Wednesday, March 17, 2010

AZIZAN RAZAK - TERTIPU DENGAN YANG MUDA...


Rupanya yang tua ada kelebihannya dari yang muda,kelebihan yang tua langsung tidak ada pada yang muda,apa guna yang muda jika zahirnya saja muda,cantik,molek ,bersih dan suci tapi lebih jijik dari yang tua…..jijiknya kerana yang baru langsung tidak pernah tercatit dalam sejarah pelembagaannya selama ini, sekadar hiasan kulit retorik semata-mata,berbanding yang lama/tua masih dapat memberi munafaatnya !


Mungkin ini saja perbadingan yang paling tepat untuk membandingkan perlembagaan yang UMNO ada dengan perlembagaan PAS yang selama ini yang tidak pernah ada dan tercatit yang PAS ingin menegak hukum dan negara islam melainkan sekadar hiasan kulit dan retorik mereka semata-mata.

Akhirnya yang lama dijilat,dilulur juga Azizan Razak bagai lahuma dan jiha !!

Dengan mengekalkan perlembagaan yang masih perlembagaan penjajah,peraturan kapiaq,dan peraturan jahiliyyah MB Kedah Azizan Razak berjaya meningkat Ekonomi Kedah sebanyak RM24,000.00 hanya dua setengah jam dalam satu operasi cegah maksiat, jika disabit kesalahan atau satu tahun penjara mengikut Seksyen 9 (1)(2) Enakman Jenayah Syariah Negeri Kedah 1988.

"Negara kita Malaysia belum merdeka lagi kerana perlembagaannya masih perlembagaan kafir."- Khutbah Nik Aziz Nik Mat di Masjid Pengadang Baru, Marang, Oktober 2001



"Saudara-saudara sekelian, percayalah! Kita menetang UMNO bukan kerana nama dia UMNO. Kita menentang BN, bukan kerana nama BN. Kita menentang dia kerana dia mengekalkan perlembagaan penjajah, mengekalkan peraturan kafir, mengekalkan peraturan jahiliyyah. Oleh kerana itulah kita menentang mereka, oleh kerana itulah kita berjuang melawan mereka. AMANAT DAJJAL HADI.

Inilah kejayaan MB Kedah Belanda yang telah berjanji akan melaksana Islam dalam segenap bidang jika diizinkan Allah PAS memerintah Kedah.

Hari ini genap dua tahun PAS menerajui kedah Belanda dengan barisan EXCO yang muda sikit dari usia MBnya.

Kini Kedah Belanda yang ditaja dan direka Azizan Razak telah berjaya mencapai Contoh Madinah Purba di utara tanah air dengan rakyatnya yang majmuk telah berjaya diperdaya,diperbodoh dan diperlembukan dengan alasan bodohnya sensitiviti kaum pula perlu diambil kira untuk menegak hukum allah ta’ala.


Hari ini PAS dibawah pemerintahan Azizan Razak MB Kedah Belanda masih kekalkan perlembagaan penjajah, kekalkan peraturan kafir, kekalkan peraturan jahiliyyah…yang menjadi asas dan alasan kukuh PAS halalkan darah UMNO.

Tapi natijahnya hari ini dengan peraturan kapiaq PAS berjaya mencipta pendapatan sebanyak RM24,000,00 dalam masa dua setengah Jam melalui operasi Cegah maksiat disebuah premis yang mengusahakan karaoke apabila tertangkapnya 6 pasangan dalam operasi tersebut.


Dibawah perlembagaan penjajah, peraturan kafir dan peraturan jahiliyyah sebanyak RM2,000,00 saja denda dikenakan jika disabit kesalahan…berbanding dengan pelembagaan Islam (PAS) yang belum lagi ada.

Ini bermakna 50 tahun PAS berjuang tidak pernah ada atau terctit dalam pelembagaan mereka yang PAS ingin menegak hukum Allah ta’ala melainkan retorik semata-mata menipu bangsa dan Allah swt.

"Bukan sahaja dalam menifesto, dalam perlembagaan PAS sendiri memang tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah negara Islam, dia (DAP) boleh tengok sendiri dan baca perlembagaan itu." - Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 4 Ogos 2001.


Inilah sebesar-besar penipuan yag dilakukan oleh pemimpin PAS pada Allah swt dan pada seluruh umat Islam yang terperdaya dengan putaq belit mereka selama ini.

Hari ini tanpa perlembagaan penjajah tanpa peraturan kafir, dan tanpa peraturan jahiliyyah yang menjadi ikutan PAS... mungkin kerajaan kedah Belanda dibawah pelembagaan PAS yang “tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah negara Islam” dan tidak pernah tercatit dalam memorandum atau Pelembagaan PAS sendiri ada menyatakan PAS nak melaksana Negara Islam dan hukum??

Mungkin Kedah Belanda telah mencapai kemajuan sosial melebihi negara jirannya .

Alor Setar,Kulim dan Sungai Petani termasuk Yan mungkin lebih meriah dari hadyai,Padang Besar dan Danoq sekarang dibawah kepimpinan Dinasti Ulama…PAS di Kedah Belanda hari ini.

“KULIM - Enam pasangan termasuk pelajar ditangkap dalam satu operasi cegah maksiat terhadap premis yang mengusahakan karaoke di pusat beli belah di sini” http://www.sinarharian.com.my Edisi Utara.

Bagi enam pasangan kekasih yang ditangkap di karaoke, mereka akan disiasat mengikut Seksyen 9 (1)(2) Enakman Jenayah Syariah Negeri Kedah 1988, jika sabit kesalahan mereka boleh dikenakan denda RM2,000 atau penjara setahun,” Jurucakap pegawai penguat kuasa PADK

“Operasi bermula jam 3.30 petang dan berakhir jam 6 petang”. http://www.sinarharian.com.my

Bermakna jika denda tersebut mengikut unit kepala berdasarkan kepada “perlembagaan yang masih perlembagaan kafir” MB Kedah dibawah kerajaan Kedah belanda berjaya mencipta pendapatan dari denda mereka yang melakukan kesalahan dibawah Seksyen 9 (1)(2) Enakman Jenayah Syariah Negeri Kedah 1988 sebanyak RM24,000.00 dalam masa dua setengah jam sahaja.



Untung juga Azizan Razak tetap mengekal perlembagaan penjajah, mengekalkan peraturan kafir, mengekalkan peraturan jahiliyyah daripada PAS yang tidak mempunyai satu patah perkataan pun yang tercatit dalam pelembagaan mereka perkataan kearah menubuhkan sebuah negara Islam dan mencegah mungkar lebih-lebih lagi untuk menegak hukum Allah ta’ala mengikut pelembagaan yang tidak pernah tercatit apa-apa tentang menegak hukum dan Negara Islam selama ini.


“Dimanakah dalam mana-mana Transkrip PAS yang menyatakan bahawa PAS nak melaksanakan Negara Islam…saya minta pandangan dan minta jawapan..Dimanakah Transkrip PAS dalam memorendumkah…dalam Pelembagaan PAS sendiri ada menyatakan PAS nak melaksana Negara Islam??” Ir Nizar Jamaludin

Hari ini tidak hairanlah AMANAT DAJJAL HADI sudah bertukar isi..


“ Para seluruh Blogger bangkit menentang PAS kerana PAS masih meneruskan perlembagaan penjajah, mengekalkan peraturan kafir."

"Oleh kerana itulah para Blogger-bloger Anti PKR berjuang melawan PAS. Percayalah saudara-saudara, Anti PKR/PAS perjuangan kita adalah jihad, penulisan kita adalah jihad,pendehan kebiadapan PAS adalah jihat,membuka pekong dan cabuk pemimpin PAS disebalik serban dan jubah jihat,Pembongkaran kedajalan PAS menipu bangsa itu jihat, kerana itulah seluruh Blogger Pejuang Negara bangkit berjuang menghadapi puak-puak kapiaq harbi PAS hari ini. Kalau kita mati kerana berlawan puak-puak kapiaq yang bersekutu dengan DAP ini, mati kita adalah mati syahid, mati kita adalah mati Islam."

Inilah Wadah perjuangan seluruh Blogger Anti PKR/PAS hari ini…bangkit menentang sekutu kapiaq Harbi PAS habis-habisan hari ini.

Dan inilah isipati Amanat Dajjal yang menipu seluruh umat Islam diBumi Malaysia selama ini lebih-lebih lagi dalam PRU12 kebiadapan dan kurang hajar mereka kian terserlah setelah mereka menolak Hukum yang telah dikeluarkan oleh Dewan Ulama PAS sendiri… iaitu:

"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" –
Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963

Apakah hari ini kita tidak yakin dengan Hukum Allah swt ini atau apakah hukum yang dikeluarkan oleh Dewan ulama PAS Kelantan,Ogos 1963 ini juga setaraf Amanat Dajjal yang dicipta reka untuk menipu bangsa!!

Astaqfirullahala’zim….


Renung-renuglah tipu daya dan putaq belit seluruh ulama mee rebus,mee goreng,mee segera termasuk ulama laksa cina yang “good muslim” berada dalam barisan kepimpinan mereka hari ini.

Lebih-lebih lagi yang mengakui mereka “good muslim” menjamu selera seperti biasa dibulan puasa tanpa segan dan silu pada Alla swt dan kini berdakwah pula kepada selian bangsa!!

Spesis apakah ulama yang sanggup menjamah laksa cina ini???

Allahuakbar !! inikah kepimpinan dibawah ulama mee goreng.mee kuah dan mee segera termasuk ulama laksa cina?


Cadangan Penyokong PAS:

Mencadangkan semua pasaraya besar seperti TESCO,PASIFIK & GIAN mengumumkan masuk waktu sembahyang?


(PAS KAWASAN KULA KEDAH)

Perkara 17:Usul Pas Kawasan

Pas mememerintah Kedah dengan izin Allah.Sebelum memerintah kita selalu canang kita akan laksana Islam dalam segenap bidang.Kita bagi contoh Madinah yang rakyat majmuk berjaya melaksana Islam.Kita tegaskan kita mesti menegakkan maaruf dan menghapus mungkar.

Hari ini( Sudah 2 tahun @730 hari) khususnya ahli-ahli PAS hendak melihat benda ini berjalan.

Setakat ini( Sudah 2 tahun) rata-rata ahli PAS belum Nampak dengan jelas akan hal ini.Dicadangkan Kerajaan bentangkan perancangan atau kerangka masa (time Frame) kea rah melaksanakan cita-cita dan disebarkan seluas mungkin.

(PAS KAWASAN JERLUN)

Hari ini segala cadangan dari penyokong PAS sendiri bagai mencurah air ke daun keladi …bagaimana PAS mampu menegak hukum..sedangkan apa yang dicadang oleh penyokong sendiri pun PAS masih GAGAL laksana !!!

Akhirnya di Kedah Belanda dibawah kepimpinan el-Ust Azizan yang sinonim dengan kenyataannya…

“ saya tau tau pa…pa…memang tidak ada pa..pa mungkar yang dihapuskan..dan tidak ada pa..paa yang maaruf yang ditegakkan.

Melainkan Azizan Razak tertegak dengan EXCo baru yang lebih muda pembuka selera..!!”


Inilah el-kisah kerajaan Kedah Belanda 50 tahun hanya cakap kosong saja akhirnya tiada satu benda pun tak jadi kerja…dibawah naugan Madinah purba dibawah kerajaan yang bijak bermuku-muka, menipu dan memutar belit hukum Allah ta'ala.

wassallam.apbs

Komentar :

ada 2 comments ke “AZIZAN RAZAK - TERTIPU DENGAN YANG MUDA...”
Admin CCZ said...
pada hari 

Tahniah APSB..Dedahkan lagi..CCZ sokong 100%. Mohon untuk di C/P di blog CCZ..

Anonymous said...
pada hari 

T/k kembali ccz..silakan.

wassallam

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.