Thursday, March 18, 2010

PAS tidak hairan orang keluar parti ? Tapi solat jahat jika LOMPAT Parti.


Benar lidahlah tu tidak bertulang ….mampu melentur dan memetik apa saja kata tanpa menoleh ke arah cermin muka untuk ‘cermin-cerminlah’diri ...apakah sebenarnya kita manusia atau kita adalah haiwan/binatang yang berwajah manusia yang bijak berkata-kata…..???

Inilah padahnya jika kita jarang cermin-cermin diri..masih lagikah dalam bentuk manusia atau sudahpun berubah menjadi haiwan yang bijak berkata-kata…

Allahuakhbar !!

“…Yang keluar parti itu adalah orang yang tidak maruah dan sanggup menggadai maruah diri… lebih teruk dari binatang boleh dijual beli.” Mutaligat http://www.harakahdaily.net

Begitulah Pandangan dari penulis Akbar hARAKah sekutu kapiaq harbi hari ini…

Seandai yang melompat Parti mereka dianggap lebih teruk dari binatang yang boleh dijual beli…bagaimana pulak dengan mereka yang masih kekal dalam PAS hari ini dan tidak pula melompat parti tapi sanggup pula menjadi pecacai kapiaq harbi (DAP) mengadai segala amanat Dajjal dan menolak hukum Allah ta’ala.serta prinsip perjuangan selama ini….

Seterusnya mempertaruhkan hubungan suami isteri dengan menjatuhkan talak tiga jika melompat parti……masih bermaruah,bernilai dan berharga dan halal lagikah binatang setaraf babi ini…??

Berbanding dengan binatang lain yang “ lebih teruk dari binatang yang boleh dijual beli.” Mutaligat http://www.harakahdaily.net

Apakah setelah PAS..merasa syukur dengan pendirian DAP hari ini ?..akhirnya binatang sah haram PAS sanggup menghalalkan nya lagi.. kerana DAP sudah memahami perjuangan PAS hari ini…

"Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999.

Masih bersyukur ,bermaruah dan ada hargakah lagi PAS hari ini jika sudah setaraf binatang makanan DAP walaupun masih kekal dalam dikandang sendiri… patuh dan tidak melompat parti?

Halalkah binatang ini “tidak lebih terukkah dari binatang yang halal boleh dijual beli”????


Allahuakbar !! mudahnya haram dan halal dalam politik Dajjal PAS hari ini…

Jika inilah binatang/haiwan yang PAS anggap lebih baik dan mulia tidak seteruk dari ‘binatang yang boleh dijual beli’ dan kekal dalam kandang sendiri…

Bermakna PAS hari ini bukan saja sekadar bertaraf binatang yang lebih teruk dari binatang boleh dijual beli.” Tetapi lebih teruk dari “babi” yang haram dijual beli…

Kerana binatang tersebut samada PAS bersyukur dengan pendirian DAP atau sebaliknya ia tetap haram sama sekali dan lansung tidak ada nilai jual beli pada umat Islam ….melainkan PAS berurusan jaul beli dengan DAP !!

Adakah PAS tidak terasa apabila mereka menepuk dada bahawa mereka tetap kekal tidak lompat parti tetapi dirantai, diikat dan disimpul mati dikaki dengan sandaran talak isteri…

Bukankah hari ini mereka lebih hina dan “lebih teruk dari binatang boleh dijual beli.” Iaitu babi itu sendiri…. PAS hari sudah setaraf anjing peliharaan yang patuh dan tunduk pada arahan DAP.

Masih ada harga dan nilai lagikah binatang tersebut pada umat Islam hari ini untuk berurusan jual beli ??

Pada GMC lebih baik kekal menjadi binatang yang masih halal dan sah menjadi kurban dan aqikah …dari terus menjadi anjing dan babi…walaupun ada harga tapi tidak bernilai pada agama.

Hari ini PAS menepuk dada mereka ada maruah diri kerana masih tidak lompat parti…tetapi adakah mereka sedar kaki dan tengkuk mereka dirantai bagai abdi dengan talak Isteri……… masih bermaruahkah berbanding dengan ‘binatang yang lebih teruk dari babi ??

Jika hukum agama,amanat dajjal dan prinsip perjuangan serta Isteri diperagakan semata-mata untuk kekal bersama DAP masih manusia lagikah mereka hari ini atau sudah menjadi binatang setaraf babi???

Jika melompat parti dianggap lebih “teruk dari binatang boleh dijual beli.” Apa pula boleh anggapan mereka yang menolak hukum allah ta’ala dan berpeluk dengan kapiaq harbi dan mentalak Isteri kerana lompat parti??

Bukankah mereka ini lebih hina dari binatang anjing dan babi? Hari ini…. PAS bukan sekadar mengadai maruah diri dan Isteri tapi sanggup mengadai maruah agama sendiri tunduk dan patuh dibawah prinsip kapiaq harbi..? masih muliakah binatang setaraf haiwan ini yang kekal berada dalam kandang sendiri….tidak bijak melompat parti tetapi terpaksa dirantai kaki !!!??

“Bagi saya orang hendak keluar parti boleh keluar. Orang yang keluar parti memang insan yang tidak sepatutnya berada dalam parti kerana mereka sudah tidak bersedia untuk mendokong dan taat kepada parti. Apa guna mereka ada dalam parti tetapi berperanan bagaikan duri dalam daging.

Lebih baik lagi jika yang keluar parti itu adalah orang yang tidak maruah dan sanggup menggadai maruah diri dibeli dengan wang ringgit”.


“Jika benar mereka yang keluar parti kerana rasuah dan tawaran tertentu maka saya ucapkan silalah keluar kerana parti tidak memerlukan orang yang maruahnya lebih teruk dari binatang boleh dijual beli.”
Mutaligat http://www.harakahdaily.net

Kesimpulannya pada GMC hari ini anjing dan babi lebih mulia dari mereka yang menggadai hukum allah dan bersekongkol dengan kapiaq harbi.

* Tulisan di atas adalah pandangan peribadi GMC dan tidak mewakili pendirian mana-mana Parti. Kecuali mana-mana pihak yang temakan ketulan cili..Dan segala watak-watak dalam cerita ini mungkin hanya satu kebetulan saja samada pada mereka yang masih hidup atau yang akan pupus pada PRU13.


.

Komentar :

ada 0 comments ke “PAS tidak hairan orang keluar parti ? Tapi solat jahat jika LOMPAT Parti.”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.