Friday, March 26, 2010

BADUT ANWAR YANG BANGANG !!


Jika kerajaan mengupah Apco Inc, yang didakwa mempunyai kaitan dengan gerakan Zionis antarabangsa, sebagai perunding medianya.

Bagaimana pula dengan PAS yang melantik Penasihat umumnya yang bijak berbohong menjadi panasihat dan ketua kepada politik mereka..termasuk mengambil kapiaq harbi menjadi sekutu didalam Parti?

Bukankah berbohong itu ciri-ciri munafik ?? • Bila berbicara selalu bohong.
Bila berjanji, tidak ditepati dan bila diberi kepercayaan selalu berkhianat.

Apa pula bezanya dengan sikap PAS yang kemaruk kuasa hari ini berbanding dengan Kerajjaan yang mengubah Apco Inc sebagai perunding media selagi ia mengormati rakan niaganyanya seperti mana PAS bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" begitu jugalah halnya dengan perunding media yang diupah oleh Kerajaan hari ini.

Begitu juga dengan PAS apakah tidak ada lagi rakan kongsi yang halal dan tidak membawa kepada hukumnya kapiaq selain DAP yang sudah sah menentang Islam untuk PAS berkongsi kuasa? bukakah masih ada lagi MCA,MIC yang tidak begitu ketara menentang Islam mengapa PAS masih kemaruk untuk berkongsi kuasa bersama DAP?

Persoalannya yang serupa juga sekarang mengapa seluruh ulama Politik Dajjal termasuk mereka yang mencipta Amanat untuk menipu rakyat? Apa perlunya PAS sanggp menepikankan Hukum dan Amanat Dajal semata ingin berkongsi kuasa denga DAP?

Sedarkah ulama mee segera ini walaupun kerajaan mengupah mengupah Apco Inc sebagai perunding media,Kerajaan khususnya UMNO tidak sampai mengadai maruah bangsa ,Agama, Hukum dan Amanat Dajjal semata-mata ingin mendapat khidmat Apco Inc sebagai perunding media.... semata-mata nakkan khidmat mereka, berbanding dengan sikap Dajjal PAS hari ini berkongsi kuasa bersama kapiaq harbi ?...!!

Jika Rasullullah sendiri pernah…menandatangani perjanjian dengan musuh tradisi Islam, iaitu kaum Yahudi, sebaik tiba di Madinah”

Apakah kerajaan tidak boleh mengupah Apco Inc , sebagai perunding medianya hari ini…??

Lupakah ulama mee segera ini YANG ulama slipar pernah bersabda…

“Jika Nabi Muhammad boleh menandatangani perjanjian dengan musuh tradisi Islam, iaitu kaum Yahudi, sebaik tiba di Madinah, PAS juga sanggup bekerjasama dengan DAP.” – Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian, 12 Mei 1999.


Bukankah banyak lagi parti parti politik yang tidak menentang perjuangan Islam diMalaysia hari ini jika PAS nak berjuang Islam bersama mereka tanpa mengangu gugat agenda PAS yang ada ...tetapi mengapa PAS termasuk ulama mee segera tidak belarak dan menyalak dijalan raya menentangnya?

Tiba-tiba ulama mee segera dan seluruh ulama politik Dajal mereka memimilih DAP yang sah menentang Islam dibawah penasihat penipu dipilih mengetuai perjuangan Islam yang retorik semata-mata.

Lihat bertapa bangangnya pemimpin mereka berbanding pemimpin kerajaan yang mengupah Apco Inc, yang didakwa mempunyai kaitan dengan gerakan Zionis antarabangsa, sebagai perunding medianya.

Pada el-Ust Mahfus ulama mee segera…bukankah kata perpatah menuntut ilmu biar sampai ke negeri cina…tapi jangan menyentuh dan menyedut Laksa Cina yang belum pasti halal dan haramnya..

Ilmu untuk membuat laksanya... kita pelajari…laksa yang dibuat tidak pasti sucinya jangan pula kita gemari !!

Hari ini pemimpin PAS menyangaknya semuanya sekali tidak hirau haram halal lagi !! mana boleh macam nei…ust mee segera !!

Lepas tu menjerit bagai orang gila kononnya kononnya anti-Israel, menentang Zionis dan kezaliman oleh Israel terhadap orang Islam di Palestin dan sebagainya…sedangkan makan minum mereka dibedal selamba tanpa hirau haramnya lagi….

Ilmu setakat macam ini nak harap Anwar melantik menjadi Menteri....???

Jangan bermimpilah Anwar nak pilih jika ilmu yang ada setakat taik giginya saja wahai Ust Mahfus mee segera...cermin-cermin lah muka!!


Allahuakbar !!

Pooooooorah !! badut!!

Komentar :

ada 2 comments ke “BADUT ANWAR YANG BANGANG !!”
YANG GAMBI said...
pada hari 

Salam bro, apa lagi yg nak puak-puak munafik ini kata lagi.... mereka sudah macam cacing yg terbakar bila semua perancangan jahat mereka sudah ditelanjangkan..... maka buat sajalah isu asalkan lepas gian untuk memfitnah....

Anonymous said...
pada hari 

Betoi tu brother !

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.