Sunday, March 14, 2010

AZIZAN RAZAK PILIH EXCO GOLONGAN MUDA DAN BERPOTENSI????


Kenyataan yang melugai lagi meloya dari Azizan Razak pula..bunyinya macam nei …

“Yang itu saya tak dapat jawab Saya dah kaji sumbangan setiap Exco sedia ada selama dua tahun dari semua sudut. Keputusan ini adalah terbaik,”

Barisan Exco baru adalah gandingan mantap antara mereka yang berpengalaman dan juga golongan muda yang berpotensi-Azizan Razak….




“……….GOLONGAN MUDA YANG BERPOTENSI…”.

Muda, yang maksud oleh Azizan Razak ia itu muda sedikit dari usianya sekarang..

Tidak hairanlah Tan Chow Kang yang masih kuat berkebun sayur dipilih oleh Azizan Razak diantara EXCO yang muda sedikit dari usianya yang sudah layak diberi sumbangan wheelchair oleh GLC.. kedah.

Dengan harapan dapat berganding dan beregu dalam senaman taichinya,yang tidak banyak memerlukan kudrat dan tenaga sekadar melangkah dan menapak gaya bertachi saja..,janji rakyat dapat pecaya segala yang mereka auta.


Ini pula kenyataan dari penasihat umumnya pula…..lebih tampan terlebih pula kelakuan tabienya..

“……Selepas menang pada pilihan raya umum lalu PR menunjukkan prestasi dan mampu melakukan yang lebih baik daripada Barisan Nasional (BN)”

“BN yang nyata lemah dalam pentadbiran. Nampak saja selesa tapi penuh dengan resah dan musibah”, Anwar Ibrahimhttp://www.harakahdaily.net


Betul juga kata penasihatnya…hanya jauhari saja yang kenal manikam tapi ..terlebih pula sudu dari kuahnya macam kenyataannya dulu-dulunya juga…

Hari ini cakapnya langsung tak boleh pecaya lebih kurang saja dengan kerajaan Kedah Belanda yang terlebih cakap dari berkerja…..

Cuma rakyat yang buta saja boleh pecaya….yang sudah tua pun dianggap muda melantik EXCO untuk Kedah belanda.Itulah hasil pemilihan EXCo yang kononnya terbaik setelah dikaji disemua sudut longkang dan longgok sampah..

Komentar :

ada 2 comments ke “AZIZAN RAZAK PILIH EXCO GOLONGAN MUDA DAN BERPOTENSI????”
Detguaq said...
pada hari 

Sungguh muda lagi BELIA pilihan ustad 'eizan....

Anonymous said...
pada hari 

YA LA..BELUM POTONG LAGI PUN !! TAK CUKUP UMUR LAGI BARI LEPAS KELAS PASTI.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.