Monday, March 22, 2010

KEDAH BELANDA- RUMAH TAMAN JADI TEMPAT PROSES BABI.


Taman Selasih Kulim (Bukan Lunas seperti yang dilapukan) salah sebuah kawasan perumahan yang majoritinya orang Islam dikejutkan dengan ujud tempat proses babi dijalankan dirumah kediaman …

Hari ini di Taman Selasih terletak dibawah DUN Angkat PAS iaitu YB Ustz Aiysah Ghazali dari (PAS) setelah YB Radzi dari PKR mengistihar menjadi bebas,manaka MKK nya pula diwakili oleh PAS dan PKR diantaranya bertaraf Haji,manakala YDPnya pula diwakili oleh PAS juga salah seorang yang bertaraf Ust.

Malangnya apa yang belaku amat memerajat sekali bilamana kawasan perumahan yang mjoritinya orang Islam ujud dicelah-celahnya tempat memproses babi seawal pagi…

Syabas YDP PAS yang bertaraf Ust yang bijak menyalak sewaktu berdemontrasi...dan tidak lupa Syabas pada Wakil Rakyat Pas juga salah seorang yang bertaraf Ustazah !!

Dimana YDP Pas yang bertaraf Ust yang menyalak sewaktu demontrasi memprotes DUN PKR Yb Radzi lompat Parti.

Dan kemana pula MKK yang bertaraf Haji..lebih-lebih lagi YB yang juga bertaraf Ustzah yang menjadikan Taman Selasih sebagai DUN angkat PAS?

“…..selepas aktiviti melapah dijalankan, mereka akan memotong daging dan tulang babi yang ada untuk diasingkan. Cebisan yang tidak diperlukan akan dibuang ke dalam tong sampah.

"Apa yang menjadi masalah sekarang ini, apabila kebersihan tidak diutamakan, haiwan liar seperti anjing akan menggonggong sisa babi itu ke merata tempat"


Penduduk taman meminta Majlis Perbandaran Kulim Kedah (MPKK) dan polis membuat teguran kepada pemilik rumah berkenaan sebelum berlaku sebarang salah faham dan pertelingkahan.


“Kami sangat berharap MPKK dan polis dapat memberikan nasihat kepada pemilik rumah ini,” katanya” Disini.

Kemana seluruh kepimpinan PAS dan PKR yang bijak menyalak sewaktu berdomontri menentang tindakkan YB Radzi lompat Parti...?

Mengapa bila ada isu-isu yang membabitkan keselesaan penduduk seluruhnya pimpinan YDP dan MKKnya bertindak bagai anjing bercawat ekor,sehingga pihak penduduk terpaksa mengguna kidmat Polis?

Komentar :

ada 3 comments ke “KEDAH BELANDA- RUMAH TAMAN JADI TEMPAT PROSES BABI.”
Detguaq said...
pada hari 

Awat panggil Kedah Belanda? Bukan Kedah Sejahtera? Errr....depa pi belajaq begolek kat Siam dengan geng baju merah atau mungkin pi siam ajaq depa bergolek?

Anonymous said...
pada hari 

INILAH POLITIK PATAT YANG MENIPU BANGSA DENGAN AGENDA SATU LUBANG NERAKA! DET Oi....

Anonymous said...
pada hari 

jordan retro
hermes birkin
kd 13
air jordans
supreme clothing

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.