Tuesday, March 9, 2010

POLITIK LUBANG TAIK ! DIPIMPIN OLEH KEPALA KEPALA SYIT !!


Terlebih dahulu GMC ingin mengucapkan tahniah untuk Zul4 YB Kulim Bandar Bahru. salam2u Zul…..dengan ucapan.

Selamat pulang …!!!!


Perjuangan anda belum selesai..rakyat kulim menanti kepulangan anda…untuk meneruskan sisa-sisa agenda yang sudah banyak membuang masa mereka menyaksikan Fir’un-fir’un berpesta menipu bangsa !!

Hari ini Genap 2 tahun Fir’un-fir’un besar dan kecil berpesta memerintah Kedah Belanda…dengan kuasa serta pangkat yang ada…mereka lupa kuasa Allah swt lebih hebat dari jawatan dan kuasa yang mereka ada !!

Tahniah juga GMC pada seluruh Fir’un-fir’un kecil besar tua dan muda samada yang berjawatan maupun menjadi tukang sorak saja gara-gara menang sabung, tapi maruah agama dan bangsa tergadai juga..!!

Tahniah !! tahniah ! tahniah !! pada seluruh Kerajaan sekutu kapiaq harbi terutama yang menerajui Kedah Sejahtera,Kedah Belanda !! naungan Madinah yang direka cipta…tuak dan arak masih disitu juga…hukum allah ta’ala hanya seloka menipu bangsa….

Cukup setakat 2 tahun ni saja !!…
Insyaallah mudah-mudahan menjadi nyata !!


Tunggu “kun fa Kun” dari yang maha esa yang mengetahui segala perhitungannya.Sewaktu doa para mujahid Memali kian menjadi nyata…! Insyaalah, demi perjuangan mereka yang telah disia-sia dengan alasan yang luar biasa dari mereka yang kemaruk dan bulor kuasa!

Al-Fatihah untuk arwah-arwah mereka…..!!

Hari ini penyakit Doa pecah perut, sudah berjangkit pada sekutu Fir’un Fir’un kecik bila Zaid Ibrahim pula mendoakan agar Zul4 Kulim keluar PKR.

Dan akhirnya…Allah swt mahbulkan jua doa Zaid Ibrahim !!
Allhamdulillah !


Sebelum ini Ust Ahmad Awang yang akan menganjur sembahyang hayat 7 hari..7 malam untuk Mohsin Fadzil samsuri yang lompat parti… dihukum Allah kerana khianat perjuangan parti.

Dan moga-moga Allah swt makbulkan juga hajat mereka.
mudah mudahan….Insyaallah !!

Bagaimana Ust Mat Awang ??..!!.. dengan puak-puak PAS itu sendiri yang mengkianati Amanat Dajjal Hadi dan Hukum Ulama …termasuk Ust2 PAS sendiri yang menolak hukum Allah ta’ala kerana kemaruk undi?

Cadangan GMC elok lah ditambahkan sembahyang Hajat dari 7 ke 14 hari lagi untuk puak-puak thoghut ni sekali…

Supaya mudah korek lubang dan kambuih sekali …..

Kalau susah-susah hantar saja fir’un-fir’un besar tu kesini.... untuk menjamu selera haiwan disini!!!



Untuk apa nak sembahyangkan lagi !! .waktu hidup pun menolak hukum dengan alasan undi sikapiaq harbi..!!!

Hebat sunguh puak sekutu kapiaq harbi hari ini, tidak termasuk lagi kenyataan dari yang bermimpi jumpa nabi…!!!mungkin sampai di satu peringkat penyokong PAS mampu menjilat kaki, orang yang bermimpi ..hendakkan berkat berjumpa nabi dalam mimpi!!!!!

“Pengerusi kelab penyokong PAS Pahang, Balakirsnan telah memberitahu salah seorang pemimpin PAS bahawa dia telah bermimpi berjumpa dengan baginda Nabi Muhammad s.a.w”

Allahuakbar…mudahnya puak2 kapiaq harbi ini menipu bangsa kita yang meyimpan taik di kepala.

Mungkin juga , inilah Fir’un-fir’un besar yang sepatutnya Ust Mat kena sembahyang hayat biar cepat keluar dari dunia ini…berbanding dengan puak-puak yang lompat Parti.


Inilah tahab ilmu ulama PAS yang terlalu taksup pada parti…mungkin inilah katogeri ulama atau puak-puak yang dimaksudkan disini…

“Tergambar oleh kita, di bawah kopiah yang dipakainya itu dipenuhi najis yang teramat busuk dan meloyakan. Najis itu akan dibawa oleh tua keparat ini ke mana jua ia pergi” http://wfauzdin.blogspot.com.


Ucapan ini mungkin juga dituju khas oleh penyokong PAS pada Zul4 Kulim yang menjadi sanjungan dan idola serta pujian mereka sebelum ini…

Hari ini segala-galanya sudah berubah sama sekali.Kewibawaan Zul4 selama ini sudah hilang sama sekali bagai ditelan bumi..yang tinggal hanya taik di bawah kopiah kata penyokongnya sendiri…….!!

Hari ini tidak hairanlah jika GOBALA lebih mulia dari Zul Kulim dan lebih mulia dari chin Peng..!! dan BABI lebih mulia unta...kerana kekal menyokong mereka....

Allahuakbar !!


Apa pun GMC teramat bersetuju dengan pandagan serta hujah dari penyokong PAS tersebut ulama politik mereka hari ini seolah-olah…!!

“Dibawah kopiah atau serban yang dipakai dipenuhi dengan taik yang amat busuk dan meloyakan…”http://wfauzdin.blogspot.com.

Kerana lompat parti ulama PAS, serta pemimpin mereka sanggup berdoa dan bersembahyang hajat dengan niat menurun bala pada musuh-musuh politik mereka…

Manakala yang menolak hukum allah ta’alla , ulama PAS sanggup menutup mata…bukan kerana buta!

Tapi kerana gila kuasa… mungkin inilah fir’un-fir’un besar yang sedang menyusui fir’un-fir’un kecik dalam politik lubang taik yang teramat kemaruk untuk berkuasa dan cukup meloyakan kita!!

Saya doa Zulkifli Noordin tinggalkan PKR - Zaid.

Lihatlah adilkah seluruh puak-puak sekutu kapiaq harbi yang bijak bermuka-muka selama ini dengan hokum Allah ta’ala?


Setelah madunya dihisab hingga ke pantatnya…..sepahnya disepak bagai tidak berharga menanti pembelaan mereka????

Betapa bangsatnya janji mereka baik pada Allah swt maupun pada rakyat ataupun penyokong mereka !!

"Saya menggalakkan dia untuk keluar (PKR)? Saya mendoakan dia (Zulkifli) meninggalkan PKR," katanya disambut ketawa wartawan.

Ianya berikutan tindakan Zulkifli yang didakwa sering mengkritik parti secara terbuka sehingga menjejaskan Pakatan Rakyat”Sebelum ini…..


Mohsin hadapi solat hajat tujuh hari tujuh malam.
http://www.malaysiakini.com

“Ahli parlimen Bagan Serai, Mohsin Fadzli Samsuri diberi tempoh tujuh hari untuk mengosongkan kerusinya ataupun menghadapi tindakan dikenakan solat hajat supaya dihukum oleh Allah” Ahmad Awang..


Hari ini tidak hairanlah jika,tuak arak ,anjing dan babi tidak lagi haram dan jijik selagi sekutu kapiaq harbi masih berselimut dalam politik mereka.

Kesimpulannya selagi DAP dan masih menjadi sekutu kapiaq harbi jangan kita bermimpi PAS mampu mengharamkan segala tuak arak dan judi.

Inilah bapak-bapak fir'un
yang merosak agama dan bangsa kita..mereka berselindung disebalik serban dan jubah menipu kita.

BERPESTALAH KEDAH SEPUAS-PUASNYA...selagi..BELUM SAMPAI WAKTUNYA!!

Komentar :

ada 2 comments ke “POLITIK LUBANG TAIK ! DIPIMPIN OLEH KEPALA KEPALA SYIT !!”
YANG GAMBI said...
pada hari 

Salam bro, itulah perangai dan sifat-sifat golongan khawarij yg ada dalam PAS dan Melayu PKR...............

Anonymous said...
pada hari 

salam Bro! bukan setakat khawarij tapi lebih kapiaq dari kapiaq harbi !!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.