Wednesday, February 10, 2010

SIAPA DURI DAN SIAPA BARUA ANTARA PAS DAP?


SELURUH PEMIMPIN PAS TERMASUK PENCIPTA AMANAT DAJJAL TENTU MASIH INGAT …..UCAPAN DARI MANGSA MEMALI INI LAGI .

“SEKARANG INI MASIH UJUD GOLONGAN YANG MASIH HENDAK BERDAMAI DENGAN MUSUH-MUSUH ISLAM” UST IBRAHIM LIBYA


Dengan Alasan DAJJAL PAS pada seluruh bangsa hari ini…

"Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999.

Siapa golongan yang kemarok hendak berdamai dengan musuh Islam itu hari ini….tidak lain dan tidak bukan merekalah dikalangan pemimpin PAS termasuk pencipta Amanat DAJJAL yang sudah lupa AMANAT Ciptaan sendiri dan merosak perpaduan sesame bangsa seagama..

BukanNYA DAP!!! yang lebih bermaruah lagi berbanding PAS hari ini…tidak mencaci bangsa sendiri !!



Sikap kemarok PAS berdamai dengan kapiaq harbilah menjadi bapak segala punca utama kepada semua masalah dalaman yang melanda pembangkang sekarang.,termask PAS sendiri.

Mengapa Zul Nordin menunding jari pada DAP yang lebih berperinsip berbanding PAS itu sendiri.

Tanpa kemaroknya PAS berkerjasama dengan DAP masalah dalaman dan perbalasan sesame bangsa tidak seteruk melanda PAS dan pakatan hari ini.Lebih-lebih lagi pemimpin PAS yang merelakan diri mereka disundal oleh DAP kononya bersyukur dengan pendirian DAP kerana menyokong PAS hari ini.

Sebenarnya PAS itu sendirilah yang menjadi bapak segala “duri dalam daging” dalam bangsa hari ini….termasuk pada pakatan kapiaq harbi itu sendiri.

Mengapa menunding jari pada DAP yang lebih teguh berprinsip berbanding PAS hari ini.

Sikap kemaroknya kerjasama PAS dan DAP lah punca segala-gala kemungkaran dalam PAS dan pakatan kapiaq harbi hari ini.


Butakah seluruh penyokong dan pemimpin PAS termauk Zul Nordin terutama pencipta Amanat DAJJAL…yang Haram didalam PAS hari ini sudah bertukar halal ! yang kapiaq sudah bertukar Islam, yang kufur sudah bertukar beriman,yang beriman sudah menjadi kapiaq,penghuni neraka sudah bertukar menjadi penghuni syurga.

Hukum Allah swt sudah bertukar menjadi Agenda politik Dajjal mereka…ayat quran sudah boleh dijaja oleh kapiaq harbi untuk menjerat bangsa…rumah-rumah Allah sudah menjadi pentas politk untuk semua agama yang ada….

Apakah segala tindak tanduk PAS selama ini bukan menunjukkan PAS itu sendiri bapak segala “DURI” dalam pakatan kapiaq harbi yang ada….

Lupa atau "Bangang" kah seluruh seluruh pemimpin serta ulama PAS mee goreng dan mee segera yang ada…

Bukankah dalam tamrin di Memali sudah dikupas sejelas-jelasnya oleh Allahyarham Ibrahim Libya bertapa kapiaqnya mereka yang kemarok untuk berkerjasama dengan musuh-musuh Allah swt? Tulikah telinga pemimpin ulama PAS hari ini...atau sudah pekak? kerana terlalu kemaruk untuk berkuasa....


Mengapa Zul Nordin bagai baru tersedaq dari LENA….termasuk seluruh kepimpinan PAS yang turut menjadi “BUTA” mata dan hati PERUTnya…harapkan ilmu penuh didada akhirnya….BUTA PERUTnya MELEBIHI jahilnya bangsa!!!harapkan serban saja sebesar bakoi dikepala…!!

“SEKARANG INI MASIH UJUD GOLONGAN YANG MASIH HENDAK BERDAMAI DENGAN MUSUH-MUSUH ISLAM”

Siapa golongan yang dimaksud oleh Allahyarham Ibrahim Libya itu hari ini…

DAP ? UMNO ? PKR ? PSRM ? mereka tidak lain dan bukan PAS itu sendiri yang berkokok dan menyalak bagai Anjing hari ini.

Siapa menolak Hukum Ulama sendiri?Siapa menjadal Amanat sendiri?Siapa menolak Negara Islam hari ini? Siapa ingin beragenda dengan Kapiaq Harbi? Siapa Islam dan Kap[iaq hari ini….

Semuanya adalah bapak segala DURI iaitu PAS sendiri…mengapa perlu menunding jari pada DAP.

Siapa membuka pekong dan cabuk PAS selama ini…..

"Bukan sahaja dalam menifesto, dalam perlembagaan PAS sendiri memang tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah negara Islam, dia (DAP) boleh tengok sendiri dan baca perlembagaan itu." - Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 4 Ogos 2001.

Siapa yang kemaruk berkerjasama dengan DAP…..?? PAS atau alim Ulama dan barua-barua PAS itu sendiri?


DAP lebih berprinsip berbanding pemimpin ulama PAS hari ini….sedaqlah wahai sekutu kapiaq harbi hari ini…..kalianlah bapak segala DURI dalam perbalahan politik hari ini.

"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

Masih Islamkah seluruh pemimpin dan Ulama PAS termasuk pencipta amanat DAJJAL untuk bangsa hari ini berdasarkan Hukum Dewan Ulama PAS ini.

Masih mahu menunding jari pada DAP…?..

Butanya perut seluruh pemimpin kalian hari ini….!!

Sudah ada dalam takungan taik babi anda ingin menunding jari...perjuangan anda masih suci lagi…

Allahuakbar !! bangangnya puak-puak sekutu kapiaq harbi(PAS) hari ini!!

Menuduh DAP duri dalam politik sendiri….siapa yang berada dibawah ketiak DAP hari ini…

Siapa pula yang beranggapan “DURI” dalam danging itu hanya rebut dalam cawan kopi….

Allahuakbar…!! duri dalam danging diangap rebut dalam cawan kopi kapiaq harbi !!!!


Kapiaq harbi dianggap jemaah sendiri rumah Allah dan kuil sudah tidak dapat dibezakan lagi..ulama kapiaq harbi ciptaan mereka lebih mulia dari ulama bangsa sendiri…

Tersesat dan celarunya puak-puak kapiaq harbi ini dengan kuasa yang ada hari ini….

Mungkin yang menuduh DAP Duri dalam daging itu dulunya masih berjawatan serta kuat menyokong dan menjilat UMNO sewaktu menjadi pelajar diluar negeri .!!!

Waallahualam.

BUKANKAH MENOLAK SEKUTU DENGAN KAPIAQ HARBI ITU AMALAN PAS DARI DULU LAGI...TIDAK MASAKAN PAS SANGGUP MENGKAPIAQKAN BANGSA SENDIRI....

APAKAH PAS BARU TERSEDAR DARI MABUK KUASA HARI INI BAHAWA KAPIAQ HARBI(DAP)TIDAK PERLU BERKONGSI KUASA!..

BUKANKAH ULAMA PAS LEBIH ARIF DARI ZUL NORDIN HARI INI ...DAN SUDAH ADA DALAM HUKUM DEWAN ULAMAK MEREKA....MENOLAK SEKUTU KAPIAQ HARBI DAN HARAM BERKONGSI KUASA?

MASIH BANGANG LAGI KAH MEREKA BERTARAF ULAMA POLITIK KAPIAQ HARBI HARI INI ??

UNTUK SIAPA HUKUM ULAMA ITU DIJAJA...UNTUK MENIPU BANGSA ???




“Pakatan pembangkang tidak perlukan DAP

KUALA LUMPUR 9 Feb. – Ahli Parlimen Kulim Bandar Baharu, Zulkifli Noordin menegaskan, DAP tidak diperlukan dalam pakatan kerana parti itu menjadi punca utama kepada semua masalah dalaman yang melanda pembangkang sekarang.
Katanya, kes pusat penyembelihan babi di Kedah dan peletakan jawatan bekas Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang, Fairus Khairuddin sebahagian contoh tindak-tanduk DAP sebagai “duri dalam daging” bagi pakatan.

“DAP tidak diperlukan, malah ‘duri dalam daging’ kepada pakatan selain menjadi punca kepada masalah-masalah yang berlaku dalam pembangkang” http://www.utusan.com.

Komentar :

ada 0 comments ke “SIAPA DURI DAN SIAPA BARUA ANTARA PAS DAP?”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.