Thursday, November 12, 2009

KAN..AKU DAH KATA !






"Saya merakamnya secara kebetulan semasa pusing-pusing tengok majlis ceramah di pilihanraya kecil Bukit Gantang.Saya tidak ambil kisah sangat tentang apa yang dikatakan oleh ADUN berkenaan masa itu hinggalah isu baiah ini jadi isu hangat sekarang.

"Setelah saya teliti balik rakaman video itu jelas sekali ADUN itu menyebut tentang baiah cerai itu,"katanya.

Sumber itu hairan bagaimana Musyridul Am PAS Datuk Nik Aziz Nik Mat dan Presiden PAS Datuk Seri Haji Hadi Awang boleh menafikan adanya baiah cerai itu.

Katanya dia sedia tampil mendedahkan rakaman video itu jika pimpinan PAS terus membuat penafian.- 11/11/2009”-Agenda Daily

“Naib Presiden PKR, Sivarasa Rasiah ketika mengatakan demikian juga menegaskan, amaran Anwar itu juga adalah untuk mengingatkan mereka semua supaya menjadi lebih berdisiplin dan juga kepada pemimpin PKR yang bertelagah secara terbuka.”

“Ia sebenarnya adalah satu amaran secara langsung kepada orang seperti Zulkifli Noordin yang sering kali mengeluarkan kenyataan yang tidak selari dengan polisi parti.
“Malaikat Bisu dalam PAS : Zulkifli Noordin

Kenyataan Zulkifi Noordin , YB Kulim , wakil rakyat PKR ; seperti mana orang – orang Umno ,turut mempersoalkan tentang ‘Baiah Talaq’ yang perlu dilafazkan oleh tiap-tiap calun wakil rakyat PAS yang dipilih menjadi calun bertanding mana-mana kerusi DUN atau Parlimen.Namun saya berharap beliau bertujuan ikhlas.”

“Saya juga mendesak supaya kepimpinan PAS segera membatalkan dasar bai'ah talaq tiga ini. mengumumkan bahawa saya mengambil pendirian bermufaraqah dan memisahkan diri daripada dasar ini,” – ZUL NORDIN

“Malah ketika Khalid beredar dan berselisih dengan Zulkifli, kedua-dua mereka saling tidak menoleh atau bertegur sapa.”

Alahai…..putaq belitnya lakunan mereka…

Komentar :

ada 1
mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...
pada hari 

Nampaknya satu persatu pimpinan Pengencing Rakyat ini telah mendalami ilmu bohongmania tahap dewa. Lakonan demi lakonan telah disajikan kepada rakyat, bagi mereka yang mampu berfikir dengan waras tolaklah pemimpin2 begini pada PRU-13 nanti.

Pada mereka yang masih mahu di'kencing' oleh pemimpin2 begini, terus la tutupkan minda anda. Sokonglah mereka yang akan membawa rebah ini....

PAS 4 all = Israel 4 all = Bohongmania 2 all

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.