Tuesday, February 9, 2010

"Tak pa lah, itu kerja mahkamah, kita berharap ia adalah satu keputusan yang adil dan saya tak dak pa..pa .. yang nak komen….


BUKAN SEKADAR AZIZAN RAZAK PATUT TERIMA KEPUTUSAN MAHKAMAH DUNIA…. TETAPI IA JUGA SUDAH SATU KETENTUAN ALLAH SWT YANG PATUT DITERIMA DENGAN HATI YANG TERBUKA..DIATAS KEBIADAPAN PAS MENGKIANATI PERJUANGAN MEREKA SELAMA INI…


MUSIBAH YANG MENIMPA PADA SEKUTU KAPIAQ HARBI (PAS) HARI INI IA JUGA BERPUNCA DARI DOA PENYOKONG-PENYOKONG YANG DIZALIMI OLEH SEGELINTIR PEMIMPIN PAS YANG BERLIDAH BEWAK !!

SELURUH KEPIMPINAN PAS SEHARUSNYA MEMOHON KEAMUNAN KEPADA ALLAH SWT DAN SELURUH PENYOKONG YANG TERTIPU DENGAN PUTAR BELIT PEMIMPIN MEREKA MELALUI HUKUM ULAMA DAN AMANAT DAJAL CIPTAAN MEREKA SELAMA INI.



PERCAYALAH ALLAH SWT TIDAK PERNAH MENJANJIKAN KEMENANGAN PADA PUAK-PUAK KAPIAQ HARBI HARI INI …MELAINKAN BALA YANG AKAN TERUS MENIMPA MEREKA DARI HARI KEHARI.

BALASAN ALLAH SWT LEBIH HEBAT DARI KUASA YANG MEREKA MILIKI YANG DIAMANAHKAN OLEH RAKYAT PADA MEREKA HARI INI..



Apa pun PRU13 PAS tidak ada lagi DANA untuk mengkafirkan bangsa ….apa lagi dana untuk menipu bangsa….berkokok untuk menegak hokum Allah swt? Berkokok untuk mengharamkan premis judi yang sedia ada? Menyalak serata kampong dan desa untuk memperjuangakan Negara Islam yang telah dimansuhkan oleh Mt Sabu? Bertakbir untuk memerangi rasuah pemimpin Negara…

Di Kelantan sudah menjelas segala-galanya…begitu juga di Kedah mereka hanya bijak bermuka-muka dengan hukum Allah swt bila sudah diberi kuasa.. hanya lebih cakapnya saja !!

Apa lagi agenda yang PAS ada …Cuma mencipta agenda Gila ingin berkerjasama dengan UMNO pula …yang telah dikafirkan oleh pemimpin mereka selama ini…



Lihatlah bertapa bercabangnya lidah mereka…bila bermuka-muka didepan bangsa…akhirnya di perak mereka hilang negeri dan seluruh kuasa !!

Inilah hebatnya kuasa Allah swt melebihi undi cina dan India yang menjadi alasan MB kedah …menolak hokum Allah swt !!

Allahuakbar ! Allahuakbar ! Allahuakbar !

Kau lingkup dan ranapkan politik sekutu kapiaq harbi ini ya Allah yang banyak menipu seluruh umat mu hari ini!!!

Amin…

"Tak pa lah, itu kerja mahkamah,…..tapi Azizan Razak jangan lupa itu juga kehendakkan dan ketentuan Allah swt kepada mereka….yang bijak memutar belit kata pada bangsa !!




Azizan: Terima keputusan mahkamah
Feb 9, 10 3:20pm

Menteri Besar Kedah Datuk Seri Azizan Abdul Razak hari ini meminta semua pihak menerima dengan hati terbuka keputusan Mahkamah Persekutuan yang mengekalkan Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir sebagai menteri besar Perak.

Azizan yang juga Pesuruhjaya PAS negeri berkata, para penyokong pakatan pembangkang khususnya di Perak tidak harus mempertikaikan keputusan mahkamah dan menerimanya daripada aspek undang-undang”

Komentar :

ada 0 comments ke “"Tak pa lah, itu kerja mahkamah, kita berharap ia adalah satu keputusan yang adil dan saya tak dak pa..pa .. yang nak komen….”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.