Friday, February 12, 2010

SIK GEGAR SATU KEDAH BANGKIT.


Setelah belaku kemelut perletakkan jawatan Ketua Bahagian PKR Padang Serai Kubu Kuat PKR Kedah.

Ia di ikuti dengan pembubaran cawngan sekali gus membawa kepada Radzi Salleh mengistihar “KELUA PARTI” dan menjadi bebas menyokong Barisan Nasional…

Inilah kesudahannya Parti sekutu kapiaq harbi ini yang sedang melalui zaman gelapnya.

Seterusnya diikuti Pembubaran AMK PKR Bahagian Sik selepas SIK DI GEGARKAN oleh YB MOHD TAJUDDIN melalui Pelancaran Program Juara Rakyat Bahagian Sik…

GEGARAN yang membawa “keBangkitan di Kedah” dan mendorong penyokong-penyokong PKR dan PAS dikawasan Sik meninggal perjuangan yang retorik semata-mata selama ini .



Apa pun GEGARAN yang dibuat oleh YB Mohd Tajuddin baru-baru ini di SIK Kedah berjaya melenyapkan sama sekali mimpi disiang hari kenyataan dari Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kota Darul Aman (DAP), Lee Guan Aik..yang kononnya.

“UMNO Kedah tidak senang duduk dengan senario politik di sini kerana mereka kalah banyak pada pilihan raya lalu, dan sokongan beralih kepada Pakatan Rakyat, terutama DAP yang bukan sahaja mendapat sokongan orang Cina, tetapi juga orang Melayu,”
http://www.sinarharian.com



Dan yang terbaru apabila wakil Rakyat dari PKR yang memegang tiket PAS kulim Bandar Bahru melondeh pekong dan cabuk pakatan kapiaq harbi ini.

Pada GMC Gelombang yng berkocak dalam PKR hari ini baik di Penang,Perak selangor..dan di Negeri "saya tak tau pa..pa" atau di negeri ribut dalam cawan "KOPI" membawa kesan yang amat mendalam pada seluruh Rakyat terutama "Orang Melayu".

Yang penting "Melayu" sudah mulai sedar mainan dan putar belit politik PAS selama ini dalam isu mengkapiaqkan bangsa...walaupun UMNO masih berdekur lena dalam Zon selesa disebahaigian besar Negeri Kedah.

Moga-moga GEGARAN yang dibuat oleh YB Mohd Tajuddin di SIK sedikit sebanyak dapat membuka mata seluruh Bahagian UMNO di Kedah terutama Padang Serai yang masih bermain Cak Ci Lut sesama sendiri...untuk menyangak "KUASA".



Lena atau terus berdekur UMN0 Kedah itu soal lain...yang penting Orang Melayu lebih awal terjaga dari UMNO.. itu lebih penting.

Kerana penangan Rakyat dalam PRU12 sudah cukup untuk memberi pengajaran pada UMNO.! Pada GMC orang Melayu lebih penting dari UMNO Snd Bhd itu sendiri.

Kerana Rakyatlah "SINGA" yang paling baik untuk mengajar UMNO yang terus membangkai lena…maupun Pakatan Rakyat(PR) yang bijak memutaq belit dan menipu bangsa melalui Hukum dan Amanat Dajjal yang dicipta dan disaji kepada bangsa selama ini.



Apa kata Zul Kulim Hero Gila Glamour PKR ahli PAS yang bertanding atas tiket PKR ini…tentang talian hayat PAS dan PKR…tengok cara dia mencari glamour..

Salam 2 all.

Saya menerima banyak panggilan dan email meminta saya memberi komen tentang kenyataan YB DSAI yang disiarkan dalam akhbar perdana hari ini.

DSAI dikatakan akan merujuk saya ke jawatankuasa disiplin atas kesalahan mengkritik DAP didalam siaran langsung program Soal Jawab di TV3 pada hari Isnin lepas.

Nampaknya saya memegang rekod akan dirujuk kepada Jawatankuasa Disiplin serentak dengan dua dakwaan yang berbeza.

Belum pun terima pertuduhan kes kalimah ALLAH, dah nak kena pulak pasal isu DAP!



Dan ini pula kenyataan YB gila Glamour yang seterusnya…tapi apa pun inilah juga hakikat dan kebenaran apa yang sedang belaku pada sekutu kapiaq harbi hari ini….yang seterusnya menunggu masa untuk di kambuih begitu saja…tidak perlu dikapan lagi..kerana Parti ini adalah parti fir’un-firun kecil..yang terpaksa di mumiakan.

KUALA LUMPUR, 8 Feb (Bernama) -- Anggota Parlimen Kulim-Bandar Ba--ha--ru Zulkifli Nordin daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) meramalkan akan ada anggota parti itu yang bertindak keluar daripada PKR secara beramai-ramai dalam masa dua hingga tiga minggu ini. http://www.bernama.com

Syabas YB Mohd Tajuddin !! dan Syabas pada AMK PKR dan seluruh Ahli-Ahli PAS yang mengistihar keluar dari kepongpong sekutu kapiaq Harbi di Kedah hari ini.

Dan Tahniah juga pada mantan-mantan Ketua-ketua Bahagian PKR yang Hadzir pada hari tersebut dan sudi meluahkan sepatah dua kata kekesalan yang teramat mereka terhadap perjuangan yang berbelas tahun menipu mereka dan bangsa malayu….

Syabas YB Mohd Tajuddin…!!!

Sik Gegar…!!!

SATU KEDAH BANGKIT !!

Komentar :

ada 0 comments ke “SIK GEGAR SATU KEDAH BANGKIT.”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.