Sunday, November 15, 2009

BILA TALIBARUT MEMIMPIN BANGSA....






Pengetua Politeknik Permatang Pauh ditukar –HAPRAK DAILY.
Mohd Sabri Said

PERMATANG PAUH, 15 Nov: Pengarah Politeknik Seberang Perai, Norazahan Othman telah ditukar ke Jeli, Kelantan dipercayai akibat tindakan beliau membenarkan kerajaan negeri Pulau Pinang mengadakan Jamuan Hari Raya Aidil Fitri di situ pada 3 Oktober lalu.”

BILA PULA GURU (RAJA PAKAU) YANG MENYAMAR SEBAGAI KERABAT DIRAJA YANG MENGANJUR DEMONTRASI ALA PARIA MENGHASUT BANGSA DI DUN N-31 DAN SEKOR LAGI GURU BERJAWATAN KETUA AMK PKR SUNGAI PETANI AZMAN NASRUDDIN NAK PINDAH KE NEGERI ISLE..NIK AZIZ?

Sebenarnya segelintir pemimpin UMNO hari ini di Peringkat Bahagian dan cawanganlah yang banyak membantu memberi ruang dan lubang pada pengaruh Anwarime…terus berkubu dikampung-kampung serta di kawasan luar Bandar.

Janganlah mereka cuba menunding jari pada pakatan rebut,PAS,PKR dan DAP.Hari ini jika Pakatan rebut tidak DIlanda krisis demi krisis serta Isu-isu dalaman yang memerangkap pakatan reput …UMNO sudah tentu ketandusan dan sudah muflis isu-isu yang dapat melindungi keburukkan segelintir pemimpin politik mereka hari ini..

Tetapi dengan adanya Pakatan reput terutama PAS dan PKR yang bercakar diantara mereka merebut bangkai…dan ujud isu-isu panas yang melanda pemegang kunci syurga..serta Isu sumpah “DAJAL”..bai’ah politik maka…..

UMNO masih lagi dapat mengaut dan mengutip dana dari Isu-isu cabuk pakatan rakyat yang majoritinya “Melayu” yang serupa dengan “UMNO” untuk meneruskan agenda bangsanya.

Seandainya Pakatan reput tidak dilanda “SUMPAH AMANAT DAJAL” Hadi..dan Sumpah “MEMALI” UMNO sudah tiada lagi ruang dan lubang untuk mengatasi tipu daya dan putar belit sekutu-sekutu “KAPAIQ HARBI” hari ini.

Tapi walaubagaimana pun Isu-isu “DAJAL” yang dihasilkkan oleh Pakatan reput terutama “PAS” bagai Tsunami yang dapat mengerakkan seluruh bangsa…melayu.

[Tidak termasuk UMNO yang sudah sekian lama lena dan berdekur dalam selimut ke “DAJALAN” segelintir pemimpin mereka yang memburu sisa-sisa bangkai dalam perjuangan bangsa disaat bangsa karam dan lemas dengan putar belit serta tipu daya politik bangsanya yang bertopengkan”ISLAM”]

Hari ini bangsa dan rakyat terutama “MELAYU” perlulah “SEDAR”…samada dalam UMNO maupun PAS tentang keujudan Hyena-hyena penunggu dan pemburu bangkai ini.

Mereka inilah selaknat-laknat pemimpin bangsa yang sedang memimpin kita dan yang sedang bermuka-muka decelah-celah bangsa kita hari ini.

Samada dalam UMNO maupun PAS atau PKR mereka adalah bangsa “MELAYU”. ..

Bangsa yang masih papa dari rakyat biasa….segelintir dari sepsis yang mungkin lahir dari keturunan “TALIBARUT” bangsa inilah sebenarnya bapak kepada segala “PETUALANG” yang menjadi perosak antara kita!!

MELAYULAH SEGALA PUNCA YANG MEROSAK BANGSA DAN AGAMANYA HARI INI..APAKAH SEGELINTIR DARI MEREKA INI SPESIS ATAU BERKETURUNAN TALIBARUT BANGSA TINGGALAN PENJAJAH DULU?

Komentar :

ada 2 comments ke “BILA TALIBARUT MEMIMPIN BANGSA....”
Admin CCZ said...
pada hari 

Salam..Tersirat dan dalam makna penulisan sdra. CCZ setuju bahawa UMNO kalah bukan kerana ahli tetapi kerana Ketua-ketua Bahagian..

Anonymous said...
pada hari 

salam.

Terima kasih diatas sokongan Bro meningkal secebis komen di atas pandangan dari rakyat biasa..yang tidak bijak mempolitikkan Agama.

Kerana yang baik itu datangnya dari Allah swt...dan yang buruk,cabok dan busuk itu datangnya dari kita sendiri insan yang tidak dapat menandingi ketulinan islam PAS hari ini yang berjkongsi kuasa bersama kapiaq harbi...untuk menipu bangsa dan mempersendakan hukum Allah ta'alla.
wa'allahuallam.



wassallam.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.