Wednesday, February 17, 2010

FIRAUN KECIK CUBA SABOTAJ YB LUNAS ?


Benarkah ada pihak dan kumpulan tertentu yang tidak bertangung mahu sabotaj YB Radzi yang lompat Parti untuk menyerah borang keahlian UMNO pada Tun di Majlis Mersa Rakyat di Politeknik Sultanah Bahiyah Kulim baru-baru ini?

Apa pula kata pihak penganjur Majlis Mersa Rakyat Tersebut tentang kenyataan YB Radzi yang lompat Parti…!!


“Untuk makluman pembaca,pihak penganjur tidak tahu apa-apapun tentang YB.Radzi nak serah borang UMNO tersebut” http://onemsia.blogspot.com

“Siapa yang cadang atau suruh beliau menyerahkan borang kepada YABhg.Tun pihak penganjur tidak tahu menahu.”:http://onemsia.blogspot

Nampaknya kenyataan YB Radzi yang lompat Parti ini seolah-olah hidung tak mancung pipi tersorong-sorong…mengapa pergi tak dihalang datang tak di undang..tiba-tiba YB lompat Parti ini membuat kenyataan yang penuh dengan sandiwara..

“SAYA DIMAKLUMKAN ADA ORANG TERTENTU ADA KUMPULAN TIDAK BERTANGGUNG JAWAB AKAN MELAKUKAN KIANAT TERHADAP SAYA DI MAJLIS BERKENAAN DAN SAYA DINASIHATKAN AGAR TIDAK MENGHADIRKAN DIRI”

“SAYA KECEWA DENGAN SIKAP SETENGAH PIHAK YANG CUBA MELAKUKAN SABOTAJ WALAUPUN MAJLIS ITU DIHADIRI MENTAN PERDANA MENTERI”-YB RADZI.(BEBAS)

Jika pihak pengjur sendiri menafikan segala-galanya tiada tahu menahu agendanya.. pihak mana pula YB lompat parti kecewa?

Mungkin pihaknya sendiri yang masih managih janji yang belum dilangsaikan lagi oleh YB Radzi….yang cuba mereka cipta agenda peribadi …

MUGKIN "SEMALAM DI KUALA LUMPUR"..MENYIMPAN SERIBU RAHSIA !!

Atau apakah YB Radzi sendiri yang sengaja mencipta sandiwara untuk melingkupkan UMNO Padang Serai…atau ada pihak ke-tiga yang menagih janji yang belum dilangsaikan lagi oleh YB?


YB Radzi tidak sepatutnya mencipta sandiwara murahan bersama-sama kuncu-kuncunya yang boleh memburukkan UMNO bahagian Padang Serai..

Kerana Padang Serai bukan lagi pentas untuk calun bebas terutama anak luar mearaih simpati dalam PRU13 nanti...menipu rakyat dibumi Lunas.

YB Radzi sepatut memohon maaf kepada pihak penganjur diatas kenyataan yang dibuat agar UMNO bahagian Padang Serai tidak disalah anggap cuba merosakkan agendanya bersama UMNO.

Persoalan yang timbul dari agenda drama tanpa watak YB lompat parti ini.!!

KEMALANGAN APA YANG DIMAKSUDKANNYA AKAN BELAKU?
SIAPA YANG MENHUBUNGI YB RADZI?
SIAPA YANG MENGARAHKANNYA ?

DAN…..SIAPA MEREKA YANG DIMAKSUDKAN OLEHNYA......?
ADAKAH MEREKA FIR'UN KECIK YANG ADA DALAM PKR SEKARANG INI.. ?

MASIH ADA JUGAKAH FIR’UN KECIL DALAM AGENDA YB BEBAS DI LUNAS INI??

MUNGKIN JUGA FIR'UN KECIK ITU...

SAUDAGAR UNTA YANG SUDAH KAYA DENGAN AGENDANYA!! ..mengagih untung tidak samarata sesama mereka.


wassallam.

Komentar :

ada 0 comments ke “FIRAUN KECIK CUBA SABOTAJ YB LUNAS ?”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.