Tuesday, February 16, 2010

PENCIPTA AMANAT DAJAL BERFATWA LAGI !!


Tidak cukup dengan berarak, angkat sepanduk dan berselawat

Haram Jadahkah daily

KUALA TERENGGANU, 16 Feb: “Tidak cukup dengan sambut maulud setahun sekali, berarak, angkat sepanduk, berselawat, dalam masa yang sama kita tengok di hadapan mata kita, hukum-hukum Islam, perintah Allah Taala tidak diamalkan,” kata Presiden PAS- Awang Hadi


JIKA DULU SEBELUM BERSAMA KAPIAQ HARBI HUKUM DEWAN ULAMA INILAH YANG DI JAJA ….UNTUK MENIPU SEKELIAN BANGSA.

"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

BILA BERADA DALAM DAKAPAN KAPIAQ HARBI SURAH ALI IMRAN PULA MENJADI DANA POLITIK MEREKA…

“Menolong untuk memenangkan Islam, menang untuk apa, menang untuk memerintah, mendirikan kerajaan,” ujarnya yang menafsirkan ayat 81, surah Aali Imran berhubung perintah Allah tersebut”



Tidak cukup dengan bersekutu dengan kapiaq harbi mereka menghimpun segala bangsa dan agama berkumpul dalam kelab mereka lalu meredakan kalimah Allah untuk mereka dengan alasan putar belit mereka….

Tidak cukup dengan menafikan kan hak bangsa mereka menjunjung dan menjulang segala kapiaq harbi yang sanggup menyokong mereka….bersyukur pula pada yang esa kononnya …

"Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999.


Lihatlah bertapa dungu dan bahlolnya manusia yang kononnya penuh ilmu agama didada..!!

“Menolong untuk memenangkan Islam, menang untuk apa, menang untuk memerintah, mendirikan kerajaan,”… agar mereka terus kekal bersama kapiaq harbi memerintah negera..

Tidak cukup mendajjal Amanat dan hukum ulama sendiri dicipta diolah segala ayat quran dan surah yang ada untuk melindung dan menutup putar belit mereka.

Tidak cukup dengan berarak dan bertadbir berguling dijalan raya mereka mencipta berbagai-bagai amanat Dajjal untuk bangsa.

Inilah Politik pelawak sarkes yang sanggup menjadi bahan dan alat untuk orang lain mengaut keuntungan dan hanyut dalam tepukkan DAP.



Mereka menyalak dan berkokok tentang hukum,haram dan halal kapiaq dan munafik akhirnya mereka membogelkan kemunafikan diri mereka didepan bangsa.

Allhuakbar bercabangnya lidah mereka !! menipu dan memutar belit bangsa !

Dalam masa yang sama kita tengok di hadapan mata kita, hukum Islam, perintah Allah Ta'ala di tolak dengan alasan undi Cina dan India membantu memenangkan politik mereka..untuk apa,untuk menyangak kuasa…bersama siapa …segala kapiaq harbi yang menjadi sekutu mereka…untuk apa…memerintah negara bersama mereka


Tidak Haramkah mereka bersama kapiaq harbi berkongsi kuasa berdasarkan Dewan ulamak mereka…?

Tidak !! kerana hukum Allah ta'ala dan Syurga hak mak bapak politik depa punya !!

Inilah MAHA DAJJAL nya politik mereka….menipu sekelian bangsa!

Komentar :

ada 0 comments ke “PENCIPTA AMANAT DAJAL BERFATWA LAGI !!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.