Saturday, March 20, 2010

23 MACH - PETUNJUK AKHIR SOLAT HAJAT UST MAT AWANG PADA MOHSIN!.


''Saya tidak pernah berjumpa dengan dia (Anwar Ibrahim). Bagaimana saya boleh berbincang. Ini semua bohong," Bung Mochtar Radin.

Selain Bung Mochtar, turut disebut sudah bersedia untuk melompat parti ialah Datuk Seri Abdul Ghapur Salleh (BNKalabakan), Datuk Seri Anifah Aman (BN-Kimanis), Datuk Bung Moktar Radin (BN-Kinabatangan), Datuk Chua Soon Bui (Bebas-Tawau), Datuk Enchin Majimbun (Bebas-Sepanggar).


Ahli Parlimen lain ialah Dr. Mohd. Puad Zarkashi (BN-Batu Pahat), Datuk Seri Tengku Azlan Sultan Abu Bakar (BN-Jerantut) dan Tengku Razaleigh Hamzah (BN-Gua Musang).
''Jangan senang-senang hendak mendakwa kita akan mudah untuk melompat parti," Bung Moktar Radin.

“Majimbun berkata, pernah berjumpa Anwar, tapi tidak pernah berbincang mengenai lompat parti

Dakwaan yang menyatakan ada perbincangan antara Parti Maju Sabah (SAPP) dan Anwar..hanya persepsi sebabkan PR mahu membawa usul tidak percaya pada Perdana Menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi…

"Kita tidak ada membuat perbincangan dengan Anwar, keluar BN untuk menuntut hak Sabah” SAPP

“Tidak pernah bermimpi atau berbincang untuk menyertai Parti Keadilan Rakyat (PKR)”. Soon Bui /Majimbun.

'Pendirian kami tetap utuh sebagai sebuah parti bebas yang memperjuangkan hak rakyat Sabah," Majimbun

Perkara itu akan dijelaskan pada 22 dan 23 Mac ini…..

Bermakna 23 mach ini hasil solat hajat yang diusahakan oleh ust Mat Awang sudah sampai kemuncak petunjuk Allah kepada kita…Bukan saja menunjuk tanda-tanda biasa dan nur kepada seluruh sekutu kapiaq harbi terutama PAS dan PKR malah Allah swt menelanjangkan betapa bodoh dan bahlolnya manusia yang bernama Melayu sama ada bertaraf ahli maupun penyokong biasa hinggalah kepada mereka yang bertaraf ulama mee dan laksa segera sampailah kepada seluruh pemimpin tertinggi bertaraf ulama politik gila.

Apa tidaknya tuduhan Bong Moktar pada Zahrin “'Satu pembohongan besar' adalah Nur….raka !! kepada seluruh pemimpin dan penyokong PAS dan PKR yang membuktikan bertapa bahlolnya sekelian mereka yang percaya pada pembongan yang telah menggadaikan Prinsip Parti perjuangan selama ini terutama PAS kepada DAP..

Pada mereka yang masih berkubang dalam lubang najis ini pula..sudah mula terasa busuk dan bertapa jijiknya diri dan perjuangan mereka yang selama ini berada dilandasan yang auta semata-mata……..


23hb mac nanti sudah sampai masa dan ketika untuk seluruh bangsa melayu terutama yang masih berkarat "sehijau" warna air najis pembentungan yang perlu merecyclekannya semula…

Tapi…sejernih mana pun hasil sulingannya ia tetap tercemar juga diminda melayu Islam PAS Politik yang MAHA celaru..dan sekali gus membuktikan kebenara kata-kata Anwar bahawa...

“PAS Pemimpin yang hanyut dalam tepukan,pemimpin yang bersedia diperalatkan oleh golongan pelampau islam yang bencikan islam dan bangsa melayu dan mahukan hak keistimewaan orang melayu di hapuskan…” ANWAR

“Pemimpin yang bermimpi disiang hari untuk memerintah Negara..pemimpin yang tidak mempunyai perancangan, kemampuan, pengalaman dn ketokohan dan pemimpin yang hanya berangan-angan kosong…”ANWAR.

Hari ini segala-galanya terbukti....!! samada palsu atau realiti?

Cuma.. terpulang pada kita yang mahu menilai kebenarannya saja.

Moga-moga Allah swt dapat membuka minda seluruh umat melayu Islam yang ada...kembali bersatu semula dibawah satu kalimah saja!

Insyaallah !

Komentar :

ada 0 comments ke “23 MACH - PETUNJUK AKHIR SOLAT HAJAT UST MAT AWANG PADA MOHSIN!.”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.