Monday, November 16, 2009

PAS SEMAKIN PANAS BAGAI SAAT ATATURK MENERIMA HUKUMAN DARI ALLAH SWT.







AZIZAN RAZAK DENGAN MENATU PENAKANNYA PULA DI KEDAH.

.……apabila menantu penakan Azizan Razak Menteri Besar Kedah Hj Muhamad Sobri Bin Osman pula di nobatkan menjadi Director Kulim Golf Resort serta Boss besar di Kulim Hi-Tech dengan melongkangkan Dato’ Sukri secara berhemah ala PAS…jika di Kelantan Nik Aziz dengan menantu UMNO berjawatan CEO, di Kedah menantu penakan MB Azizan Razak pula dengan jawatan pentingnya.

” GEMPAR LAGI MENGGEMPARKAN!

Menantu Nik Aziz iaitu Mohd Ariffahmi Abd Rahman yang juga CEO Perbadanan Menteri Besar Kelantan ialah AHLI UMNO BAHAGIAN MACHANG bernombor KEAHLIAN 2666057-Sumber dari Blog Depa Kata.”

PANAS LAGI!!!...menantu Nik Aziz didakwa rancang guling Haji Hadi.. Janganlah penipuan dibela dengan penipuan-Agenda Daily

"Apa yang berlaku hari ini hanyalah hujah-hujah bahawa kenapa nak cari salah PAS bila UMNO yang lebih korup? Kenapa cerita pasal tajaan ke Mekah bila pimpinan UMNO di taja ke Disneyland. Bukan saya yang membandingkan semua itu."-Kickdefella

Inilah padah dan natijah bila PAS di makan sumpah “AMANAT DAJAL HADI” dan Sumpah oleh “BUMI MEMALI”…PAS bagai dirasuk jembalang kavadi membinasa dirinya sendiri…kini PAS sedang membogelkan Politik “ISLE” bersama kapiaq Harbi..OP!! OP ! Kapiaq Quraish kerana pemimpinnya memerintah ala- Nabi-nabi…Allahuakbar !!



Terbukti PAS juga tidak kurang “DAJAL”nya berbanding UMNO yang kononnya mengisi kroni-kroni dikalangan anak-pinak serta suku sakat mereka memegang jawatan-jawatan penting….dalam perbadanan kerajaan Negeri..termasuk hal-hal rasuah dan hadiah yang kononnya menjadi agenda pokok perjuangan PAS berpelok dan menghalalkan kapiaq harbi bersama mereka hari ini.


Terbukti segala cabuk dan tembelang PAS bila diberi kuasa .PAS hari ini sanggup meneranjang mana-mana pihak dan mengantikan dengan kroni-kroni yang terdiri dari darah daging serta suku sakat mereka yang mempunyai hubungan dengan pemimpin tertinggi negeri menjawat jawatan tertinggi demi untuk survival politik “DAJAL” bukan untuk survival bangsa serta rakyat.

Apa yang belaku pada Dato’Sukri Kulim Hi-Tech, dan Kickdefella, serta pada segelintir rakyat marhaen dan tidak terkecuali pada segelintir pemimpin PAS sendiri sudah cukup membuktikan “KEZALIMAN” yang telah dilakukan oleh segelintir pemimpin PAS yang kononnya berjuang diatas Prisip Islam melalui slogan “KEDAH SEJAHTERA NIKMAT UNTUK SEMUA” hanyalah sekadar retorikal politik”DAJAL” mereka.

Cuma segala pekong dan cabuk segelintir pemimpinPAS di Kedah hari tidak sampai menerjah lubang hidung rakyat.Kerana bau cabuk dari bangkai tersebut dapat ditutup melalui serban dan jubah yang dipakai.

Tetapi masakan bangkai “BABI” dapat ditutup dengan sepasang slipar jepun cabuk Nik Aziz? Akhirnya bau bagkai menerjah juga ke lubang hidung bangsa dari Kelantan hingga ke Kedah..tidak termasuk,perak dan Selangor baunya kian jelas membuktikan ia adalah bangkai seekor babi peliharaan PAS.

Cuma cara Kickdefella dizalimi dengan menamatkan jawatannya serta merta…tapi apa yang belaku pada Dato’Sukri bekas Boss Kulim Hi-Tech dan pada segelintir rakyat biasa berbeza mengikut rencana Agenda “DAJAL” politik mereka yangmaha busuk !

PAS melaui”barua-barua” tertentu bijak menarik benang didalam tepung…Atau dalam lain perkataan melalui “Barua-barua” yang bijak menyumbat pisang kemulut mangsa…dalam waktu yang sama secara penuh hemah “Barua-barua” tersebut menyula jarum ke punggong mangsa.

Itulah taktik licik lagi jijik yang diguna pakai oleh politik PAS yang lidahnya senantiasa basah menyebut kalimah Allah di Kedah sebelum mereka mencapai 100 hari merintah kedah.Pekong,cabuk serta jalur-jalur tembelang mereka kian terserlah.

Begitulah lah busuknya hati perut segelintir pemimpin PAS di Kedah yang berselimut dengan bangkai dendam yang tidak mampu dipadam walaupun dahinya hitam dan lebam dibaham dimamah sejadah.


Hari ini terbukti setelah mereka berkuasa…merekalah diatara segelintir pemimpin “DAJAL” yang menolak Hukum Allah swt serta menzalimi rakyat mengalahkan dendam Yahudi Laknatullah pada umat Islam..mereka begitu gelojoh ,kemaruk serta lahabnya dengan kuasa yang ada.

Sehingga ada segelintir mereka sanggup menipu,memutar belit kata-kata serta janji-janji pilihan raya ….tanpa memikirkan jubah,serban,kopiah dan ketayap diatas kepala…

Mereka lupa pada status Ust serta Ulama yang menobatkan diri mereka untuk menipu bangsa.

Kuasa menjadikan diri mereka sebagai bangkai yang teramat busuk!, cuma wanginya sekadar di calit dengan atar dan kasturi percuma yang baunya tengit dan begit bila bercampur dengan sikap cabuk mereka.

Jadi apa yang belaku pada Syed Azidi Syed Abdul Aziz atau Kickdefella pada GMC, ia sesuatu yang patut dirasai dan dilalui sendiri oleh sekelian penyokong mereka yang taksub disebalik,jubah,serban pemimpin-pemimpin mereka.

Supaya mereka sendiri dapat menilai bertapa biadap dan kurang hajarnya segelintir pemimpin mereka yang berserban atau berkopiah tersebut pada bangsa dan rakyat biasa yang memilih mereka hari ini.

Hari ini terserlahlah “KEDAJALAN”sikap segelintir pemimpin mereka yang bijak bermuka-muka dengan hukum Allah swt dan bangsa hanya dengan secebis ilmu Allah ta’alla yang ada pada mereka.untuk menipu bangsa.

Jadi pada yang pernah merasa,melalui dan menerima padah dari sikap kurang hajarnya segelintir pemimpin bertaraf bangkai ini…mungkin tidak akan berpatah balik kedalam perjuangan puak-puak bangkai ini lagi.

Cuma pada yang belum pernah merasai,melalui dan mengenali siapa bangkai-bangkai ini…saja tetap patuh serta taksub membabi buta serta sanggup menghidu cabuk yang bernanah ini bagai menghidu atar dan kasturi…dari segelintir pemimpin sepsis “DAJAL” ini.

Tetapi malangnya apa yang belaku pada mangsa-mangsa kezaliman dari kebiadapan segelintir pemimpin PAS ini , rakyat tidak mampu dan sekuat Kickdeflla..membongkar segala kemungkaran serta sikap kurang hajar segelintir pemimpin mereka seperti mereka memunggah dan memfitnah politik bangsa.

Kerana rakyat tidak sehebat ilmu Agama pemimpin mereka yang bijak memutar belit ayat-ayat Allah swt untuk melindungi kecabukkan diri berselindung disebalik serban dan jubah.

Hari ini apa yang telah terdedah,terlondeh dan tersingkap dari kecabukkan yang kian menanah dan pecah dari politik putar belit PAS sedikit sebanyak dapat membuka minda dan mata hati yang sudah sekian lama “BUTA”.

Selama ini kita mengharap pemimpin-pemimpin bertaraf bangkai ini dapat membimbing kita..menganti politik “KAPIAQ” kononnya yang diselimuti rasuah dan salahguna kuasa dan menolak hukum Allah t’alla.

Akhirnya…terbukti Pemimpin-pemimpin bangkai ini mengutip segala bangsa,dan agama menjadi Idola membimbing kita…

Sedangkan mereka masih berselindung dan berselimut dengan karat penyakit..

" habbul dunia’ wa karahiyatul maut"…

ia itu penyakit cinta dunia dan takut pada “MAMPUIH” gila pada kuasa dan harta dunia !

Hari ini jelas kata-kata Asy- Syahid Ibrahim Mahmood..

“masih ujud dan masih bersepah assabiyyah PAS yang pentingkan soal pangkat dan kepentingan kebendaan dan kuasa dalam politik PAS hari ini ”

Hari ini laungan “Allahu Akbar” yang dikemundangkan oleh penyokong serta pemimpin PAS bukan sahaja membuktikkan PAS masih berada di takuk lama seperti yang pernah dikata oleh arwah Ust Ibrahim Mahmood….

Tetapi laungan Allhu Akbar tersebut telah menghumban pemimpin PAS lebih jauh terpesong dan melelong …

Akhirnya segala pusaka yang diwarisi oleh nenek moyang UMNO yang dikeji dan di kafirkan oleh PAS dulu sudah menjadi selimut dan pakaian pemimpin PAS hari ini menghiasi diri mereka sesegak Yahudi.

Allhuakbar ! inilah “TIPU DAYA DAN PUTAR BELITNYA POLITIK PAS” setelah mereka diberi kuasa oleh Allah swt tanpa sekelian mereka sedar bahawa mereka sedang diuji bukan melalui suara rakyat ….yang taksup dengan tipu daya dan gaya pemimpin mereka..tapi ujian dari Allah ta’ala kepada mereka.

Hari ini PAS berjaya mengulamakan seluruh pemimpin kapiaq harbi untuk menyambung kesinambungan putar belit mereka menipu bangsa,tanpa mereka sedari merekalah “PERTUALANG” yang mempersendakan hukum Allah Ta’alla bersama musuh Islam yang nyata.

Tidak hairanlah hari ini PAS menerima padah dan bala demi bala dari Allah swt yang mengkucar kacirkan serta melondehkan sendiri segala cabuk pemimpin dan politik “DAJAL” mereka satudemi satu dari hari ke hari yang akan membawa kepada punah dan hancurnya politik sekutu kapiaq harbi ini dalam PRU13 akan datang…Insyaallah.

Pada mangsa-mangsa “POLITIK DAJAL” PAS selama ini..Insyaallah Janji Allah swt tidak pernah mungkir…cuma tunggu masa dan ketikanya. Insyaallah.

Cuma yang termapu oleh kita hanya terus berdoa agar Allah swt hancur leburkan politik dajal kapiaq harbi ini dari terus menipu dan mempersendakan Hukum Allah ta’alla.

Amin.

Wassallam.

Komentar :

ada 2 comments ke “PAS SEMAKIN PANAS BAGAI SAAT ATATURK MENERIMA HUKUMAN DARI ALLAH SWT.”
udanggalah said...
pada hari 

Salam ...Memang yang suka putar belit dah terbelit...sebab tu dimana-mana PRK penyokong PAS jadi histeria hingga penyokong bola pun dah berjangkit sama..Entahlah ajaran apa yang disumbat kebenak orang-orang PAS hingga Bai'ah
dilaksanakan untuk mengangkat martabat isteri konon...isteri-isteri pun takut nak membantah,nanti tak jadi ahli syurga.....!

Anonymous said...
pada hari 

salam.
Terima Udanggalah lama juga udangalah menyepi...moga sihat.

Puak2 PAS ini lah agenda ISLE mereka...dalam diam menyimpan duri dan onak.

Hari ini walau pun terbuka segala pekong dan cabuk tetapi penyokong2 pas tetap sanggup berselimut dengan kecabukkan pemimpin mereka...entah bila mata hati mereka akan terbuka dari buta..entah lah !

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.