Monday, March 8, 2010

AZIZAN KATA LAGI !!…..TAK DAK PA..PA..!


“Nak komen apa. Depa (rakyat) yang nilai saya. Saya buat kerja, orang luar yang perhati. Saya macam pemain bola sepak, depa perhati saya, tengok saya main bagus ke tak bagus? Ikut depalah, yang kata saya bagus pun ada, yang kata saya tak bagus pun ada. Tak ada apa-apa” http://www.utusan.com.

“Manifesto Pas pula macam mana? Dah laksanakan atau belum? SOALAN...Untuk Azizan..apa pula dia kata...

Kita (kerajaan negeri) dah buat lebih daripada manifesto. Ada yang praktikal, kita praktikkan, yang tak boleh buat tak bolehlah, nak buat macam mana? Kena buat berperingkat-peringkat dan ada yang sebelum ini kita tak tahu boleh ke tidak, bila dah jadi kerajaan baru kita tahu ia tak boleh buat, kita ubahlah buat yang boleh, ini biasalah.” http://www.utusan.com.

“Secara keseluruhannya Alhamdulillah tak siapa kacau saya, orang yang tunjuk perasaan tu mereka yang tak mau bayar hutang rumah, yang lain sokong saya” http://www.utusan.com.

Tengoklah kelaku dia...!!!mentadbir kedah belanda..


Ni pula… Komen dari PAS Kawasan Jelun….

Adakah kerajaan telah menyediakan kerangka masa(time Frame 2008-2012) untuk melaksana 155 janji yang terdapat didalam manifesto PRU12? Kalau sudah ada tolong hebahkan pada rakyat.Kalau belum ada bila hendak disediakan?Kalau tidak perlu sedia,Kenapa?

Pas Kawasan Jerlun komen lagi…

“Sejauhmana kejayaan melaksana manifesto Kedah Sejahtera Nikmat untuk semua direalisasikan kepada rakyat kerana yang jelas ketika ini rakyat mula menghidu kelemahan kerajaan negeri yang dilihat tidak dapat membuat sebarang perubahan sehingga ini.Rugutan ketara bahawa tidak ada perbezaan diantara kerajaan dulu dan sekarang”

Dalam kes kebajikan pula PAS Kawasan Kuala Kedah komen macam ni pula Ust Azizan oi…

“Bila pelaksanaan pinjaman tanpa riba untuk belia-belia yang ingin melangsungkan perkawinan hendak diadakan seperti yang terdapat dalam manifesto??”


Dalam bidang pentadbiran ni pula komen PAS kola kedah..

“Apakah bentuk tindakkan susulan kerajaan selain menghebahkan untuk pengetahuan masyarakat dalam menangani gejala rasuah dan nepotisme”

Dalam bidang agama tu dia ust Azizan oi PAS Alor setar komen macam ni..
Arak judi dan minuman dengan bebas cukai di Langkawi Permata Kedah,sehingga Langkawi kelihatan hilang identity Islamnya sedangkan Kedah diperintah ole parti yang memperjuang islam”

Tu dia eih !! Ust Azizan oi..tu belum habis lagi.. “Saya macam pemain bola sepak, depa perhati saya, saya perati depa…last last langsung tak ada pa..pa…di Kedah Belanda yang ada telor-telor EXCO yang dok pembohong bangsa…

Bila Tanya Ust Azizan? Ikut depalah, yang kata saya bagus pun ada, yang kata saya tak bagus pun ada. Tak ada apa-apa”............


Inilah dia Ust Azizan…ingat !! apa Afut (Saifudin kata)..

"Itu berbohong namanya! It's a great lie! Great lie bukannya seorang good muslim- Setiausaha Agung PKR Saifuddin Nasution Ismail.

Betoi ka Ust Azizan…pembohong tu bukan gut muslim? Yang gut muslim tu macam mana…lidah depa bercabang dua ka?

Sebenarnya Ust Azizan oi yang dok perati tu..puak-puak PAS saja..dok tengok Ust Azizan dok main bola dengan cucu menantu dia..

Puak-puak UMNO dah kenai dah macam mana Ust Azizan dok main boling!!
Hari ini puak-puak PAS dok tegelak tengok Ust Azizan main net bol …kata main bola…yang ramai dok perati tu bukan penonton tapi penyokong2 sendiri depa pun dok tunggu nak tendang masuk gol sendiri….

Inilah dia Ust Azizan Razak MB Kedah Belanda bukan setakat bijak bertaici tapi bijak juga melambung bola!!!

Kedah Sejahtera tapi tak dak pa…pa..Azizan perati rakyat rakyat perati Azizan…tu la yang ada di Kedah Belanda.

Pembohong serah kat depa belaka !!!

Komentar :

ada 1
Detguaq said...
pada hari 

Tak tau, tak tau...tanya depa,tanya depa...

MB paling tak tau apa dalam seantero dunia...boleh masuk guiness world record...

Sila lawti :

http://pelantaqhujah.blogspot.com/2010/03/hanya-tinggal-umno-untuk-perkasakan.html

terimakasih tuan premis....

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.