Wednesday, March 3, 2010

ELAK KIDNAP AZIZAN TIDAK BANTAH BAKA KEDAH BELANDA DITAMBAH LAGI.


Sebuah akhbar harian pernah memuatkan berita mengenai geng curi lembu . Lembu itu ditangkap menggunakan sumpit (seperti orang asli) yang mempunyai pelali.

Sebaik sahaja lembu yang terkena pelali , mereka akan segera membawanya pergi ke satu lokasi rahsia sebelum mengarahkan lembu tersebut keluar dari tempat pesembunyian lalu istihar untuk melepaskan jawatan yang ada.. sebelum mengistiharkan pilihan raya,….

Dahsyat betul cara lembu-lembu itu di kidnap di Kedah..Untuk mengelak kes berulang lembu YANG di kidnap oleh penjaganya sendiri seperti yang pernah belaku di bukit selambau baru-baru ini.


Hari ini AZIZAN RAZAK tidak ingin lagi menambah bilangan BAka Kedah Belanda yang sedia ada.. cukup setakat 3 berbanding 4 sebelumnya,2 putih,1 hitam dan 1 lagi sawa matang warna kulitnya…



Memandangkan sebelum ini seekor daripada baka Kedah Belanda sawa matang terlepas “BEBAS” dari kandang.Hari ini ,kedah hanya memiliki 2 putih dan 1 hitam..Baka Kedah Belanda..yang sudah pun dicucuk hidung oleh Azizan Razak.





Selain dari kos maintanancenya yang cukup tinggi berbanding baka tempatan Kedah Madinah purba yang terikat dan tersimpul mati dengan bai’ah menjadikan ia kurang mendapat sambutan dan tiada nilai komisialnya disamping kos sengaraannya yang murah berbanding baka Kedah Belanda…yang cukup celaka setaraf baka madinah purba yang bijak pula menipu bangsa.


PKR tidak tuntut tambah Exco Kedah.

“ALOR SETAR - PKR tidak akan menuntut tambahan kuota kerusi Exco Kerajaan Negeri Kedah dalam rombakan yang akan dibuat oleh Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak tidak lama lagi.

Ketua Penerangan PKR, Tian Chua berkata, parti itu rela mengenepikan semangat kepartian demi memastikan asas perjuangan Pakatan Rakyat (PR) untuk mempertahankan Kedah dapat direalisasikan.

Menurutnya, Jawatankuasa Perancangan Strategik PKR Pusat juga sudah menghantar senarai nama calon cadangan kepada Azizan untuk dipertimbangkan.”

Persoalan dimana suara orang melayu dalam perjuangan PKR di Kedah eloklah PKR kedah menyertai PAS dari terus menerus diperlembuk dan di kidnap oleh gembala sendiri.

"PKR menyerahkan senarai baru calon-calon untuk dilantik sebagai exco kerajaan Kedah untuk dipertimbangkan menteri besarnya Datuk Seri Azizan Abdul Razak. http://www.malaysiakini.com

"Dari 10 kerusi EXCO ,3 diberi pada PKR 2 cina,dan 1 india dan selebihnya PAS dan suku sakatnya…!!

Komentar :

ada 2 comments ke “ELAK KIDNAP AZIZAN TIDAK BANTAH BAKA KEDAH BELANDA DITAMBAH LAGI.”
lah bukit selambau said...
pada hari 

Dulu sibuk tuduh orang itu ,tuduh orang ini akhirnya?

Anonymous said...
pada hari 

iNILAH KEPIMPINAN KEDAH SEJAHTERA.dAH BERAPA PULUH EKOR DAH YANG umnO kEDAH DOK BELI BANYAK SAGAT KA DUIT UMNO SAMPAI BOLEH BELI?

YANG KITA TAU RAMAI DAH DOK TINGGAI PARTI KAPIAQ HARBI..

MASIH DOK TUDUH ORG DOK NK BELI LAGI KA?

HARI INI mANTAN yb ARU MUGAM JAWATAN APA PULA DALAM KERAJJAN NEGERI.DULU LETAK JAWATAN HARI MASIH KERJA LAGI.aPA WAYANG YANG PAS DOK MAIN NEI..?

SAPA BELI SAPA..SAPA CURI SAPA? PI KECINA PI KE INDIA BAWA YB2 NI MKN ANGIN ATAS AGENDA APA?

ALAHAI...PAS PUTAQ BELIT OI!! JGN DOK TERUS TIPU BANGSA LA..

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.