Saturday, March 27, 2010

BILA ZUL4 DISALAK BADUT INGUSAN !!


Hari ini badut-badut ingusan yang dimaksudkan oleh Zul4 yang masih berminat untuk terus berada dicelah kangkang kalipah Guan End dan bijak pula bab-bab kutib derma jihad dan bijak pula memaki hamun dimana iblis pun boleh nagis cara mereka mencaci kata Zul.4...

Kini badut-badut ingusan tersebut cuba mengalih pandangan menyalak pada Zul4 pula !! gara gara menuntut agar Zul4 mendedah siapa pihak ketiga itu pula?


.
Kini.. badut-badut ingusan terus menyalak bagai anak siamang yang kelaparan susu ditinggal ibu..mencabar agar bekas gembala yang pernah diampu dan dijilat telornya satu ketika dulu agar mendedahkan siapa pula pihak ketiga yang menawar ganjaran untuknya hingga boleh mengoyang imamnya.

Puak-puak badut ingusan yang dimaksudkan oleh Zul4 ini..masih tidak puas hati tentang pendedahan terhadap ulama King Leather pencita Amanat Dajjal mereka yang dibeli dengan janji ditabalkan sebagai Timabalan Perdana Menteri oleh Al-juburi yang cukup menaibkan sekali..sebelum ini menyalak bagai Anjing buruan diserata lorong ,denai,padang dan longkang..kononnya untuk menegak amal maaruf dan menentang mungkar…

Tiba-tiba orang pertama mereka di gejutkan oleh Zahrin bahawa ulama King Leather ditawaran jawatan Timbalan Perdana Menteri oleh al-juburi …hingga sanggup berpelok dan berdakap dengan kapiaq harbi dan menyepak Amanat sendiri ke kandang Babi DAP..!! dengan alasan dari pihak kedua ulama terompah mereka.

"Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999


Hari ini seluruh badut-badut ingusan yang satu masa dulu pernah menjilat dan mengampu telor Zul4 tiba-tiba menjadi badut ingusan yang sanggup bersekongkol dengan` orang petama dan orang kedua ulama terompah mereka yang lebih dan maha putar belit' berbanding Zul4 yang mereka pernah menjilat dan mengampu telornya satu ketika dulu …!!

Hari ini mampukah mereka yang selama ini membaham dan menjilat segala peluh dan daki dari telor Zul4 selama dua tahun ini meluahkan nya kembali apa yang telah dijilat oleh mereka selama ini..!! Semata-mata untuk menuntut agar Zul4 mendedahkan siapa orang ke tiga mereka pula?


Tidak cukup lagikah dengan pendedahan Zahrin tentang orang pertama mereka juga pencipta amanat Dajal dan pejuang amal maaruf nahi mungkar yang hanya dibeli oleh Anwar dengan harga yang cukup tidak bermaruah sekadar dijanjikan Timbalan Perdana Menteri saja ?


Tidak cukup lagikah dengan pendedahan Zahrin baru-baru ini untuk dijadikan renungan pada badut-badut ingusan yang cukup hebat memaki hamun yang cuba pula untuk membandingkan siapa yang lebih `putar belit' dan penipu besar ? diantara Zul4 yang pernah mereka mengampu dan menjilat telornya dengan Ulama King Leather dan Ulama Terompah yang Anwar kata?

Siapa yang yang lebih bijak puatq belit ?


Berikut adalah petikkan peringatan Zul4 Kulim...pada seluruh badut badut yang pernah mengampunya satu masa dulu.. kini badut-badut ini cuma dianggap oleh Zul4 hanya badut-badut ingusan...

Kesian seluruh badut-badut ingusan yang menyalak hari ini bagai siamang ditinggal ibu..


"Yang parahnya ada antara badut-badut ingusan ni bab kutip derma jihad cukup hebat, tapi kalu tengok cara dema memaki hamun dan mencaci mencacai, iblis pun menangis. Tapi teman maafkan badut-badut ingusan ni yop, sebab dema ni golongan jahlun.sebenarnya!

Kepada badut-badut ingusan lain, kalau hangpa nak tidoq celah kangkang Guan Eng hangpa pi lah.

Teman sikit pun tak buloq dengan mat chauvinis dan rasis tu. Lagipun hangpa dok syok dengan gendang dia nak jadi kalipah tu..teman ucap selamat lah kat hangpa dengan kalipah baru tu.

Kepada sahabat dan rakan, para ulama dan tuan guru, para da'ii dan pendakwah, ustadz-ustadzah dan aktivis Islam yang mendoakan teman, janganlah khuatir. Teman rase selesa dengan kedudukan sebagai Ahli Parlimen Bebas ni, dan teman akan kekal begitu insyallah.

Takat ni teman tak terpikio pun nak join mana-mana parti politik. Tetapi teman tetap bersama perjuangan Islam, dan teman akan sentiasa mengalu-alukan sebarang pandangan, bimbingan dan cadangan yang boleh membantu memartabat dan menobatkan Islam insyallah.
Adios amigos..grasias senor" -Zul4.


wassallam.apbs

Komentar :

ada 0 comments ke “BILA ZUL4 DISALAK BADUT INGUSAN !!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.