bagi meringankan beban Kerajaan Kedah Belanda yang kekurangan keewang untuk membantu menghadapi bencana tsunami yang dijangka akan belaku’

Syabas Zul4 tanpa anda hancinglah seluruh penyokong PAS dan PKR di Kedah nanti.

Memandangkan Kedah sedang masalah air sedikit sebanyak dapat membantu dan menjimat penggunan air di Kedah melalui Ganjaran Pampers yang akan Zul4 bekalkan sewaktu menghadapi tsumani kelak.


Itu pun jika ia ramalan ahlilnujum tersebut tepat dan diredai Allah swt berkat solat Hajat yang diusahakan oleh Ust Ahmad Awang kepada Mohsin dan segala Doanya dan doa mereka yang teraniaya oleh perbuatan segelintir Fir'un-fir'un diterima oleh Allah swt !!

Insyaallah mudah-mudahan.Amin.


Kita mampu merancang tapi Allah swt penentu segala-galanya.. lagi pun tiada hijab doa mereka yang teraniaya .

Insyaallah.


Seterusnya Ganjaran yang bakal diterima oleh Zul4 itu nanti dari Dato’ Sri Najib semperna one Malaysia “Rakyat di Dulukan pencapaian utamakan” juga adalah merupakan sumbangan pada mangsa-mangsa Tsunami di Kedah sebagai tanda prihatin kerajaan pusat pada penyokong-penyokong PAS dan PKR yang sanggup berbaring dan berkemah dijalan raya nanti dalam masa menghadapi tsunami itu nanti...

Selain pampers Zul4 juga mungkin akan membekalkan ribuan kain pengikat kepala berbagai saiz untuk seluruh penyokong-penyong dalam usaha menghadapi ramalan bencana besar yang akan melanda bumi kedah pada 31.o3.2010.

Semua ganjaran yang diperolehi oleh Zul4 dari Pusat dijangka akan akan tiba secepat mungkin dan akan diserahkan secepat mungkin pada Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz omar yang mewakili perjuang-pejuang refomasi yang sanggup berbaring diatas jalan raya kelak.

Selebihnya akan diserahkan pada Yb Dato’ Mat Sabu, Azizan Razak selaku MB Kedah Belanda dan juga kepada beberapa orang EXCO Kedah untuk diedarkan- pada seluruh penyokong setia mereka dalam usaha berjaga-jaga untk menghadapi bencana yang diramah akan tiba !!.

Pada mereka yang mencabar Zul4 pula..!!

”Bila kami nak pakai pampers ni” baca di sini sat
, SEJURUS YB Zul MP dari Kulim Bandar Baru dipecat....

Harap bersabar...!! dan tunggu masa dan ketika bila anda benar-benar perlu memakainya.Tetapi jika anda dan seluruh penyokog merasakan perlu untuk persedian awal eloklah memakainya dari sekarang, untuk mengelak dari kecing yang tidak lawas/terasa….

Lagipun pampers yang dibekalkan nanti juga adalah Ganjaran yang diterima oleh Zul4 Kulim bekas MP PR yang prihatin pada bekas penyokong-penyokongnya yang setia untuk ke Putra Jaya Bersama Ulama King Leather !

wassallam. apbs.

Komentar :

ada 0 comments ke “SAH ZUL4 DAPAT GANJARAN MENGOYANG IMAN !!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.