Thursday, February 18, 2010

DET KHALID SANGGAH KENYATAAN PELAWAK SARKES !!


“Bekas menteri besar Kedah Datuk Seri Mahazir Khalid menafikan kenyataan naib presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar bahawa perarakan Maulidur Rasul di negeri itu telah dibatalkan sejak zaman pemerintahan Umno.



Sebaliknya, Mahazir berkata, kerajaan Kedah sewaktu pentadbiran Umno, tidak pernah membatalkan majlis perarakan tersebut. http://www.malaysiakini.com
Mahfuz: Umno nak kucar kacir k'jaan PR

"Matlamat Umno nak kucar kacirkan kerajaan PR (Pakatan Rakyat) dengan menimbulkan suasana yang boleh membawa kepada keadaan huru-hara walaupun sampai kepada pertumpahan darah-Mahfus http://www.malaysiakini.com”

Bukankah kekuatan yang telah di janji oleh Allah swt itu..melalui Firmannya yang bermaksud demikian..!!! Wahai Pelawak Sarkes PAS !

“Tetapi bilamana ummat Islam tidak patuh,tunduk kepada peraturan Allah Swt yang ditetapkan itu Allah “TIDAK” pernah berjanji untuk memberi kemenangan kepada mereka”



Hari ini PAS sudah hilang kekuatan..bukan kerana UMNO yang Thonghut itu…apa kuasa yang UMNO ada berbanding PAS yang lebih dekat dengan pintu Syurga?

Dari belum bertitle Dato, hingga bergelar Dato, masakan Firman dari Allah tidak mampu difahami..allhuakbar jahilnya puak-puak sekutu kapiaq harbi ini…!!

Bukankah ini janji Allah ta’ala…bukan janji manifesto PAS yang sanggup menipu bangsa setalah diberi kuasa oleh Allah swt..

Dan bukan kuasa dari sekelian undi cina dan India hingga PAS sanggup menolak Hukum Allah ta’ala kerana undi mereka!!!

Ini janji Allah swt pada orang Islam…bukan janji kapiaq harbi atau Makal sakthi. ATAU Hukum Amanat Dajjal untuk menipu bangsa sendiri.

Bukankah kucar kacirkan yang belaku dalam kerajaan PR (Pakatan Rakyat) hingga menimbulkan suasana yang boleh membawa kepada keadaan huru-hara dan hancurnya politik PAS…itu adalah satu janji Allah pada mereka yang engkar dan beretorik dengan hokum selama ini..


Siapa yang menolak Hukum Allah swt dengan alasan Undi Cina dan India, itu lah undi yang memenangkan PAS dalam pilihan Raya… sekali gus menafikan sokongan dari bangsa dan penyokong sendiri.

Siapa pula menafikan sekeras-kerasnya hak perjuangan Islam selama ini dalam perlembagaan sendiri pada DAP?


Masih patuh kah pemimpin PAS pada Hukum haram dan halal hari ini?

Sudah berapa banyak primis arak ,judi,maksiat yang haram dan halal telah di sita DAN dihapus serta telah dilenyapkan dibumi Islam sejak PAS memerintah Kedah ? untuk buktikan PAS lebih Islam dari UMNO hari ini?

Bukankah sebelum ini pemimpin PAS sendiri pernah berjanji pada Allah swt di depan sekelian bangsa yang menyokong perjuangan mereka bahawa..

“PAS akan melaksanakan Islam disegenap bidang dengan memberi contoh MADINAH yang kononnya berjaya melaksana Islam.(Ruj: Komen PAS kawasan Jerlun) .Tidak cukup dengan madinah Belanda pula kononya kedah di murtabatkan..



Lalu PAS dengan tegas berkokok dan menyalak dan berjanji lagi akan menegakkan maaruf dan menghapus mungkar”

Pada singa PAS yang bijak menyalak,bekokok serta bijak menunding jari… sila semak kembali janji kalian pada bangsa dalam pilihan raya yang lepas.

Atau rujuk komen dari penyokong PAS sendiri dikawasan Jerlun…
Itu belum komen dari penyokong UMNO serta lain-lain penyokong parti pada pemimpin PAS Kedah yang belidah biawak hari ini.

Mengapa perlu berkokok dan menyalak tentang Isu perarakan Maulidur Rasul yang kononnya Kedah telah dibatalkan sejak zaman pemerintahan Umno.


Mengapa arak,tuak, judi,anjing dan babi serta berbagai lagi aktiviti maksiat yang tidak pernah diharamkan oleh UMNO sejak dulu..tidak diharamkan oleh anjing-anjing PAS yang bijak menyalak hari ini?
(Ruj: Perkataan Anjing dalam komen PAS kawasan Jerlun terhadap UMNO/bangsa melayu)

Ayoh !! Bravo !! sekelian pemimpin PAS serta anjing-anjing PAS termasuk singanya sekali bangun haramkan judi, tuak,arak, anjing dan babi dibumi kedah dibawah kepimpinan ulama hari ini!!


Mengapa isu perarakan Maulidur Rasul setahun sekali yang di salak bagai anjing yang buruk kepala…?

Jangan memuakkan bangsa dengan salakkan sial, yang hanya menganggu ketenteraman bangsa?

Sejak bila PAS perjuangkan perarakkan maulidul Rasul yang kononnya telah diharamkan oleh UMNO?

Inikah agenda perjuangan PAS selama 50 tahun ini sekadar untuk menghalalkan perarakkan setahun sekali saja hingga sanggup mengkapiaqkan bangsa ???



Setahu GMC selama ini PAS hanya JUARA berarak berdemontrasi jalanan berguling diatas jalan bersama kopiah dan serban diatas kepala beraksi didepan seluruh bangsa menunjuk inilah jaguh mujahidin Islam yang PAS ada!!

Semata-mata untuk menagih kuasa BUKAN untuk melaksana HUKUM Allah Ta’ala …mengalahkan perarakkan Deepavali di Batu Cave saja.


Dan yang terkini TIDAK pernah lagi tercatit dalam sejarah PAS sebelum ini!!.

Pemimpin PAS sanggup berarak bersama bangkai yang tidak pernah ujud dalam sejarah perjuangan pertubuhan ulama sebelum ini yang selama ini menolak dan haram samasekali PAS berkongsi kuasa bersama kapiaq harbi...!!


Masakan sampai ketahap hari ini PAS sanggup berarak..dan tertegak bersama bangkai kapiaq Harbi kerana UNDI kapiaq Harbi?

Hari ini masih layakkah PAS menabik dada perjuangan mereka berlandaskan quran,hadith dan sunah…dan layakkah mereka berkokok dan menyalak untuk menegak maaruf mencegah mungkar....!!

Pooooo dahhhh!!! Mahfus !


Walaupun tidak menyangak rasuah dan duit rakyat..tetapi sanggup menipu Hukum Allah ta’ala..menolak Hukum kerana undi ...sanggup mendajjal hukum ulama sendiri.

Tercegat bediri didepan bangkai kapiaq harbi?

Masih layakkah PAS menabik dada merekalah penjaga pintu syurga dan menghukum bangsa ke neraka?

salam 2 all...PAS 4 all.retorik menipu bangsa!!

wassallam.

Komentar :

ada 0 comments ke “DET KHALID SANGGAH KENYATAAN PELAWAK SARKES !!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.