Tuesday, February 23, 2010

ASSALLAMUAKAIKUM MB !!! AMBOI SEGAK ..NO , ARI NEI…!!


Hari nei ni Azizan Razak buat lagi kenyataan …tapi dalam nada amaran !!
Dengan wajah yang tersipu-sipu malu…manis dan berseri lebih daripada selalu!
Tahniah pada juru Foto yang ambil gambar MB Kedah Belanda kali nei .. lebih kacak dan bergaya lebih dari selalu…

Nei…!!! baru ada aura sebagai MB Kedah sejahtera naungan Kedah Belanda yang tolak hukum allah ta’ala…kacak dan nampak lebih muda…bukan setakat mak-mak janda,, anak dara pun boleh tergoda tengok gaya senyum simpoi MB PAS la..!!

Tapi Awas Ust Azizan…. yang lama pun kena gabuih-gabuih juga ..!!! Takut depa naik gila…tengok MB Kedah Belanda koi dok bergaya …

Rakyat Kedah saja koi dok merana…kerana ekonomi Negeri tak menjana janji pilihan raya dah tak boleh pecaya…semua pembohong belaka !!
Bukan setakat itu saja sila baca komen dari puak-puak dia…



“ Ucapan dan kenyataan media Menteri Besar dan Exco-Exco banyak dilaporkan oleh akbar/TV arus Perdana berkisar isu ekonomi.Rakyat di kampong sebenarnya menunggu berita yang berkaitan dengan kebajian mereka.Mereka nak dengar dan Nampak pemberian bantuan kepada fakir miskin,Ibu tunggal,anak yatim,baiki jalan-jalan kampong,baiki surau dan seumpamanya”(PAS KAWASAN JERLUN)

“Rakyat umumnya melihat bahawa tidak ada perbedzaan dari aspek PELAKSANAAN ISLAM diantara sewaktu PAS diperintah oleh BN yang toghut dan PAS yang berjuang atas landasan Islam” (PAS ALOR SETAR)




Hari ini Azizak Razak gempaq pula sekelian rakyat jelata temasuk sekali penyokong-penyokong dia. Kononnya sapa tak bayar cukai dia kenakan denda…nada dia nampak cukup tegas.

Tapi tidak la setegas dia dengan DAP..yang minta PAS buat kandang babi, dan menurun balik kuota perumahan untuk Bumi,temasuk jangan dok haram judi…takut puak kapiaq harbi ni tak sokong dia lagi!!


Dalam diam Azizan Razak selesai melalui ribut dalam cawan kopi dapatlah dia menutup mulut DAP,kuota melayu dia tolak ketepi macam dia menolak hukum haram judi !!!
Itulah dia Azizan Razak Kedah Belanda…yang hanya ada jawapan… “saya tak tau pa..pa..!! ada bukti bawa mai…!!!

“ALOR SETAR - Kerajaan Negeri akan mengenakan denda kepada pemilik tanah yang tidak membayar premium cukai tanah, dan jika bayaran itu tertunggak sehingga tahun berikutnya, pemilik tanah itu akan dikenakan penalti. http://www.sinarharian.com.my

Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak berkata, tindakan tegas terpaksa diambil berikutan Kedah kini berdepan dengan masalah tunggakan cukai tanah yang tinggi, iaitu melebihi RM104 juta”

Komentar :

ada 3 comments ke “ASSALLAMUAKAIKUM MB !!! AMBOI SEGAK ..NO , ARI NEI…!!”
Unknown said...
pada hari 

susah nak komen la ni...blog baru

Unknown said...
pada hari 

bro tolong check balik..susah nak post komen...aku hack baru boleh

Anonymous said...
pada hari 

Terima kasih diatas Info Sdr! maaf diatas kesulitan dan kesudian menggalkan komen.

Insyaallah saya akan cuba pebetulkkan.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.