Saturday, March 13, 2010

WOW ! !! AZIZAN RAZAK ADA YANG BARU LAGI ... TAPI MASIH SETIA DENGAN YANG LAMA ?


Walau pun ada yang baru !!!… yang lama kena la.. gabus sama, Ust Azizan oi…jangan dok gabuih yang baru saja….!!!sesekali seronok juga cara Ust Azizan nie dia tak buang yang lama..tapi gabuih pula yang baru lagi !!

Apa pun yang baru tentu lebih sempurna tak perlu lagi kopi tongkat Ali, depa sedia berkhidmat bila-bila masa diperlukannya.

Tapi...apa pun kata P.Ramlee,....Misti pandai pembohong...misti pandai temberang jangan sampai pecah nampak belang !! ini pekara besa kata Ust Azizan !!

Apa pun Syabas Ust Azizan !

Tan Show Kang vs Skunk Vs Tan Wei Shu !!

Siapa Tan Show Kang ? Mengapa Tan Wei Shu direhatkan dari EXCO

Jawapan Azizan, rombakan Ecxo itu dibuat selepas memantau prestasi penyandang sedia ada: Azizan Razak MB kedah Belanda.


Apa pun alasan Azizan Razak tentang rombakkan EXCO ia tetap pekara biasa sekadar EXCo tiga Abdul saja…

Padanya apa yang luar biasanya hanya Azizan memastikan EXCO yang dipilih tidak mampu bertaici dengan kehebatannya…lebih-lebih lagi Tan Show Kang yang menganti Tan Wei Shu pasti tumbang walaupun langkah taici Azizan sumbang..

Inilah Key Performance Index (KPI) yang menjadi kayu pembaris untuk memastikan EXCO mana yang patut disimpan mana EXCO yang patut ditendang…

Untuk menganti EXCO yang ditendang atau yang disepak keluar , pada Azizan lebih mudah dari menyusun langkah taicinya yang sumbang..


Pada Azizan Razak EXCO yang ditendang dengan yang simpan tidak jauh beza KPI mereka,pembohong dan putaq belit menjadi kayu pembarisnya juga untuk mengukur kedudukkan yang patut ditendang atau diterajang atau sebaliknya.

Pada Azizan Razak EXCO yang bijak pembohong dan putaq belit penentu utama dan berada pada senarai teratas yang patut dipersembahka pada Duli Yang Teramat Mulia Sultan, kerana mereka memiliki keistimewaan yang tersendiri diantaranya mereka memiliki lidah yang bercabang dua..


Satu lidah digunakan untuk bercakap soal hukum dan agama dan satu lidah lagi untuk memetik dan melentur ungkapan putaq belit untuk menipu rakyat dengan mudah, walaupun mereka tidak memiliki kemahiran bertaici seperti Azizan…

Pada Azizan Razak EXCO yang lidah bercabang seperti bewak ini lah EXCo yang memiliki prestasi, serta kemahiran yang cukup tinggi patut dikekal dan tidak sepatutnya terajang atau tendang kedalam parit Wan Mat saman yang banyak memberi jasa bukan kepalang pada rakyat kedah belanda untuk mandi manda dulu.

Hari ini jasa Parit Wan Mat Saman sudah dilupakan seolah-olah ia parit kandang babi yang tidak pernah berjasa pada seluruh rakyat Kedah Belanda...selain menjadi longkang menyimpan sapah sarap kerajaan Kedah Belanda.



Berbalik pada pemilihan EXCO kerajaan Kedah Belanda mereka yang memiliki lidah yang bercabang dua seperti bewak tersebut bukan setakat mahir dalam bidang agama sahaja.

Malah hati perut mereka juga busuk sampai ke hujung usus…macam "Skunk" yang mampu mengeluar bau yang teramat busuk bila namanya disebut.

Inilah kelebihan-kelebihan yang menduduki KPI yang tinggi dalam pemilihan EXCO Kedah dibawah kerajaan Kedah Belanda…hari ini.


Pada Azizan Razak memilih EXCO dalam satu raga cukup mudah ..dan itu dianggap pekara biasa…tidak ada pa..pa masalah !

Lebih mudah.. dari menampi atau mengaingin padi.. asingkan yang hampa dan yang bersisi,mana yang patut dibuat benih dan mana yang patut diputar dan dimesin dijadikan beras dan mana yang patut menjadi dedak makanan itik telor, mana patut dijadikan makanan babi..mana yang patut dibakar menjadi sekam mencuci tembaga..mana yang patut dipijak begitu saja…


Pada Azizan Razak mungkin tak dak pa..pa masalah bila pilih dan ubah EXCO dalam seraga..yang ada masalah hanya lah Rakyat dengan EXCO yang dipilih dan yang ditampi oleh Azizan.... bukan setakat tak bersisi dan hampa sisa serangan cenangau dan bena perang… tapi yang terpilih untuk rakyat hanya kulit padi yang layak dijadikan makan babi..

Jauhlah pangang dari api ... untuk rakyat buat benih 2/3 tahun lagi.

Cuma yang layak setakat jadi kuli kandang babi DAP.


Pembohong dan putaq alam itulah hasil yang Azizan Razak dah tampi kononnya perasing yang hampa dan yang berisi.. yang boleh buat benih semuanya disepak dan diteranjangnya ketepi yang terpilih hanya daki kulit kaki yang merosak nama Islam hari ini.

Inilah dia hasil segelintir EXCO yang sudah dipilih dan tampi..yang sepatutnya sudah disepak dan diterajangnya ketepi…tapi malangnya Azizan Razak menjulangnya tinggi.


Tetapi apa pun hanya Allah swt saja yang mengetahui betapa kejinya dan busuknya haiwan bertaraf Skunk yang terpilih membela rakyat , yang pernah terhidu bertapa busuknya haiwan itu.

Walau apa sekali pun, harapan Azizan Razak rakyat kedah Belanda redalah dengan pilihannya...!!

Lebih-lebih lagi sudah belambak janji manifesto yang depa pembohong sudah selesai.

Nak buat macam mana.. saya tak tau pa..pa..ada BUKTI bawa mai, depa belum maklum pa..pa..pada saja !!! janji depa tak komplen saya !..dan rakyat boleh termakan pembohong depa !!

Itu kira sudah berjaya misi kerajaan Kedah Belanda.

waallhualam... Ust Azizan oi...!!

Komentar :

ada 0 comments ke “WOW ! !! AZIZAN RAZAK ADA YANG BARU LAGI ... TAPI MASIH SETIA DENGAN YANG LAMA ?”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.