Friday, March 12, 2010

PAS…MAMPU MELAHIRKAN LANGAU!!


"Umno bukan lagi tempat untuk bergantung harap dalam politik kerana ia sudah reput sehingga ke usus dan yang lebih penting ia dah lumpuh segala-galanya,"
Awang Hadi Pencipta Amanat Dajjal.

Pasca PRU 1999, mungkin dapt kita imbas kembali apabila DAP tewas teruk termasuk Kit Siang dan Karpal Singh dan seterusnya DAP keluar dari Barisan Alternatif kerana “TIDAK BERSETUJU” dengan agenda Negara Islam tajaan PAS.


Apakah DAP tidak pernah menyepak PAS gara-gara Agenda Negara Islam tajaan mereka?

Disini amat jelas Prinsip perjuangan DAP cukup teguh seteguh tembok besar negeri cina….berbanding prinsip perjuangan PAS bukan sekadar reput sehingga ke usus tetapi sudah lunyai menjadi ketulan-ketulan menanti masa untuk keluar dari lubang usus yang sudah reput sebagai taik...
Teramat malang jika masih ada orang yang mahu lagi menjadi acuan dan pecacai membentuk ketulan-ketulan taik didalam usus yang reput. .

Sedangkan semua orang tahu PAS bukan sekadar tidak layak dan mampu memerintah dan memperjuangkan Islam,malah tidak sepatutnya dilabelkan sebagai sebuah Parti Islam kerana PAS kini bukan sekadar mendajjalkan amanat sendiri…malah PAS menolak hukum haram arak dan judi ..setelah bersekedudukkan dengan kapiaq harbi yang mempu memenangkan mereka hari ini.Ruj: Kenyataan Azian Razak MB Kedah Belanda.

PAS hari ini bukan sekadar menolak hukum Allah ta’ala kerana undi tapi PAS kini sanggup bersekutu dengan musuh Islam yang nyata, menolak hukum Allah ta’ala dengan alasan tidak “PERNAH” tercatit dalam pelembagaan mereka.Ruj:Tek ucapan Ir Nizar mantan MB perak yang hampir gila bertaraf penyanyi lagu-lagu melayu dan cina hari ini.


Itulah hakikat perjuangan politik ketulan ketulan taik yang sudah lunyai keluar dari lubang usus yang disalahgunakan oleh sekutu mereka….

Dan disinilah titik hitam bermulanya asas dan tunjang perjuangan politik PAS berprinsipkan demokrasi dan keadilan….
Adil lagikah jika lubang yang zahirnya membentuk ketulan ketulan taik menjadi tempat melepas hawa nafsu…inikah keadilan yang diperjuangkan oleh sekutu kapiaq harbi (PAS) hari ini…untuk menghalalkan yang haram…dan mengharamkan yang halal..?

Adakah perjuangan PAS selama ini semata-mata ingin membela lubang taik yang mengaibkan?


Dan ..apakah kerana lubang taik yang meloyakan seluruh umat melayu Islam PAS sanggup membelakangkan Hukum dan Amanat Dajjal mereka selama ini dan sanggup pula ketepikan agenda Negara Islam tajaan mereka seterusnya mengantikan dengan agenda demokrasi dan keadilan semata-mata untuk membela lubang taik yang dicerobohi….
Inikah perjuangan yang berlandaskan Al-quran dan hadith yang selama ini PAS berkokok dan menyalak bagai anjing peliharaan DAP .

Menadah segala uncang dan karung mengemis simpati pada bangsa kononnya perjuangan mereka untuk menegak yang maaruf dan memerangi segala kemungkaran?


Apakah kemungkaran yang PAS sudah memeranginya hari ini…selain hadiah dan rasuah kek dalam parti sendiri?

Sedarkah ulama Slipar dan seluruh ulama-ulama mee goreng,mee celup termasuk ulama mee segera bahawa Rasullullah sendiri sanggup membunuh saudara sendiri semata-mata kerana menentang Islam..tapi apa yang belaku pada Perjuangan PAS hari ini adalah sebaliknya…

PAS
sangup membunuh saudara seagama DEMI mempertahan prinsip parti….
Lalu dengan megah Fir’un-Fir’un mereka bersuara dengan alasan sebangang ini…
"Tidak wajar kita terima, tiada pertimbangan langsung... kehadiran Zulkifli Nordin ke dalam Pas... Kerana ia hanya memberi keburukan dan mencalarkan nama baik parti,"


Hari ini Zul4 yang mempertahankan kalimah Allah dari digunakan oleh agama-agama lain dianggap memberi keburukkan dan mencalarkan nama baik parti mereka.


Sudah jelas pada seluruh umat melayu Islam melalui kenyataan fir’un’fir’un yang kemaruk pada kuasa.

PAS bukan lagi tempat untuk orang melayu Islam bergantung harap untuk memperjuangkan Islam dan memerangi kemungkaran.. seperti yang pernah disuara oleh Allahyarham Ust Ibrahim Libya… magsa Amanat Dajjal mereka…kerana !!


Sekarang ini masih ujud golongan yang masih hendak berdamai dengan musuh-musuh Islam dengan alasan memperjuangkan prinsip keadilan dan demokrasi”
“Adakah orang-orang yang sedemikian rupa boleh berperang pada jalan Allah?” Asy-Syahid Ibrahim Mahmood[Ruj:Bicara Syahid 19Nov 1985.

Hari ini jelas umat Islam yang mempertahan kedaulatan Agama serta kesucian kalimah Allah akan menjadi musuh mereka..

Sebaliknya kapiaq harbi (DAP) yang sudah jelas memusuhi Islam dipilih menjadi sekutu mereka.
Inilah buktinya Politik kapiaq harbi(PAS) hari ini bukan sekadar reput hingga ke usus tetapi sudah menjadi lunyai dan mampu membentuk ketulan-ketulan taik yang akan keluar melalui hujung lubang usus yang disalah gunakan oleh penasihat mereka yang sedang dibicara hari ini…

Manakala PAS pula bertindak menjadi hulubalang pada lubang shyit tersebut pula hari ini...

Hari ini tidak hairan dan ajaib jika dulunya “ubat tamat tempoh” yang sudah dibuang kelongkang oleh PAS satu ketika kini dipungut semula dan sudah bertukar menjadi air penawar pondok yang dijampi oleh Khalifah Omar Lim Aziz Guan Eng yang mampu menyembuhkan lubang taik yang sedang sakit …

Jadi amat malang sekali sekiranya masih ada lagi penyokong melayu Islam yang sanggup menjadi acuan kepada ketulan-ketulan taik yang sudah lunyai mengeluarkan bau yang teramat meloya yang layak dihurung langau membenih kan renga(lava) ulat-ulat taik saja !! ahkirnya kembali menjadi langau semula dalam Politik PAS hari ini.


Masih layakkah PAS seperti yang dimaksudkan oleh Allahyarhan Ust Ibrahim Mahmood untuk memperjuangkan Islam hari ini?


Inilah amanat Akhir Ust Ibrahim Mahmood khusus pada gologan yang masih kemaruk untuk berdamai dengan musuh Allah swt seperti PAS hari ini.

Jelas hari ini PAS bukan saja tidak mampu memerangi kemungkaran,tetapi PAS sama sekali gagal untuk mempertahan Prinsip perjuangan mereka selama ini...

lebih-lebih lagi PAS sanggup menafikan hukum semata-mata undi kapiaq harbi.


Layak lagikah seluruh umat melayu bergantung harap dengan sekutu kapiaq harbi ini.

Lebih2 lagi hukumnya menjadi haram jika berkongsi kuasa bersama mereka memerintah Negeri.


Ini amaran dan hukum Allah swt, bukan Amanat Dajjal politik kapiaq harbi sekadar untuk menipu bangsa. Sebusuk-busuk daging..dicuci dibasuh di makan juga..berbanding TAIK yang sudah pasti haram hukumnya !

Komentar :

ada 0 comments ke “PAS…MAMPU MELAHIRKAN LANGAU!!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.