Sunday, February 7, 2010

BIARKAN SIVAJI TERJUN DENGAN LABU-LABUNYA....

Tahniah YB Sik dalam kekalutan Sivaji The Boss dan politik PKR yang cuba meraih sisa-sisa simpati untuk melindungi isu Ke LIWAT annya.

YB Sik pula mengintai peluang dan ruang ...Sibuk menerima borang keahlian UMNO dari penyekong-penyokong tegar PKR dan PAS…yang mula meninggalkan Parti yang penuh dengan putar belit dan tipu daya selama ini.





Yang tinggal hanya saki baki yang tidak perlu dikutip dan dipungut lagi oleh UMNO lagi untuk dijadikan benih dan baka untuk dimuziumkan pada anak bangsa di satu masa nanti agar ia tidak pupus begitu saja !!

Tahniah YB Sik !!



Sana sini poster dan sepanduk Sivaji The Boss dari watak Rajnikanth ,pelakon macho dan popular filem Tamil diusung.Ini dikatakan untuk membakar semangat penyokong kaum India di negara ini yang ramai gilakan Rajnikanth.

Malah Anwar pernah berkata di satu ceramah yang dihadiri ramai orag India beliau adalah seperti ‘ Sivaji The Boss” yang memerangi system korup negara ini.

Maka tidak hairanlah Anwar tampil dengan gaya Sivaji The Boss pada hari Selasa dan Rabu lalu bila perbicaraan kes liwatnya bermula di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur. http://www.agendadaily.com


Dan begitu juga di Kedah di sana sini terutama di Sik penyokong-penyokong PKR sedikit demi sedikit sudah mula meninggalkan perjuangan Sivaji The Boss... lakunan anak kelahiran Tok Kun Bukit Mertajam dan kuncu-kuncunya...yang sedang sibuk meraih sisa-sisa simpati dari penyokong2 upahan...agar dapat maraih simpati bangsa !!

Tetapi segala-ganya sudah terlambat nasi sudah mula menjadi bubur...pekong sudah mula berbau cabuk..busuk dan hanyir !!



Terbaru di Sik Kedah anak-anak muda AMK sudah mula menyerah borang kepada YB Tajuddin untuk menyertai UMNO sekagus membubarkan cabang dan ranting PKR yang ada !!



Begitu juga dengan penyokong-penyokong PAS yang sudah mulai sedar dari lamunan Amanat Dajal dan hukum Ulama ciptaan sekutu Sivaji selama ini sudah pun mula meninggalkan perjuangan sekutu kapiaq harbi ini.

Pada YB sik..teruskan perjuangan anda....

Dan tidak lupa juta jutaan tahniah GMC ucapkan pada seluruh penyokong-penyokong PKR da PAS yang sudah kembali ke Panggal jalan meninggalkan perjuangan yang Maha Putar belit dan kafir ini.

Dan tidak lupa juga pada seluruh rakan-rakan Blogger yang membantu menyedarkan bangsa mendedah kepincangan parti sekutu kapiaq harbi selama ini.

Tahniah blogger2 Anti PKR dan PAS...diseluruh tanah air terutama GAP.

Kesedaran kalian meninggalkan Politik putar belit PAS dan PKR menjadi kebangaan kami seluruh Blogger Anti PKR dan PAS ..demi bangsa dan Agama !

Akhir sekali biarkan si LUNCAI terjun dengan Sivajinya…

wassallam !!

Komentar :

ada 0 comments ke “BIARKAN SIVAJI TERJUN DENGAN LABU-LABUNYA....”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.