Thursday, March 25, 2010

Benar kah Puak-puak PAS tidak boleh pecaya?


Benarkah puak-puak PAS tidak boleh pecaya? Yang sudah mengalaminya sudah pasti jawapannya no komen ! tapi yang pernah ditipu dipadaya dan yang sudah pernah diputaq belit sudah pasti akan cuba menasihati sesame sendiri agar berwaspada dengan golongan ini.."jangan lah tertipu dengan nasihat-nasihat baik serta cakap-cakap “agama” mereka berkenaan akhlak la, wala’ la, kena hormat menghormati dsbnya."

Pada yang belum menghadapinya sudah tentu akan mempertahankan semahunya…apa pun mereka lupa sifat manusia yang lemah ini ada saja kesilapannya..

Walaupun tidak semuanya tetapi yang menipu dan berbohong bukan calang-calang pula status mereka.Persoalannya apakah mereka yang mendapat didikkan agama dan ada diantara pemimpin pula…yang tidak pernah lekang dengan usrah dan tamrin bijak pula menipu rakyat biasa yang jahil ilmu agamanya.?

Dibawah ini mungkin dapat memberi sedikit pengajaran dan buktinya benarkah puak-puak PAS ini tidak boleh dipercayai.

Mereka menggunakan agama untuk kepentingan politik sempit mereka.


"Maklumat Keahlian PAS bukan Rahsia Lagi. INI BUKTINYA!!!!!!"

"Berita buruk kepada keseluruhan ahli-ahli PAS seluruh negara. Maklumat keahlian kamu bukan rahsia lagi. Gambar di bawah (rujuk di kaki artikel ini) saya ambil dari sebuah blog picisan yang mendedahkan keseluruhan maklumat serta butiran keahlian PAS saya."

Sehingga ke tahap, alamat saya sewaktu saya mendaftar menjadi ahli, yang telah saya lupa, pun dia tahu. Malahan, nombor IC lama saya pun blogger picisan ni dapat.SINI

Sebagai penutup, inilah bukti bahawa puak2 PAS Terengganu ni pembohong. Hari tu, saya dah bukti admin Tranung Kite juga seorang pembohong dan pengkhianat janji. Saya bawa bukti fizikal lagi. Tak payah sumpah2. SINI.:

Marilah kita semua jangan jadi mangsa penipuan puak2 ni.

Mereka menggunakan agama untuk kepentingan politik sempit dan kenegerian mereka.


Saya akhiri tulisan saya dengan ayat Ali Imran 3:53:


"..Mereka merancang dan Allah juga merancang, dan Allahlah sebaik-baik perancang"
http://www.malaysiawaves.com

Komentar :

ada 0 comments ke “Benar kah Puak-puak PAS tidak boleh pecaya?”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.