Sunday, February 7, 2010

NIK AJIS SUDAH NYANYOK TAHAP KRONIK

BUBAR PAS SEBELUM ADA APA-APA RUNDINGAN..!ATAU UMNO JANGAN TERGIGIT LAGI DENGAN GELAGAT ANJING TERSEPIT.

PAS elok meneruskan perjuangannya bersama DAP…alang-alang mandi biar basah….!!Lagi pun perjuangan PAS menegak keadilan untuk Anwar belum selesai lagi.

KY,seluar panjang hitam dan sehelai T untuk Saiful belum disahkan lagi …rasuah,hadiah atau satu konspirasi politik bangsa sendiri?



Nik Aziz tidak perlu terburu-buru untuk mencadangkan rundingan bersama UMNO? PAS jangan cuba lari dari perjuangan bersama Anwar dan sekutu mereka hari ini.

Jangan men DAJJALkan perjuangan menuntut keadilan untuk Anwar setelah madu yang di hisab dan di jilat dari Anwar sudah mula merasai pait..

PAS jangan sesekali menjadi Parti Melayu Islam Jalang yang petama mampu bersekedudukkan dengan siapa saja bila tersepit dan terkapit…setelah PRU12 PAS menepikan Amanat Dajjal dan hukum Ulama sendiri .


Setelah PAS puas merasai nikmat di liwat oleh DAP selama ini mengapa perlu berpatah balik ingin berunding dengan musuh resmi yang kononnya menolak Islam selama ini.

Sudah selesaikah agenda mengislamkan dan mengulamahkan pemimpin kapiaq harbi oleh PAS hari ini.Atau sudah bersihkah PAS,PKR dan DAP dari gejala rasuah kronisme dan nepotisme yang diperjuangkan?

Sedarkah Nik Aziz UMNO sebuah Parti yang berasaskan pada perjuangan bangsa…sedangkan PAS sebuah parti yang tidak berdasarkan perjuangan bangsa.

Apakah kenyatan Nik Aziz ini satu mimpi atau satu kenyataan orang yang sudah tidak siuman lagi…atau kenyataan dari orang yang sudah nyanyok ?

Atau kenyataan Nik Aziz ini satu lagi muslihat dan tipu daya terakhir Politik Nik Aziz yang kian nazar…bahana dari sumpah pecah perut yang menimpa keluaganya

Atau Politik Nik Aziz sudah dilanda gelombang “MOKHTAR” yang kian punah !!
Atau PAS sedang termakan sumpah mujahid Memali atau Politik PAS sedang dimamah sumpah Amanat Dajjal dan dilaknat oleh hukum ulama sendiri.

UMNO seharusnya megangap kenyataan Nik Aziz ini tidak lebih dari daki politik kapiaq harbi!!

JikaAnwar diminta bertaubat oleh Karpal Singh. Kini PAS juga harus bertaubat kerana telah men DAJJAL amanat dan Hukum Ulama Sendiri jika ingin duduk berbincang dengan politik bangsa hari ini.



Oleh ASMA HANIM MAHMOOD
pengarang@utusan.com.my

KOTA BHARU 4 Feb. - Jika sebelum ini Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat begitu lantang menentang sebarang usaha mengadakan rundingan dengan UMNO, tetapi hari ini nada beliau berbeza sama sekali.

Bercakap kepada pemberita selepas menutup Seminar Pemikiran Islam Semasa - Pemakaian Kalimah Allah di sini, Nik Abdul Aziz mencadangkan Pas dan UMNO duduk semeja berbincang dan menamatkan perseteruan lebih 50 tahun antara kedua-dua parti dokongan orang Melayu itu.

Komentar :

ada 0 comments ke “NIK AJIS SUDAH NYANYOK TAHAP KRONIK”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.