Monday, October 5, 2009

NEGARA "ISLE" APA LAGI YANG PAS ADA...???





ISLAM ATAU” ISLE” APA LAGI YANG PAS ADA DALAM PERJUANGAN MEREKA…SEDARKAH PAS HARI INI NEGARA “ISLE” ATAU ISLAM PERJUANGAN MEREKA TELAH GUGUR DI KAKI YB CHONG ENG MP DAP BUKIT MERTAYAM.

MAT SABU SUDAH MASUKKAN KEDALAM “LONG” (keranda) DAP…yang ada bersama politik PAS hari ini hanya sekutu mereka kapiaq harbi yang memperjuangkan “Negara Kebajikan” .

Islam apa lagi yang ada dalam perjuangan mereka.Kerana mereka juga sudah bertaraf kapiaq harbi seperti DAP.

Mungkin yang ada hanya kulitnya saja Islam setaraf Gobala yang kononnya bijak mencanang hukum allah ta’ala tetapi kekal menjunjung gaharu diatas kepala.

Hari ini selagi PAS berada dalam dakapan DAP berbincanglah dalam berapa segi mejanya pun ….bulat atau bujur…

”Hukum allah swt tetap sama”

“al-Quran tidak boleh diubah atau dipinda, maka manusia kufur cuba mencari jalan untuk mengubahnya dengan pelbagai cara dan menukar-nukarkan ayatnya jika memungkinkan mereka berbuat demikian”-Harun Din

Hari ini sudah jelas PAS bukan lagi sebuah Parti Islam.Berdasarkan ayat-ayat yang pernah dilafas oleh pemimpin mereka diataranya Hadi Awang pencipta amanat “DAJAL”.

PAS adalah sekelompok parti “Kapiaq Harbi” yang baru muncul bersama-sama DAP.

Ayat-ayat Allah swt tidak sama sekali boleh berubah… Haram tetap haram…Kapiaq tetap kapiaq dalam apa situasi sekali pun mengikut apa yang telah digaris dan ditetapkan oleh Allah swt kepada kita.

Jangan ada diatara kita cuba menidak hukum Allah Ta’ala…

“Janganlah orang-orang mukmin mengambil orang-orang kafir menjadi pemimpin dengan meninggalkan orang-orang mukmin yang lain. Barangsiapa yang berbuat demikian, nescaya lepaslah ia dari pertolongan Allah…” surah Ali-Imran:ayat 28

Nah apakah kita masih ragu-ragu lagi status Pemimpin PAS hari ini.

Dan apakah layak pemimpin PAS hari ini menabik dada mereka masih bertaraf Islam seperti dulu.

Layakkah hari ini mereka memperkatakan tentang Islam pada kita…sedangkan diri mereka sudah berada setaraf kapiaq harbi….

Merekalah sebenarnya diantara golongan yang mendustakan ayat-ayat Allah swt pada bangsa hari ini.

“PAS dan DAP Selangor jumpa di meja bulat 7 Oktober
Harakahdaily
Mon | Oct 05, 09 | 2:47:16 pm MYT
SHAH ALAM, 5 Okt: PAS dan DAP Selangor akan mengadakan pertemuan meja bulat pada Rabu 7 Oktober ini, kata Ketua Penerangan PAS Selangor, Roslan Shahir dalam blognya.
Bagi beliau, pertemuan ini bakal menyaksikan suatu sejarah baru dalam politik PAS dan DAP Selangor pasca PRU12.
"Dalam sibuk media memainkan darihal keretakkan dalam PR hasil dari kononnya perbalahan antara PAS dan DAP, usaha jujur dibuat bagi meneguhkan ikatan kedua-dua parti ini sekaligus mengukuhkan kerajaan PR Selangor," tulis beliau."
Hubungan PAS dan DAP Selangor penuh warna warni sejak kebekangan ini dan sering mendapat sorotan utama media” hARAKah Daily.

Pemimpin-pemimpin PAS merasa penuh bangga dengan mengangap pertemuan serta berkongsi bersama kapiaq harbi menyaksikan kepada sekelian umat Islam sebagai satu sejarah mereka mencabar hukum Allah swt…..dan menyaksikan sejarah bertapa beraninya dajal-dajal ini menjadi kufur…

“Maka menjadi kafirlah mereka, kerana berkerjasama dengan parti-parti kafir “Sesiapa yang redha dengan kufur maka dia menjadi kufur..” “PAS Mendakwa”.

"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

"Bukan sahaja dalam menifesto, dalam perlembagaan PAS sendiri memang tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah negara Islam, dia (DAP) boleh tengok sendiri dan baca perlembagaan itu." - Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 4 Ogos 2001.

Jangalah menjadi orang yang munafik..

Sesungguhnya orang-orang yang beriman, kemudian kafir, kemudian beriman pula, kemudian kafir lagi, kemudian bertambah kekafirannya, maka sekali-kali Allah tidak akan memberi ampunan kepada mereka, dan tidak pula menunjukkan kepada jalan yang lurus: surah An-Nisaa, ayat 137

Apakah kita juga masih berani seperti sekutu-sekutu kapiaq harbi ini menidakkan hukum Allah ta'ala yang digariskan pada kita....

Bahawa merekalah diantara musuh Allah yang paling nyata dalam bangsa kita.

"Mereka ini lebih merbahaya daripada kafir kerana mereka berselindung dibalik serban dan janggut, Mereka berhujjah menggunakan Al Quran
- Zulkifli Nordin.

Komentar :

ada 6 comments ke “NEGARA "ISLE" APA LAGI YANG PAS ADA...???”
YANG GAMBI said...
pada hari 

Salam, yang tinggal pada PAS hanya 'islle' sahaja, Islam sudah lama PAS campakkan ke dalam kandang babi.......

Nik Aziz hanya bercakap soal-soal Islam hanya dihadapan kaum Melayu sahaja, untuk menyampaikan fatwa 'mengkafirkan UMNO'dan menjanjikan 'syurga' bagi mereka yang menyokong PAS.

Kalau Nik Aziz bercakap dihadapan kaum-kaum komunis, dia akan menghalalkan apa saja. Sebab itu PAS mendidik orang-orang kafir macam Nga, Gobala dan Eli membaca serta mentafsir ayat-ayat Quran untuk disampaikan kepada umat Islam di Malaysia......

YANG GAMBI said...
pada hari 

Cantik gambar-gambar yang tuan posting, kawan nak simpan dalam album, manalah tahu suatu hari berguna untuk artikel kawan.... harap diizinkan....

Anonymous said...
pada hari 

salam. Bro

Terima kasih diatas komen bro...tentang gambar tak ada masalah yang boleh mendatang munafaat kita simpan yang jijik kita humban longkang DAP.Seperti Amanat Dajal yang sudah menjadi hiasan dikandang babi DAP.

wassallam

Anonymous said...
pada hari 

apela yg ko merepek ni setannnnnnnnnnn

Anonymous said...
pada hari 

salam: Anon.

Yang menjadi syaitan dan merepek itu adalah datangnya dari fatwa-fatwa pemimpin bro.Saya cuma mengulangi balik kata-kata mereka untuk mengingati kembali segala fatwa.

Jadi jelas dengan pengakuan bro.Syaitan-syaitan dari pemimpin PAS inilah yang bersuara menjadi modal untuk saya menulisnya semula.

wassallam apbs.

Orang Muda said...
pada hari 

PAS 4 all = israel 4 all

x percaya??

(www.israel4all.com)

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.