Wednesday, March 24, 2010

PENENTU TEROMPAH DAN SLIPAR SIAPA LEBIH TAHAN LAMA..


Bukan setakat berceramah pada malam hari Masyuarat pun Pemimpin PAS lakukan pada waktu malam hari…!! Lepas tu membuat janji itu dan ini.menegak itu meruntuh ini,ubah itu gugur ini..esok masyuarat lagi ubah lagi… janji lagi.. tipu lagi..!!

Habis masyuarat dan ceramah mereka balik tidur dan kemudian datang berceramah lagi dan membuat berbagai pindahan itu dan ini terus berjanji lagi pada malam-malam seterusnya hinggalah sampai waktu mengundi sambung lagi janji yang tak pernah tunai sampai kehari ini..

Inilah sedutan apa yang pernah diluahkan oleh Anwar pada gerombolan pengikut ulama terompah yang menjadi kenyataannya pada hari ini. Begitu juga islam yang nak ditegakkan oleh pemimpin PAS ternyata hanyalah islam ayat" kerusi Timbalan Perdana Menteri " dan kerusi Parlimen saja…

Puak-puak kapiaq harbi (PAS) yang sanggup menelan pembohongan Anwar selama ini jelas menolak setiap kebenaran dan usaha meningkatkan Syiar islam di Negara ini hanya kerana dilakukan oleh kerajaan..memandangkan dalam perlembagaan mereka sendiri selama ini tidak ada tercatit untuk menegak hukum…lebih-lebih lagi usaha menubuh Negara islam.

Sudah hampir 20 tahun janji ulama trompah untuk untuk mengantikan pelembagaan PAS yang lama masih tidak terusik hingga ke hari ini..

Hari ini mereka menyalak bagai anjing menyalak bukit untuk menegak apa yang tidak ada dalam pelembagaan mereka hingga ke hari ini.

Akhirnya hari ini PAS masih mengunakan pelembagaan kapiaq yang lebih baik dari pelembagaan yang tidak pernah ada dan belum diujudkan lagi walaupun sudah mencapai 20 tahun yang telah dijanjikan oleh ulama terompah, melainkan hanya agenda putaq belit yang berubah dalam pelembagaan mereka,Jika dulu haram bersama kapiaq kini sudah menjadi halal..!!

Tidak hairanlah jika putaq belit dan tipu daya PAS selama ini bukan menjadi satu kesalahan undang-undang kerana fatwa ulama King leather ia berdasarkan pada ertika politik..

“satu langkah politik biasa tidak menyalahi undang-undang ataupun etika berpolitik sekalipun Anwar turut mengaitkan nama Yang di-Pertuan Agong serta Angkatan Tentera Malaysia (ATM)-” ulama King Leather merangkap ulama pencipta Amanat Dajjal.

Malam tadi mereka bermasyuarat lagi untuk menentukan kedudukkan terompah dan selipar siapa yang lebih berkuasa untuk terus berfatwa dan mencipta amanat gila untuk PRU13 pula !!

Majlis Syura PAS akan tentukan siapa Mursyidul Am malam ini

Harakahdaily
KUALA LUMPUR, 23 Mac: Majlis Syura Ulamak PAS bermesyuarat buat pertama kalinya malam ini untuk sessi baru bagi melantik barisan kepimpinan tertinggi badan yang paling berkuasa dalam PAS itu.

Mesyuarat malam ini yang dipengerusikan oleh Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang, pemimpin paling kanan di kalangan anggota yang ada. Mereka akan menentukan siapakah pengerusi Majlis Syura Ulama iaitu Mursyidul Am dan timbalannya serta empat lagi anggota majlis itu.

Mursyidul Am PAS dan timbalannya yang kini disandang masing-masing oleh Menteri Besar Kelantan, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dan Datuk Dr Haron Din.sini. http://www.harakahdaily.net

Komentar :

ada 0 comments ke “PENENTU TEROMPAH DAN SLIPAR SIAPA LEBIH TAHAN LAMA..”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.