Wednesday, March 24, 2010

GAMAKNYA BEGINI LAH KOT ANWAR BEBISIK DENGAN AGONG !!


Betoi ka ! Sungguh Ka ! Depa Kata !

Blogger Gerak anti PKR dan Anti PAS makin hilang Haluan ??
Kononnya keluar artikal tak guna fikiran…

Tapi yang ada akai dan pikiran pula… pi tidoq atas jalan,menyalak,berkokok macam orang utan apa kejadahnya pula??.

Kononnya Anwar dah jumpa AGONG berjanji pula nak bagi jawatan pada ulama Syaitan!

Inilak kot yang dimaksud oleh Blogger-bloger penganut fahaman Mat King Leather yang disokong oleh ulama tersorok bertaraf King Father yang sanggup menyerah kalimah Allah pada agama apa saja.

Kononnya kalimah Allah dah pun diguna pakai sejak zaman dahulu kala.
Tak cukup dengan jawatan yang Anwar anugerahkan Ulama King Leather arah gugurkan pula Tuhan…

Inilah ulama King Leather yang menjadi ikutan seluruh fir’un kecik dan juga syaitan yang sudah hilang haluan membuat tuntutan yang tak ketahuan..mengharap misi 16 september yang hilang haluan…Anwar pembohong nak bagi jawatan!!

Siapa sebenarnya yang dah jadi tidak ketahuan?
sini. Seperti dia berbisik dengan Ulama Slipar !....

Lagi lah lucu bila terbongkar segala tipu daya Syaitan yang dijanjikan dengan jawatan..bukan lah pula kecik-kecik punya jawatan Timbalan Perdana Menteri lah kata kan!!.. kerana sanggup berkorban dengan tipu daya Syaitan…dengan alasan kemaruk jawatan.

Hari ini setelah Solat hajat Ust Mat Awang terhadap Mohsin selesai .. Maka terbuktilah kepada kita mentality puak-puak mana yang sudah reput dan bukan setakat berkarat lagi..?

Apa tidaknya bila Zu4 mengikis segala karat hijau yang ada selama ini…malangnya yang tinggal hanya mentaliliti yang reput dan“short Wire” s saja yang masih yakin dan percaya misi nak ke Putra Jaya..

Kesiannya pada seluruh Blogger penganut fahaman Mat King Leather..sudahlah Ulama mereka pencipta Amanat Dajjal sekadar dijanjikan setakat Timbalan Perdana Menteri Pasola saja ....yang sanggup berpeluk dan berdakap dengan syaitan..

Manakala seluruh pengikut pengikut-pengikutnya pula kian reput mentalilitinya kerana asyik beragan-angan nak ikut Ulama King Leather nak ke Putra Jaya…

Komentar :

ada 2 comments ke “GAMAKNYA BEGINI LAH KOT ANWAR BEBISIK DENGAN AGONG !!”
Admin CCZ said...
pada hari 

Mentaliti hanya ingin mebangkang waima apa saja. Jadi jangan terkejutlah betapa mereka mudah tertipu dengan tipu daya manusia penipu..

YANG GAMBI said...
pada hari 

Salam bro, Allah memihak kepada yg benar..... inilah salah satu pertunjuk dariNya untuk panduan umat Melayu Islam di Malaysia.........

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.