Monday, November 9, 2009

CIKGU JAAFAR YDP PAS KOTA RAJA...RAJA PAKAU PULA S/U PERHUBUNGAN PKR DI KEDAH.






JIKA GAP MEMBONGKAR SEORANG PENDIDIK DISELANGOR YANG MENJADI DALANG YANG BERJAWATAN YDP PAS KOTA RAJA SALAH SEORANG GURU SEKOLAH YANG MASIH BERKHIDMAT IA ITU CIKGU JAFAR.

DIKEDAH TIDAK JUGA TERKECUALI BILAMANA SEORANG GURU YANG BERJAWATAN S/U PERHUBUNGAN PKR NEGERI JUGA PENYELARAS AHLI MAJLIS PKR BERTINDAK SEBAGAI DALANG DEMONTRASI DI DUN N-34 LUNAS PADA 31 OGOS 2009 SEMPERNA HARI KEBANGSAAN KE-52 BARU-BARU INI.

HEBAT !!! LAGI HEBAT DISAAT RAKYAT MENYAMBUT KEMERDEKAAN NEGARA JUGA DIBULAN RAMADHAN YANG MULIA ….SI- RAJA PAKAU MENGAJAK RAKYAT BERDEMONTRASI…..DI DEPAN PEJABAT DUN N-34 LUNAS.

Inilah kehebatan seorang guru dan lebih berani dari cikgu Jaafar YDP PAS Kota Raja Selangor.

Bukan sahaja setakat dia berjawatan s/u Perhubungan PKR Negeri…tapi sanggup pula menyamar sebagai kerabat di Raja dengan mengguna nama samaran Raja Anuar bin Raja Abdullah walaupun hanya bertaraf rakyat marhean yang tercatit nama sebenar dalam kad pengenalannya Samsul Anwar bin Abdullah atau lebih dikenali sebagai Cikgu samsul.

Jika Cikgu Jaafar YDP PAS kota raja hebat dengan jawatan AJK masjid sendiri yang cabut lari !

Tetapi di Kedah S/U Perhubungan PKR Negeri Kedah tidak pula cabut lari malah berada bersama-sama menyertai Demontrasi Haram di Dun N-34 Lunas...cuma berselindung diri..

Raja Pakau atau Cukgu Samsul ini tidaklah cabut lari ! menyorok atau takut seperti YDP PAS kota raja seperti yang didedah oleh GAP.

Tetapi S/U Perhubungan PKR Negeri ini…lebih berani dan “KEBAL” walaupun menyamar sebagai “RAJA PAKAU” hingga ke hari ini…tidak pula ada sebarang tindakkan diambil....hebat !! cukup hebat !!

Hari ini terbukti PAS dan PKR memiliki jaguh-jaguh mereka sendiri didalam Institusi pendidikan .

Jadi tidak hairanlah Ideologi Anwarisme cepat meresap dikalangan remaja-remaja melayu termasuk pelajar-pelajar kerana mereka didik dan diasuh oleh petualang-petualang atau talibarut-talibarut yang berjawatan dalam politik kapiaq harbi..

Lebih-lebih lagi terdapat pula di pusat-pusat sumber disegelintir sekolah menegah di Ibu Kota yang dibekalkan bahan-bahan bacaan yang bertajuk “KEMILAU PERIBADI NIK AZIZ NIK MAT” Pelik…tapi benar..UMNO terus dilamun mimpi-mimpi dalam terjaga hari ini.

Pada Pihak bertanggung jawab celik-celiklah mata…kerana diluar masih ramai anak bangsa yang masih setia kepada kedaulatan raya dan kepemimpin bangsanya.

Mengapa petualang-petualang tersebut harus disimpan begitu lama yang akan merosak seluruh anak bangsa kita hari ini…

Hari ini mampukah pemimpin –pemimpin UMNO membersihkan segala petualang-petualang ini dari terus menghasut anak bangsa?

Renung-renunglah TAN SRI…PAK MENTERI PELAJARAN…hari ini.

MAMPUKAH UMNO MENYEKAT ARUS IDEOLOGI ANWARISME DISEKOLAH HARI INI...YANG DIBAWA OLEH PETUALANG-PETUALANG BANGSA YANG BERGELAR GURU?

Komentar :

ada 2 comments ke “CIKGU JAAFAR YDP PAS KOTA RAJA...RAJA PAKAU PULA S/U PERHUBUNGAN PKR DI KEDAH.”
Ekeng A/L Etong said...
pada hari 

Terima kasih Bro atas pendedakan ini. Ramai lagi petualang-petualang begini yang memegang jawatan dalam berbagai Jabatan dan Agensi Kerajaan. Patut sangatlah pemimpin UMNO yang menjadi Menteri memberi perhatian terhadap isu ini.

Anonymous said...
pada hari 

salam.

Harus diambil perhatian KOMUNIS tidak dibubarkan cuma membuat gencatan senjata..pengaruh dan ideologinya lebih hebat dari sebutir peluru...hari ini jika direnungkan ideologi komunis mula dan kian menular...awas ia lebih bahaya dari wabak H1N1.

Teringat GMC kata-kata terakhir Rasid Mydin jangan sesekali orang melayu hilang kuasa memerintah.Pengalamannya sudah cukup mengajar beliau bertapa perlunya orang melayu mengekalkan kuasa dibumi ini.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.