Wednesday, March 10, 2010

PAS MENYUSUI SEGALA SIAMANG DAN KERA DI HUTAN PULA...!!!


“Selama ini kita tidak berfikir untuk menyebar Islam kepada bukan Islam. Selama ini tok-tok guru pondok kita hanya menyebar Islam sesama orang Islam.

Meskipun PAS menolak pendekatan perpaduan dengan Umno, bukan bermakna PAS mengenepikan tanggungjawab menyebar Islam.

Sebenarnya, perpaduan melalui Pakatan Rakyat telah membuka ruang bagi PAS menyampaikan kebaikan Islam kepada pemimpin dan ahli parti Pakatan Rakyat yang bukan Islam”
TGNA : http://rubbertapperz.blogspot.com

Kini[al-Hujuraat, 49: 13] pula menjadi panduan PAS..setelah Amanat Dajjah Hadi dan Hukum DewanUlama sudah disepak kelongkang setelah tidak mendatangkan keuntungan pada politik mereka setelah PAS bersekutu dengan kapiaq Harbi hari ini.

“"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

Jika dulu hukumnya menjadi kapiaq atau haram bila berkongsi kuasa memerintah Negara…

Kini bila PAS berkompromi dengan kaum-kaum kapiaq harbi politik menjadi subur pula nikmat persaudaraan DAN tidak menjadi kapiaq atau haram lagi berkongsi kuasa memerintah negeri…





Jika dulu firman Allah swt ini tidak menjadi pegangan puak-puak kapiaq harbi ini sebaliknya dicipta reka Hukum dari Dewan ulamak mereka sendiri…tidak cukup lagi dicipta Amanat Dajjal untuk menepikan firman Allah ta’alla ini.

Inilah betapa sialnya puak-puak kapiaq harbi ini …

“Apa yang utama, penglibatan semua kaum dalam politik dan dakwah akan menyuburkan lagi nikmat persaudaraan di sebalik Allah Subhanahu wa taala jadikan manusia itu pelbagai kaum”

Firman-Nya,

“Maksudnya, “Wahai umat manusia! Sesungguhnya Kami telah menciptakan kamu dari lelaki dan perempuan, dan Kami telah menjadikan kamu berbagai bangsa dan bersuku puak, supaya kamu berkenal-kenalan (dan beramah mesra antara satu dengan yang lain).

Sesungguhnya semulia-mulia kamu di sisi Allah ialah orang yang lebih takwanya di antara kamu, (bukan yang lebih keturunan atau bangsanya). Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha mendalam pengetahuannya (akan keadaan dan amalan kamu).”

[al-Hujuraat, 49: 13]

Hari ini ulama slipar melangkah setapak lagi menyusu segala siamang ,kera dan mawas dihutan…sedangkan penyokong sesat dengan fatwa ulama politik sendiri.


Sudah cukup arifkah Ilmu Agama seluruh penyokong-penyokong serta pemimpin dan ulama mee kuah dan mee goreng dan mee Segera dalam politik PAS hari ini?

Sedarkah seluruh ulama-ulama Politik Dajjal yang mereka hari berada dalam satu mangkuk najis bersama golongan yang hendak pada Islam dan golongan yang menentang Islam.

Bagaimana pula dengan Firman Allah ini;

“Dan sesungguhnya kami membangkit bagi setiap ummat manusia seorang rasul yang menyeru supaya menyembahlah kamu kepada Allah dan menjauhkan diri daripada thoghut.[An-Nahl 36]


Menanamkan penyembahan kepada Allah dan menjauhi thoghut.

Ajaran Rasulullah saw menekankan dan menetapkan soal aqidah dimana pada masa dimekah selama 13 tahun itu Rasullullah saw menanakan dan menyuburkan aqidah Isla pada pengikutnya.Diserta pula golongan ansar membantu memperkuatkan perjuangan Islam diMadinah.

Pada ketika itu lahirlah undang-udang syari’at(perundangan Islam) dan system hidup Islam di kotaMadinah al-munawwarah.

Oleh itu selagi tidak ujud firqah atau pemisahan dua puak yang Haq/benar dan puak yang batil/thoghut tidak mungkin dapat diujudkan Negara Islam.

Selagi tidak ujud dua firqah/golongan ini selama itu PAS jangan bermimpi disiang hari bersama sekutu kapiaq harbi untuk menegakkkan daulah Islamiyah.

Mempertahankan Kalimah Allah saja PAS sudah tidak mampu..bukan setakat itu saja pemimpin PAS bagai Anjing mencawat ekor tidak mampu menyalak untuk mempartahankanya hari ini..

Begitu juga soal hukum hari ini, PAS hanya mampu menjadi pecacai pada kapiaq harbi..kononnya demi menjaga sensitiviti kaum…mereka menolak selamba saja dengan alasan tidak ada dalam pelembagaan mereka…!!

Bukankah Rasullullah dan para sahabat telah dilatih dalam peperangan badar ada anak yang menawarkan diri kepada Rasullullah saw untuk membunuh bapanya yang kafir yang memusuhi Islam.

Manakala dalam perang uhud pula para tentera Islam sanggup membunuh saudara mara dan kaum kerabat yang kafir.Dan rasullullah sendiri pernah bersedia untuk membunuh bapa saudaranya Abu Lahab yang memusuhi Islam.

Tetapi bagaimana pula Ulama serta pemimpin PAS hari ini yang sanggup membela dan berkongsi kuasa bersama kapiaq harbi(DAP) yang terang-terang memusuhi Islam .

Hari ini sejauhmana ulama dan pemimpin PAS iklas dalam menegakkan aqidah dan keimanan pada Allah dan rasulnya selagi sanggup berpeluk dan berdakap dengan kapiaq harbi..

Sedangkan dalam isu mempertahankan kalimah Allah PAS sudah tersungkur dikaki DAP dan sanggup pula menghukum saudara sendiri demi Prinsip dan ertika parti.

Kononnya nanti tercalar dan terluka hubungan mereka dengan DAP

" Apa jua keputusan disiplin yang dibuat oleh parti-parti rakan kita, kita tetap menghormati keputusan tersebut”


"Tidak wajar kita terima, tiada pertimbangan langsung... saya tidak melihat apa-apa yang boleh membantu meninggikan imej Pas dengan kehadiran Zulkifli ke dalam Pas... ini akan memberi keburukan dan mencalarkan nama baik parti," Mahfus

Hari ini jelas perjuangan PAS dan Perjuangan Islam yang dibawa oleh Rasullullah amat jauh terpesong,

Jika Rasullullah saw bersedia membunuh bapa saudaranya sendiri yang memusuhi Islam…tetapi PAS hari lebih bersedia membunuh bangsa seagamanya demi menghormati disiplin dan keputusan parti sekutu kapiaq harbi(DAP) demi kuasa.

Jika di zaman Rasullullah dan para sahabat ada anak yang menawarkan diri kepada Rasullullah saw untuk membunuh bapanya yang kafir…tapi hari ini PAS bersama-sama orang kapiaq berpadu tenaga untuk membunuh saudara islam sendiri kononnya meperjuangkan prinsip demokrasi dan keadilan..!!!

PoooooDAH !! Dari memperjuangkan Islam melencong kearah perjuangan prinsip demokrai dan keadilan…!!!

Inilah dasar perjuangan Fir’un-fir’un yang kemaruk pada kuasa berselindung disebalik serban dan jubah dipenuhi dengan taik

Komentar :

ada 0 comments ke “PAS MENYUSUI SEGALA SIAMANG DAN KERA DI HUTAN PULA...!!!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.