Friday, February 5, 2010

LAGI PENYOKONG PKR KELUAR PAKATAN KAPIAQ HARBI….DIKEDAH !!

KEDAH SUDAH MULA DISERANG WABAK SAWAN MOKHTAR !

Lepas satu ..satu cabang dan ranting PKR patah dan tumbang serta tersungkur bagai dilanda puting beliong Mokhtar di kedah sewaktu Pas merasa lega dengan arus politik semasa…sebelum ini PKR Padang Serai salah satu kubu dan sarang PKR telah tersungkur menyembah bumi membawa kepada pengistiharan pembubaran..


Kini diikuti oleh Sik….

TAHNIAH KEPADA SELURUH PENYOKONG PKR KAWASAN SIK YANG AKAN MENINGGALKAN PERJUANGAN YANG PENUH TIPU DAYA DAN PUTAR BELIT TERSEBUT…DAN KEMBALI KEPADA PERJUANGAN BANGSA !!
Semakin kuat tekanan sekutu kapiaq harbi memfitnah perjuangan bangsa semakin ramai meninggalkan perjuangan yang penuh tipu daya dan putar belit ini di Kedah..


Selepas Padang Serai kini puting beliong Mokhtar melanda Sik…dan seterusnya mungkin dijangka melanda beberapa kawasan lagi di Kedah dalam masa terdekat ini….Insyaallah !!



Terbaru berita yang dapat dikutib di Kedah…terdapat beberapa kawasan lagi …penyokong-penyokong PKR dan PAS akan terus mengucapkan selamat tiggal pada perjuangan sekutu kapiaq harbi ini…




Moga-moga Sik bakal menjadi kubu kuat perjuangan menentang arus kebangkitan sekutu politk kapiaq sekali gus dapat memadam sejarah pakatan kapiaq harbi di Kedah.



Begitu juga dengan lain-lain kawasan... SIK akan menjadi pendorong arus kebangkitan rakyat menentang tipu daya dan putar belit politik sekutu kapiaq harbi di Kedah.

Insyaallah.!!

Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

Boleh habis satu Kedah kaaa...? Lingkup. Kita panggil Zulkifli Nordin ceramah? ok ka?

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.