Saturday, March 20, 2010

NUR TERPANCAR LAGI !!!!


Allahuakbar !! Allahuakbar ! Allahuakbar ! bertapa pantas keputusan mu ya Allah pada yang mengemis petunjuk dari mu.Setelah ilmu dan fikiran yang kau berikan pada mereka tiada dapat menunjukkan jalan selurunya tanpa petunjuk dari mu ya Allah..kerana mereka tersesat dengan hasutan syaitan.

Hari ini Nur dari mu terpancar lagi membuka minda mereka yang gelap hatinya selama ini buta dalam kecelikkan zahirnya saja.


PAS sudah semakin hilang keyakinan diri — Zulkiflee Bakar

20 MAC — Seorang ketua PAS cawangan secara ikhlas menghubungi seorang Ahli Parlimen Parti Keadilan Rakyat (PKR) yang keluar parti untuk mengucapkan tahniah atas tindakannya itu.

Menurut ketua PAS itu, ia sebagai isyarat kepada pucuk pimpinan PKR dan PAS supaya tidak terlalu mengikut telunjuk DAP. Bagaimanapun, kita tidak pasti sejauh manakah sentimen yang sama dikongsi oleh pucuk pimpinan PAS.

Ia memandangkan pada masa ini, PAS yang mula bergabung dalam pakatan pembangkang pada pilihan raya umum lalu terlalu teruja untuk terus bersama pakatan berkenaan.

Kenyataan demi kenyataan yang dibuat oleh pemimpin-pemimpin PAS jelas menampakkan demi kepentingan politik, mereka semakin hilang keyakinan diri
disini

Komentar :

ada 0 comments ke “NUR TERPANCAR LAGI !!!!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.