Monday, March 22, 2010

ANTARA PELACUR POLITIK DAN PELIWAT AGAMA..



“Dimanakah dalam mana-mana Transkrip PAS yang menyatakan bahawa PAS nak melaksanakan Negara Islam…saya minta pandangan dan minta jawapan..Dimanakah Transkrip PAS dalam memorendumkah…dalam Pelembagaan PAS sendiri ada menyatan PAS nak melaksana Negara Islam??” Ir Nizar Jamaludin

"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.


Jika masih ada yang sanggup menipu bahawa Yang Dipertuan Agong di Istana sudah lama nanti,Timbalan Speaker juga sedang ternanti..Ahli-Ahli Parlimen yang dah lompat parti dah pun sedia menanti …Angkatan tentera juga sudah bersedia,dan saggup pula menempah Plat kereta…seterusnya lari tak cukup tangga bila pekong sudah terbuka..lalu ponteng lari ke luar Negara… kesudahannya hanyalah tipu daya semata-mata......!!! bila pekong sudah terbuka.

Layak lagikah menjadi pemimpin dan terus berada didewan yang mulia..berbanding dengan mereka yang melompat parti yang dipenuhi kuman siflis dan wabak aids seperti yang dikata?

Lebih-lebih lagi yang sanggup menafikan tidak ada tercatit dalam perlembagaan mereka semata ingin menolak hukum Allah ta’ala kerana masih kemaruk untuk kekal berpeluk dengan kapiaq harbi..

Manakala yang lainnya pula yang sanggup menolak hukum dengan alasan undi kapiaq harbi membantu menangkan mereka.

Termasuk yang mencipta amanat Dajjal menipu bangsa dan menolak hukum Ulama sendiri..dan sanggup menolak sesame Islam sanggup bersekutu dengan DAP.

Layak lagikah segala peliwat-peliwat Agama dan peliwat hukum Allah ta’ala ini menepuk dada mereka pewaris nabi-nabi berbanding yang melompat parti hanya kianat pada pengundi berbanding mereka yang MAHA pengkianat pada hukum Allah ta’ala hari ini???..

Layakkah seluruh haiwan-haiwan ini membimbing seluruh manusia? Peliwat-peliwat hukum Allah ta’ala ini bukan sekadar dipenuhi kuman siflis dan wabak aids tapi sudah dihinggapi kusta yang bukan saja meruntuh kemulian dewan tetapi akan membawa keruntuhan pada Agama… yang perlu diasingkan daripada bergaul bebas bersama bangsa..

Kerana Penyakit kusta merupakan penyakit berjangkit yang perlu diasingkan dan dikurung di penempatan kusta.

Jadi jika dibandingkan dengan pelacur politik yang hanya melompat parti kerana menolak kerjasama pakatan kapiaq harbi yang boleh membawa kepada kapiaq...

"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

Bermakna peliwat Hukum Allah ta’ala tersebut adalah petualang yang bukan sekadar dipenuhi kuman siflis dan wabak aids tetapi sudah dihinggapi kusta yang menjijikkan yang sanggup berkerjasama dan menolak hukum demi undi kapiaq harbi dan sanggup menafi hak perlembagaan sendiri.


Mangsa-mangsa Pesakit-pesakit kusta ini bukan sekadar tidak perlu berada didalam dewan yang dianggap lebih mulia tetapi tidak seharusnya layak memimpin bangsa lagi…

Dinatara “Pelacur Politik” dan Peliwat Agama mana yang lebih PATUT tidak bersarang di Parlimen atau tidak layak memimpin Bangsa ?


ANTARA PELACUR POLITIK DAN PELIWAT AGAMA..

“Pelacur Politik” tidak patut bersarang di Parlimen.
Abdul Aziz Mustafa

"KUALA LUMPUR, 21 Mac: Parlimen tidak sepatutnya dijadikan sarang ‘pelacur politik’ sehingga meruntuhkan kemuliaannya, kata Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar.

"Jangan jadikan Parlimen sebagai sarang pelacuran yang dipenuhi kuman siflis dan wabak aids yang akan meruntuh kemulian dewan yang dibanggakan selama ini," tegas beliau ketika mengulas ahli-ahli Parlimen yang melompat.


Beliau meminta ahli-ahli Parlimen yang melompat itu menyedari bahawa rakyat memberi kepercayaan kepada mereka atas nama Pakatan Rakyat (PR) bukan atas nama diri mereka"

Komentar :

ada 0 comments ke “ANTARA PELACUR POLITIK DAN PELIWAT AGAMA..”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.