Friday, February 26, 2010

BLOGGER GOBLOK ? CILAKO ! CILAKO ! CILAKO !


SIAPA SI GOBLOK…. KETUA PENERANGAN UMNO MALAYSIA?

http://medan-info-kita.blogspot.com
http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com

“Apapun ucapan tahniah aku ucapkan kepada seluruh pemimpin umno bahagian subang yang mengiktiraf bloger jalanan macam kami. kepada yb dato ir muhammad bushro dan dato zein isma ,terima kasih-http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com


SELEPAS KENYATAAN ULAMA SLIPAR BAHAWA PENULIS BLOG CILAKO !! CILAKO ! CILAKO !

MENTERI PERANAKKAN JAWA ANAK KELAHRAN JOHOR DIBAWAH PAYUNG UMNO PULA MENGELUARKAN KENYATAAN BLOGGER-BLOGGER GOBLOK !

SYABAS AHMAD MAZLAN YANG GOBLOK DIATAS KENYATAAN SENDIRI !!
YANG GOBLOK ANDA !!

BUKAN KAMI PARA BLOGGER-BLOGER YANG TIDAK PERNAH MENGEMIS SIMPATI DARI ANDA DAN MENGEMIS UNDI DARI BANGSA DENGAN SEKILO GULA !!


GMC ULANGI …

KAMI TIDAK PERNAH MENADAH SIMPATI DARI ANDA !!

KAMI BUKAN PENAGIH UNDI BANGSA DENGAN JANJI-JANJI YANG AUTA !
KAMI BERSUARA UNTUK MENYEDAR BANGSA KAMI “ MELAYU”

YANG DITIPU OLEH BANGSA SENDIRI SEPERTI ANDA YANG BIJAK MENUNDING JARI MENUTUP GOBLOK SENDIRI !!

TIDAK MASAKAN UMNO TERSUNGKUR DALAM ARUS TSUNAMI??? ITU GOBLOKNYA SEGELINTIR PEMIMPIN UMNO MACAM DATO’ INI…


KAMI BERBLOG UNTUK MEMBUKA MINDA BANGSA KAMI YANG ANDA TIDAK MAMPU MENCELIKKAN MATA MEREKA KERANA TERLALU BANYAK AUTA !!….

DAN KAMI BUKAN BLOGGER UPAHAN UNTUK MENGAMPU DAN MENJILAT AGENDA POLITIK PERIBADI ANDA !!

KAMI MEMBELANJA SETIAP SEN DARI KERINGAT KAMI… DAN KAMI BUKAN BANGSA YANG BIJAK MENADAH PADA POLITIK BANGSA UNTUK MENANGGUNG KOS PERIBADI ANAK PINAK KAMI …MAUPUN KEPADA ANDA YANG BERTARAF MENTERI HARI INI.


DAN KAMI JUGA BUKAN BANGSA YANG MENAGIH SIMPATI DARI UNDI BANGSA KAMI. DANA KAMI BUKAN PENAGIH PROJEK ANUGERAH ANDA…ATAU MENGEMIS DARI POKET MENTERI MELAYU SEPERTI ANDA !

KERANA ANDA BUKAN MENTERI YANG DAPAT MEMBANTU BERSUARA BERSAMA KAMI DAN BANGSA.... DARI CARA NADA ANDA BERSUARA PADA BLOGGER-BLOGER GOBLOK YANG MEMBANTU POLITIK YANG MENYUMBANG REZEKI PADA ANDA HARI INI!!


UNTUK PENGETAHUAN ANDA SEBAGAI MENTERI PERANAKAN JAWA KELAHIRAN JOHOR MERANGKAP KETUA PENERANGAN UMNO MALAYSIA YANG BERJAYA MENJADI PEMIMPI PADA SELURUH DARAH PERANAKKAN MELAYU SEPERTI KAMI BLOGGER-BLOGER GOBLOK INI!!

PEPATAH MELAYU ADA BERKATA….LAJAK PERAHU BOLEH BERPATAH.. LAJAK CAKAP SELURUH POLITIK BANGSA TERTIARAP….

JIKA KAMI TERUS MEMILIKI DAN MENYIMPAN MENTERI SEPERTI KAMU !!

GMC ULANGI…JIKA KAMI TERUS MEMILIKI ,MENYIMPAN DAN MEMPERTAHANKAN MENTERI SEPERTI ANDA TERUS MEMIMPIN BANGSA!!



Sedarkah Ahmad Mazlan bahawa blogger-blogger goblok seperti yang anda kata iNIlah yang sedikit sebanyak membantu blogger-bloger pengampu dan penjilat UMNO yang ada dalam pasaran kaki lima bangsa hari ini agar dapat menyedar dan membuka minda bangsa yang sudah lama terlena dan terlentok dengan sehelai pelikat,sekarung beras,sekati gula sebungkus kopi …..pemberian anda untuk membeli undi bangsa !!

Murahnya politik anda jika mau dibandingkan dengan pengorbanan BANGSA memilih anda menjadi Menteri mereka hari ini !!

GMC ulangi…. blogger-blogger pengampu dan penjilat UMNO dalam pasaran kaki lima bangsa hari ini hanya mampu bersandiwara atas lakunannan anda Segelintir rkan-rakan anda .yang terhegeh-hegeh dengan sehelai pelikat,sekarung beras,sekati gula dan sebungkus kopi untuk memancing dan membeli undi bangsa !


Sedarkah Ahmad Mazlan….. Blogger-bloger pengampu dan penjilat agenda Politik yang anda sedang naungi sekarang ini BUKAN ! medan untuk kami dan bangsa dapat menumpang membuka minda …

Blog anda tidak lebih dari medan blogger pengampu dan penjilat lakunan pemimpin seperti anda semata-mata !!

Sebenarnya Ahmad Mazlan dan warga UMNO seluruh MALAYSIA.

Hari ini Rakyat dan bangsa melayu sudah jelak dan jijik dengan agenda bermuka-muka segelintir pemimpin lebih-lebih lagi seperti anda.

Sedarkah anda Ahmad Mazlan bahawa Blogger-blogger GOBLOK bertaraf kaki lima inilah yang banyak membantu menyedarkan kami dan seluruh penyokong-penyokong sekutu kapiaq harbi yang meninggalkan perjuangan yang membawa UMNO tertiarap ke logkang dalam PRU12!!

INI yang sepatutnya anda bersuara melawan mereka…bukan blogger-blogger goblok yang menjadi sasaran agenda anda untuk bermuka-muka !! arus kebangkitan mereka anda tidak mampu bersuara selain menunding jari pada blogger goblok yang terhegeh membela anda !!

Eloknya anda saja mengepalai perjuangan mereka..!!!KERANA Mereka lebih berani bersuara dari anda yang kononnya bergelar hang tuah bangsa banyak bersandiwara….!
Poooodah !!


Sedarkah DatO’ segelintir blog-blog umno masih lagi bijak mengampu dan membodek pemimpin seperti ANDA sekali gus menjijikkan lagi bangsa dan rakan yang masih berada dalam politik sekutu kapiaq harbi hari ini.

Hari ini rupanya bangsa masih lagi berdepan dan memiliki pemimpin spesis mereka yang sedang memimpin bangsa…..!!!

Mungkin Dato’ menganggap UMNO itu hak mak bapak suku-sakat DATO’…bukan hak seluruh bangsa seperti kami para blogger blogger goblok yang Dato’ kata yang mungkin lebih mulia dan iklas dari perjuangan DATO’…tidak mengharap sesen dari politik bangsa seperti DATO’!!

GMC ulangi UMNO dan pemimpin setaraf DATO’ tidak mampu dan layak menyedarkan kami …..yang terjebak dan terjerat dalam politik sekutu kapiaq harbi hingga membawa UMNO tersebam dan tersungkur dalam tsunami bari-baru ini…

Lebih-lebih lagi pemimpin seperti Anda wahai Ahmad Mazlan….kerana ucapan kamu dusta..perbuatan kamu bermuka-muka…perjuangan kamu melebihi perut dari bangsa,tuduhan kamu hanya pembuka agenda politik bermuka-muka kami sudah masak dengan lakunan pemimpin spesis anda!!!


Kerana kami Bloger-bloger Goblok bertaraf kaki lima ini mampu bersuara hingga kelubang telinga setiap bangsa berbanding anda yang berkokok diatas pentas dan sesekali bertermu bangsa !!!

Kerana kami kaya dengan masa bersama bangsa berbanding anda yang fakir dan miskin dalam memberi masa untuk bertemu mereka…hanya datang dan turun sekadar untuk melengkap KPI saja, itu pun atas agenda bangsa kami juga!!

Hari ini kami bukan lagi pembakar kelambu seperti dulu!!!….tetapi kami pemburu nyamuk bangsa seperti kamu !!


Sudah berpuluh-puluh tahun kami sudah biasa dan bersedia dan sanggup berselimut dengan kemiskinan berbanding ANDA…samada kami memihak pada umno maupun memihak pembangkang hari ini kami mampu menerus hidup jua ,…. wahai Ahmad Mazlan menteri yang GOBLOK !!!

Cuma kebangkitan kami Blogger-blogger GOBLOK ini bukan untuk mencari nama serta jawatan dan mengemis pujian dari anda….kerana kami juga ada tugas kami untuk bangsa kami…kami bukan pemburu KPI untuk mengekal jawatan Menteri seperti anda.



Kami bangkit kerana kami sayangkan bangsa kami !
Kami bagkit kerana kami yang menyungkurkan politik bangsa kami kerana anda!!
Kami bangkit kerana kami diperbodoh oleh pemimpin yang gila kuasa…dan bijak bermuka seperti anda !
Kami bangkit kerana UMNO tidak mampu melawan arus yang kami cipta !!Kerana Anda dan suku sakat UMNo masih lena terlentok dengan jawatan yang ada.
Kami bangkit kerana kami sedar kesilapan kami pada bangsa tetapi BUKAN pada ANDA !!
Kami bangkit kerana kesedaran kami bukan gula-gula agenda Anda…!!!
Kami bangkit untuk mengejutkan bangsa yang sudah nyenyak terlena angkara sandiwara anda…..
Kami bangkit bukan untuk mengemis simpati dan menagih jawatan dari anda !!
Kami bangkit bukan untuk mencari nama ,pangkat, gelaran dan jawatan seperti anda.
Kami bangkit untuk bersuara pada bangsa kami melayu !! bukan bangsa Kedah Belanda yang sudah menjadi kayu…pemukul kepala bangsa... itu juga angkara anda!!

Kami bangkit kerana bangsa,agama kami dan bukan bangkit kerana KETUA PENERANGAN UMNO MALAYSIA yang anda menjawatnya….

Siapalah ANDA pada kami……! Cuma Menteri se GOBLOK blogger-bloger setaraf kami juga….tanpa rakyat siapakah ANDA hari ini…!!!

Kami Cuma rakyat jelata termasuk blogger-blogger Goblok yang membantu untuk menyedarkan bangsa kami…bukan untuk mengampu dan membodek anda sebagai menteri atau KETUA PENERANGAN UMNO MALAYSIA hari ini !!

Walaupun kami sekadar tukang pemangkah undi 5 tahun sekali
untuk suku sakat anda menjadi menteri


Tapi bukan untuk anda menghina usaha kami yang tidak pernah menagih simpati sesen pun dari anda….untuk menyedarkan bangsa kami hari ini setelah tangan kamu melingkupkan POLITIK bangsa hari ini !!

Ini urusan kami dan bangsa kami dan bukan urusan Menteri setaraf kamu hari ini…tugas kamu untuk terus menyakinkan bangsa yang terlena dan masih tinggal sisa-sisa untuk menyokong politik bangsa !!! angkara tangan-tangan anda sendiri…bukan angkara kami blogger-blogger goblok yang kamu menunding jari !!

Dan bukan urusan anda untuk memuji dan mengeji usaha kami !!kami bukan blogger-bloger pecacai dan upahan mengemis DANA dari anda hari ini..kami bersuara tanpa harga !! percuma !! tanpa menegemis sebarang projek dari anda !!


PADA UMNO dan Dato’ Sri Najib ambilah langkah dan jejak TUN Mahathir bersihkan pertualang –pertualang serta musang berbulu ayam yang boleh mengakibatkan bangsa terus membenci pada politik bangsanya sendiri hari ini angkara pemimpin seperti ini!!!!

Hari ini bangsa kian sedar dan berjinak dibawah kepimpinan Dato” Sri jangan kerana nila setitik merosak sekawah susu untuk bangsa meneguk hilangkan dahaga !!!


Pada Ahmad Mazlan….berfikirlah sebelum berbicara..kerana rakyat sudah bijak menilai pemimpin yang bermuka-muka…jangan sekarung umpan habis diperaga akhirnya politik bangsa lingkup binasa !!

Yang rugi bukan anda tapi kami rakyat jelata…..!!!

Maaf Dato’… GMC hanya penarik beca di kota Melaca!!

Bersuara bagi pihak Blogger-bloger Goblok yang mampu mencelikan mata seluruh bangsa berbanding dengan pemimpin UMNO termasuk Dato’ yang masih berseloka sewaktu Anwar beraksi jebat menderhaka menyepak politik bangsa !!!

MOGA-MOGA PERKASA MENJADI POLITIK PILIHAN BANGSA !!


Wassallam.

Komentar :

ada 0 comments ke “BLOGGER GOBLOK ? CILAKO ! CILAKO ! CILAKO !”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.