Saturday, March 27, 2010

POK NIK JAUH HATI !!


Kononnya Pok Nik Nik “rasa bahagia” bila tidak terpilih oleh Majlis Syura yang diada kan baru-baru ni…tengok dari bahagianya dia memberi alasan macam tak sebahagia mana..berbanding berdukacita diatas sikap Majlis Syura yang tidak lagi memilihnya.

Pok Nik bukan menolak jawatan tersebut,tetapi TIDAK di pilih apakah bila Pok Nik tidak terpilih dia merasa bahagia..rasanya terkilas jawapannya bahawa Pok Nik tak kisah macam alasan dalam iklan roti saja…apa tidaknya Pok Nik bagai ada seuatu yang mengharap pada yang tidak memilihnya melihat rekod buruknya selama ini yang sering kali tidak hadir ke majlis-majlis resmi…satu nada yang cukup sinis..

Sedangkan meraikan Kong hi Fat chai pun Pok Nik sanggup menyumbat kobis dan sayur ke mulut singa. …Cuma mereka tidak bijak menilai rekod Pok Nik selama ini..saja ketepikan pemilihannya.

Hari ini Pok Nik terasa lah juga jasanya tidak dikenang lagi..begitulah Pok Nik hidup dan Politik yang bersekutu dengan kapiaq harbi ni..

Bukan Pok Nik saja ...tapi masih bersepah-sepah pemimpin dan perjuang yang pernah berjasa pada PAS hari ini ditinggalkan bagai sampah ada yang tidak langsung diambil peduli dan tiada yang bersimpati…itulah adat berpati berkongsi kuasa dengan kapiaq harbi habis madu sepahnya disepak ketepi..

Apa pun baca disinibetapa Pok Nik berjauh hati kerana tidak terpilih lagi !!

Komentar :

ada 2 comments ke “POK NIK JAUH HATI !!”
Anonymous said...
pada hari 

Biasa le orang BODOH selalu kena tipu. Sekarang semua penipu nya dah terbongkar

Anonymous said...
pada hari 

TETAPI MASIH ADA LEMBU-LEMBU YANG SANGGUP MENJILAT PEMIMPIN SPESIS INI LAGI !

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.