Friday, November 13, 2009

UMNO PADANG SERAI BUKAN SETAKAT BERDEKUR LENA...MUNGKIN SUDAH MAMPUIH !






PKR BAHAGIAN PADANG SERAI TELAH PUN DIBUBARKAN MENGIKUT AKTA PERTUBUHAN 1966.MELALUI PEKELING YANG DIHANTARKAN KEPADA PIHAK-PIHAK YANG TERTENTU DALAM PKR PADANG SERAI.

Mengikut akta pertubuhan tersebut ..tiada boleh lagi ADA sebarang aktiviti politik dijalankan atas nama Bahagian pertubuhan yang sudah dan telah di bubarkan mengikut Akta Pertubuhan 1966 tersebut…termasuk menganjur sebarang ceramah politik…

Apa pula jadahnya dengan AMK PKR Padang serai yang akan menganjur ceramah politik mereka pada 14 Nov ini?Kononnya ceramah tersebut mendapat kelulusan pihak yang bertaggung jawab….macammana pula dengan akta pertubuhan yang melarang dan mencegah sebarang aktiviti Bahagian Pertubuhan yang sudah dibubarkan..

Pada Pegawai Jabatan Pendidikkan yang bertanggung jawab dijemput hadzir untuk melihat sendiri aktiviti guru anda yang terlibat dalam menjayakan ceramah politik tersebut…tidak payah terhegeh-hegeh untuk mencari bukti-bukti dan nas-nas yang kukuh..dari pihak pemimpin bahagian umno yang bahlol lihatlah dengan mata dan kepala anda sendiri…ambillah gambar sepuas-puasnya..ambillah bukti semahunya..

Pada UMNO Padang serai lenalah sepuas-puasnya…selagi bangkai masih ada….

PERSOALANNYA SEKARANG..SIAPA YANG LEBIH KEBAL ANTARA AKTA PERTUBUHAN 1966…ATAU INDIVIDU-INDIVIDU YANG MASIH BERGIAT CERGAS DALAM BAHAGIAN PERTUBUHAN YANG SUDAH SAH DIBUBARKAN SEPERTI BAHAGIAN PKR PADANG SERAI…YANG AMK NYA MASIH BEBAS MENGIMPOT DAN MENGANJUR CERAMAH-CERAMAH POLITIK ATAS NAMA BAHAGIAN PKR YANG SUDAH SAH TELAH DIBUBARKAN HARI INI.

Komentar :

ada 6 comments ke “UMNO PADANG SERAI BUKAN SETAKAT BERDEKUR LENA...MUNGKIN SUDAH MAMPUIH !”
PUTRA MERDEKA said...
pada hari 

salam bro,
itu lah masaalah nya umno, sesetengah gagal dalam emmimpin bahagian dan menggerakkan jentera untuk memenangi hati rakyat
jom pergi kejut depa

Anonymous said...
pada hari 

salam.Setuju !

Terutama UMNO pdg serai yang masih berdengkur...mungkin mereka tidak merasai apa yang rakyat rasa kerana mereka masih kekal memiliki dana.
Menang atau kalah pada mereka sama..kerana kuasa masih menjadi miliki mereka.

Anonymous said...
pada hari 

SLM BRO..UMNO NI NAK KEnE JERKAH BARU NAK BUAT KEJE. TP BIASE LA..PICK-UP MCM SIPUT!. KLU MCM NI LA GAYANYE, X PAYAH SUSAH2 BERKEMPEN PRU13. BAGI JEK BULAT2 KT PAKATAN KEPARAT ABIS CITER!

Anonymous said...
pada hari 

salam. Bro Jeffy

Entah lah kita saja yang nampak bersungguh2 tapi puak2 ni rasa mcm selesa dengan situasi hari...entah bro.Apakah perlu bloger ngadap najib?

MK IV said...
pada hari 

kita serupa....kita serupa....

pada det kalau bahagian yang berdengkor boleh la dimaafkan kan, tapi di tempat det bukan bahagian je yang tido, negeri pun berdengkor sekali...

nasib... nasibbb....

Anonymous said...
pada hari 

SALAM.
Betul tu bro Det...apa beleh buat,kita mampu setakat ini saja bro det !

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.