Thursday, November 5, 2009

BERTAPA " PARIA"NYA MUTU DRAMA PENAHANAN DR ASRI..





Alahai bertapa “BANGANGNYA” Pengarah dan pelakun-pelakun Drama Dr Asri ditahan oleh sepasukan anggota polis dan pegawai JAIS ketika mengadakan ceramah agama di sebuah rumah di Taman Sri Ukay, Hulu Klang, Ahad malam.

Selain dari itu, bertapa bahlolnya badut-budut suruhan yang melakunkan babak membela Dr Asri…kononnya ada yang kesal..ada yang kecewa dan bebagai bagai lagi babak-babak bodoh dan bahlol yang cuba dilakunkan didepan bangsa yang lebih cerdik dari mereka yang dipilih semata untuk dijadikan “LEMBU KERETA”….untuk membodoh bangsa.

Drama penangkapan atau penahanan Dr Asri ini tidak lebih dari sebuah Filem Tamil bertaraf “PARIA” melalui watak-watak “MUSANG BERJANGGUT” yang cuba menabik dada dan bermuka-muka kononnya merekalah pembela…..alahai….terserlah kebahlolan lakunan mereka..kesiannnn sekadar mampu dijadikan “LEMBU KERETA” pada pengarahnya….

Kehadiran musang-musang berjanggut bertaraf paria yang menyusup kedalam ceramah Dr Asri juga jelas menunjukkan bertapa “BAHLOL” Pengarah Drama tersebut yang terdesak dan terkapit dengan isu-isu peribadi yang maha jijik kian terbuka dan terlondeh dek “KEENGGANAN BERSUMPAH LAKNAT” yang dicadangkan untuk meredakan tanggapan negetif seluruh bangsa juga kian terlondeh dan terbuka…..hanya menunggu masa dan ketika.

Pihak JAIS terpaksa dijadikan kambing kurap peliharaan yang perlu dikorbankan untuk melindungi kurap-kurap dan kudis “PENGARAH” serta pelakun bertaraf “BARUA” yang menjayakan Drama bertaraf “PARIA” untuk tuntunan bangsa.

Inilah Drama –drama yang akan terus dipersembahkan pada sekelian bangsa selagi “KES LAKNAT” tersebut ditangguh…ditangguh dan ditangguh….pembiraannya.

Rakyat akan terus di hidangkan dengan berbagai Agenda rekaan politik jalang mereka untuk melalaikan sekelian bangsa…

Akhirnya Kaldai-kaldai dan lembu-lembu yang dicucuk hidung akan terus menyalak dan menyalak …..kononnya mereka kaldai-kaldai serta lembu-lembu yang patut rakyat menyokong perjuangan talibarut mereka.

Inilah kebijaksanaan pengarahnya yang miliki keistimewaan, berjaya memperbodoh dan memperlembukan siapa saja yang tidak mampu menandingi pengalaman ilmu yahudinya..baik yang berserban maupun yang berjangut sehasta panjangnya..hanya mampu menjadi kaldai tunggangannya saja…

Insyaallah kita tunggu babak setrusnya…..teraba-rabalah sibuta mencari puncanya…

”KUALA LUMPUR,2 Nov: Selepas negara dikejutkan dengan penahanan bekas KSU Mosti atas tuduhan rasuah, kini giliran bekas Mufti pula di hadapkan ke mahkamah hari ini.
Bekas Mufti Perlis Dr Mohd Asri Zainul Abidin akan dihadapkan ke Mahkamah Syariah Gombak Timur, Keramat dekat sini jam 9 pagi ini atas dakwaan menyampaikan kuliah tanpa tauliah.
Dr Asri ditahan oleh sepasukan anggota polis dan pegawai JAIS ketika mengadakan ceramah agama di sebuah rumah di Taman Sri Ukay, Hulu Klang, Ahad malam. “-Haprak Daily.

Komentar :

ada 0 comments ke “BERTAPA " PARIA"NYA MUTU DRAMA PENAHANAN DR ASRI..”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.