Tuesday, February 9, 2010

UMNO MASIH KEMARUK KERJASAMA SEKUTU KAPIAQ HARBI(PAS)

BUKTI UMNO MASIH KEMARUK KERJASAMA SEKUTU KAPIAQ HARBI.

“Umno sentiasa membuka pintu rundingan kepada Pas terutama bagi membincangkan isu agama Islam dan perpaduan orang Melayu, kata Anggota Majlis Tertinggi Umno, Datuk Saifuddin Abdullah”

“KUALA LUMPUR 8 Feb. - UMNO sentiasa bekerjasama dengan Pas mengenai semua perkara terutama yang membabitkan isu agama dan bangsa Melayu asalkan parti itu ikhlas serta tidak mempunyai kepentingan politik” Zahid Hamidi

UMNO tidak seharusnya terlalu kemaruk untuk berkerjasama dengan sekutu kapiaq harbi (PAS) hari ini walau pun hasrat tersebut dibuat atas dasar putar belit pemimpin mereka kononnya untuk membincang isu yang berkaitan dengan:

a) Keselamatan negara,
b) ekonomi,
c) agama dan
d) politik,



Apa yang UMNO harapkan dari sekutu kapiaq harbi (PAS) hari ini diatas isu keselamatan Negara !!…adakah UMNO akan terus untuk terus memperjuangkan bersama PAS agenda mansuhkan ISA?

Dari segi Ekonomi apa idea yang UMNO dapat kutib dari PAS hari ini untuk membantu meningkat ekonomi Negara…apa sumbangan PAS selama ini dari segi ekonomi dapat dijadikan panduan dan ikutan UMNO?

Apa yang kita nampak sumber ekonomi mereka tidak lebih dari menadah uncang dan karung dari bangsanya yang sudah merempat dengan alasan berjihad..inikah idea yang dapat membantu UMNO dalam meningkatkan ekonomi?

CukuPkah dengaN idea menadah uncang dan karung mengemis pada bangsa sendiri untuk membatu meningkatkan ekonomi Negara hari ini….cukupkah dengan nyanyian jihad tanpa gaji dan upah dapat menaikkan taraf ekonomi rakyat hari ini???

Cukupkah dengan nyanyian dunia hanya sementara akhirat jua akhirnya….bangsa diajar agar merempat dibumi sendiri sebelum jasadnya dimamah bumi…???



Faktor Agama- Apa yang PAS sumbangkan kepada Negara dan Islam selama 50 tahun berjuang dengan Hukum Ulamak mereka dan Amanat dajjal ciptaan Hadi dalam melaksana hokum Allah swt selama ini?

Berapa ramai ulama-ulama yang dapat dihasilkan oleh PAS selama ini melalui institusi yang telah diujudkan…yang pasti PAS hanya berjaya menghasilkan ulama mee kuah dan mee goreng dalam usaha Arwah Ust Fadzil …akhirnya usaha ini disambung oleh Nik Aziz dengan mengulamakan selaga kapiaq harbi yang berada dalam DAP untuk menghina bangsa sendiri.


Dikedah terbukti PAS menolak hukum Allah swt itu sendiri dengan alasan “DAJJAL” kerana Undi cina dan India membantu memenangkan politik mereka.

Manakala di Perak PAS hanya mencabar UMNO tentang isi pelembagaan perjuangan Politik mereka selama ini yang tidak pernah ujud dalam perjuangan retorik mereka selama ini menipu bangsa sendiri …sekali gus membuka cabuk dan pekong mereka pada DAP!!

Dari segi Politik- dalam PRU12 sudah terbukti benar segala-gala tuduhan liar Anwar sebelum ini bahawa pemimpin PAS…

“Hanya sebagai pelawak sarkas terbukti…yang seluruh pemimpin PAS hanya menjadi bahan orang mengaut keuntungan dan mereka hanyut dalam tepukkan” dan sedia diperalatkan oleh golongan yang bencikan Islam dan bangsa melayu serta mahu segala keistimewaan orang melayu di hapuskan” Anwar Ibrahim.

Terbukti kuasa Allah swt itu telah membuat PAS hilang satu Negeri...adakah ini satu konspirasi lagi ??



Diatas empat factor inikah yang menjadi UMNO terlalu kemaruk untuk berkerjasama dengan sekutu kapiaq harbi hari ini.
Inikah sumbangan perjuangan PAS selama ini yang menjadi sanjungan atau rule model untuk UMNO.

Atau UMNO dan PAS ingin terus menyambung sandiwa mereka pada bangsa sendiri lagi untuk menipu bangsa sekali lagi bersama PAS hari ini?



Tidak cukupkah 50 tahun PAS bersandiwara pada bangsa selama ini?Dalam masa yang sama melondeh segala pekong dan cabuk mereka pada DAP bertapa “PARIA”nya prinsip pejuangan Islam mereka selama ini….yang UMNO tergila-gila membuka pintu hari ini.

Sudah tidak berwibakah pemimpin UMNO hari ini berbanding Pemimpin sekutu kapiaq harbi (PAS) yang bersandiwara dengan hokum selama ini….??sehingga kemaruk untuk melayan sandiwara PAS hari ini….

Apakah sudah tiada lagi ulama UMNO yang mampu menandingi ulama politik kapiaq harbi (PAS) hari ini?
Inikah prinsip perjuangan ulama PAS yang disanjung oleh UMNO hari ini….



"Bukan sahaja dalam menifesto, dalam perlembagaan PAS sendiri memang tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah negara Islam, dia (DAP) boleh tengok sendiri dan baca perlembagaan itu." - Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 4 Ogos 2001.

Untuk apa PAS mencabar…. lalu melondeh pekong dan cabuk pelembagaan dalam parti sekutu kapiaq harbi (PAS) selama ini pada DAP….bukankah semata-mata untuk menunjukkan bertapa “PARIA”nya prinsip perjuangan PAS selama ini sanggup menipu bangsa dan Agama sendiri…demi DAP?



"Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999.

"Jika melawan UMNO tiba-tiba meninggal dunia, maka kita dikira mati syahid." - Kuliah Nik Aziz Nik Mat di Masjid Kg Pulau Melaka.

"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963

Inikah bentuk segala perjuangan yang UMNO terlalu kemaruk untuk kerjasama dengan PAS hari ini…hingga sanggup membuka pintu bagai primis jalang mengundang PAS agar menyundal umno LAGI? …!!

Inikah segala pengalaman PAS yang UMNO kemaruk untuk berkerjasama bagi membincang isu-isu berkaitan Keselamatan negara, ekonomi, agama dan politik hari ini?

Jika inilah factor yang UMNO harapkan kerjasama dari PAS terutama untuk perpaduan orang melayu eloklah UMNO kekalkan semagat setia kawan bersama MCA dan MIC yang telah lama berbakti pada UMNO selama ini berbanding pas yang bijak mencaci bangsa sendiri.
Kerjasama PAS,UMNO tidak lebih membawa padah mengundang perpecahan seluruh bangsa…buktinya 50 tahun PAS merupakan Parti yang hanya mengundang perpecahan sesame bangsa sendiri….

Kerana PRU12 terbukti PAS bukan sebuah parti yang dapat mendamaikan seluruh bangsa yang ada….Pas hanya sebuah Parti yang mencipta syurga dan Neraka untuk musuh politik mereka…seolah-olah syurga dan Negara hak milik politik mak bapak mereka.

Anggaplah kerjasama PAS UMNO ini tidak lebih dari Agenda Politik putar belit dan tipu daya PAS semata-mata untuk melindung kemungkaran yang terburai akibat doa mursyidul am nya yang memakan diri sendiri dan seluruh Politik kapiaq harbi (PAS) hari ini,,,,,kerana PAS men DAJJALKAN Amanat Hadi dan Hukum Ulama sendiri …dan menjadi pertualang perjuangan Memali.


PAS hari ini sudah terkena sumpah “LAKNAT” para mujahid Memali !!

Sedarkah seluruh pemimpin PAS hari ini terutama pencipta Amnat DAJAL hari ini….
Bertaubatlah seluruh pemimpin PAS hari ini yang sanggup men “DAJJAL” Amanat sendiri serta menolak Hukum Ulama sendiri sebelum duduk berkerjasama dengan UMNO yang dituduh Kapiaq selama ini.

Tidak takut dan gentarkah pemimpin PAS hari ini dengan Hukum ini…
"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

Adakah Kerjasama PAS….dengan UMNO hari ini untuk mengislamkan UMNO sekali lagi oleh PAS atau PAS sanggup menjadi kapiaq kerana kemarukkan kuasa bersama UMNO setelah gagal memperlembukan DAP?

UMNO bukan jalang untuk PAS menyundal lagi !!


TIDAK LUPA SYABAS PADA SELURUH PEMIMPIN PAS TERUTAMA PAS PERAK DIATAS BALA YANG SUDAH SEPATUTNYA MEREKA TERIMA DARI ALLAH SWT KERANA MENGKIANATI AMANAT DAJJAL DAN MENJADI PETUALAG PERJUANGAN MEMALI SELAMA INI.

UMNO BUKAN TEMPAT PAS BERSANDIWARA LGI...

PERSOALAN GMC...KEDAH BILA LAGI!!

Wassallam.

Komentar :

ada 0 comments ke “UMNO MASIH KEMARUK KERJASAMA SEKUTU KAPIAQ HARBI(PAS)”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.